Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mand synger duet med Siri

Mand synger duet med Siri

Siri er en virtuel assistent på iPhone 4S, men derfor kan man åbenbart godt erklære sin kærlighed til hende i en sang. Hør sangen her.

Komikeren Jonathan Mann har sin egen Youtube-kanal, hvor han uploader videoer, hvor han synger sange til diverse kendisser.

Denne gang er det dog den nye virtuelle assistent Siri i iPhone 4S, der står for skud.

I en sang erklærer han hende sin kærlighed, og hun svarer - det er dog som om kærligheden ikke helt er gengældt.

Se videoen herunder.

Jonathan Mann har også lavet en anden duet med Siri, hvor hun dog er blevet udsat for en del autotune. Sangen handler om meningen med livet, og er en tribute til Steve Jobs. Se videoen nederst i artiklen.

Sangen til iPhone 4S:

Sangen til Steve Jobs:

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anders 23-10-2011 10:24:46

der ER allerede noget lignenede på android market. Vlingo og assistant hedder de apps jeg bruger pt.

0 0
Peder Alipio Thurøe 23-10-2011 11:13:59

Vlingo assistant virker også på Symbian Nokia N8

0 0
Jannik 22-10-2011 22:56:41

Hej May - det er godt nok en sjovt klip du har fundet - flere af disse artikler kunne da være skønt - folk der ikke kan se det sjove i disse klip burde klikke videre til en anden artikel i stedet for at nedgøre en rigtig god mobildatabase, som jeg flittigt studere dagligt, og bruger som en god guideline til køb af ny mobil.

@bluezcat
Du skriver:
Hvis du nu er ærlig overfor dig selv, og ikke mindst os andre, så fortæl mig, hvad jeg, som læser af jeres side, kan bruge denne information til, hvorledes BERIGER denne "nyhed"/viden mig ??

Når du klikker ind på en artikel med overskriften "mand synger duet med Siri" forventer du så en nyhed der BERIGER dig ? - jeg forventede faktisk at blive underholdt, og det blev jeg!

Forventer man at blive BERIGET med information når du læser en artikel med overskriften: Anmeldelse af HTC Sensation - Sensationen udeblev ? Ja det gør man, og det bliver man!

Overskriften taler sit sprog for hvad du kan forvente af artiklen, så jeg forstår ikke dit brokkeri?

0 0
Benjamin Jensen 22-10-2011 04:28:18

Jeg synes virkelig det er sørgeligt, at man skal helt ned til de 3 nederste indlæg, for at finde en debat der er ontopic.

Det er faktisk min største beklagelse ved dette site. Der er desværre nogle umodne brugere, som igen og igen skal kritisere journalisterne på mobilsiden. De samme personer klikker også hver gang ind på artikler omhandlende iOS, fordi det kan sætte deres pis i kog.

Jeg er ærlig talt træt af de relativ få brugere der med deres mange negative indlæg rettet mod mobilsiden, skal ødelægge det for alle os andre der gerne vil læse artiklerne og efterfølgende debattere dem.

Nu har jeg ingen statistik at gøre godt med, men det føles som 9 ud af 10 gange der bliver rettet skyts mod mobilsidens journalister HVER gang at iOS bliver omtalt, eller deres android bliver omtalt dårligt.

Meget af det her bunder desværre i, at man ikke har stoppet disse brugere i tide, og det så lige pludselig bliver god latin at svine i stedet for at debattere.

0 0
Mette Østerbæk 22-10-2011 09:37:02

Jeg kunne ikke give dig mere ret, folk må vel bare forstå at det er på apple siden nyhederne rører sig..
Men det er HVER gang der er en apple/ioS/iPhone nyhed, så er der nogle inde og kaste med lort... Spild af min - din og alles tid.. Gider du ikke læse det, lad vær..
Men folk læser det jo alligevel?

0 0
Laursen 21-10-2011 22:18:02

Nejs video :-D

0 0
Onkel_Per 21-10-2011 15:10:17

Men sikkert lige så fake som der hvor man lader to Siri'er tale med hinanden!

0 0
Stone.Weierstrass 21-10-2011 14:18:23

Synes nu ikke det var det primære problem hvis det altså passede at Mobilsiden kraftigt satsede på iPhone. Det må de jo selv om. Men som interesseret læser af Mobilsiden ville jeg altså i langt højere grad foretrække objektivt informerende artikler om det siden i går i alle mulige aviser omtalte sikkerhedsproblem omkring Siri end forholdsvist (intetsigende) bonmots om en eller anden fyr der synger duet med Siri.

0 0
21-10-2011 14:52:00

Nu syntes jeg umiddelbart at overskriften på artiklen er meget sigende, så hvis man syntes den er uinteressant, så må man gerne springe den over... man er ikke tvunget til at læse samtlige nyheder:-)

Jeg syntes nu den er meget sjov og tager samtidig lidt pis på Siri:-) Bestemt godt med lidt humor til at opveje det mere seriøse artikler.

0 0
Jan Ålund 21-10-2011 13:56:00

Det er vist efterhånden tydeligt at Mobilsiden satser ret kraftigt på iPhone. Det grænser til det patetiske at John G til stadighed nægter dette. Det ville også være helt fair hvis altså lige man stod ved det.

0 0
Johnny K. Olesen 21-10-2011 14:12:25

@Jan Ålund.
Statistikken lyver ikke. Mobilsiden skriver næsten lige så mange artikler om Android som iOS - vi har faktisk talt efter og i 2011 er der til dato skrevet flere artikler om Android end iOS ;-)

Men husk på at du gerne må sende en mail til nyheder@mobilsiden.dk hvis du finder interessante historier, som Mobilsiden.dk bør dække.En video med syngende Android telefoner er meget velkommen - andre interessante historier modtages også gerne.

0 0
Peder Alipio Thurøe 21-10-2011 21:19:17

http://events.nokia.com/nokiaworld/

0 0
Jan Ålund 21-10-2011 16:24:40

Johnny du kan komme med alle de statistikker du vil. Specielt fordi du deler det op i OS. Taler vi mobiler hvilket vi bør! så er iPhone klart jeres ynglingsmobil. Sørgeligt mobilsiden ikke tør andet.

0 0
Johnny K. Olesen 21-10-2011 18:34:50

@Jan Ålund:
Jeg kommer lige med den lange og forkromede version, fordi vi lige så godt kan få manet den i jorden én gang for alle. No hard feelings ;-)

Det er skam en god grund, at vi opgør vores statistik i iOS og Android. Det er simpelthen pga. den måde, hvorpå vi registrerer indholdet. Artiklerne er delt op i styresystemer, teknologier, teleselskaber osv.

Vores statistiksystem kan ikke registrere, hvornår der skrives om specifikke telefoner, men vi har statistik over hvor mange artikler, der drejer som om f.eks. Android, iOS, Symbian, Windows Phone m.fl.

Når vi siger, at der er skrevet flere artikler om Android end iOS, så er det teknisk set korrekt. Rent statistisk, så er der næsten skrevet lige mange artikler (iOS/Android), men hvis man kigger lidt nærmere, så er forskellen nok større.

Forklaring følger: Den måde, hvorpå vi registrerer artikler, inkluderer nemlig også tilbehør, apps og andre beslægtede emner såsom general omtale af platformen eller omtale af producenterne. Dvs. hvis der laves en anmeldelse af en ny app, som er udkommet til iOS eller lavet et nyt stykke tilbehør til iPad, så tæller den også med i statistikken under iOS.

Mange apps udgives først til iOS, og hvis vi laver en artikel om app'en, så bliver den registreret under iOS. Hvis app'en senere kommer til Windows Phone, Symbian eller Android, så er det ikke sikkert at den bliver omtalt igen og derfor ingen registrering.

Ligeledes så udkommer der langt mere tilbehør til iOS enheder end til Android enheder, og derfor får dette tilbehør også mere spalteplads. Det er et spørgsmål om hele "økosystemt" omkring en platform.

Når man lægger alle disse artikler sammen, så er der altså skrevet flere artikler om Android end iOS.

Jeg vil gerne lige pointere, at der ikke er en rød tråd på redaktionen, der siger at der absolut skal skrives om Apple, iOS og iPhone. Vi skriver om alt der handler om mobiltelefoner.
Husk vores læsere er altid velkomne til at sende tips, ideer og links til historier til nyheder@mobilsiden.dk

Hvis mere statistik skal bruges, så kunne man også tage et blik på vores søsterside Mobildebat.dk, hvor der findes både en Android og en iOS (iPhone/iPad) sektion. Mobildebat.dk er hjemsted for rigtig mange "mobil-entusiaster", og der diskuteres på livet løs 24/7/365.
Pr. dags dato er der vel skrevet omkring 25% mere indlæg og lavet omkring 25% flere tråde under iPhone/iPad sektionen sammenlignet med Android. Tilfældigt? Den del har Mobilsiden.dk altså ikke noget med at gøre - det er brugerne selv der både skriver indlæggene og besvarer dem.

0 0
Slaraffenland 25-10-2011 21:19:24

Okay, jeg ved godt jeg er lidt sent ude... men FUCK hvor blev alle I apple-haters OWNED lige dér !!!!

Mvh
Thomas

0 0
PJ 21-10-2011 14:52:33

Sjovt! Der er ikke noget som lyver mere en statistikker.

0 0
BluezCat 21-10-2011 14:39:35

Johnny K. Olesen
Hvis du nu er ærlig overfor dig selv, og ikke mindst os andre, så fortæl mig, hvad jeg, som læser af jeres side, kan bruge denne information til, hvorledes BERIGER denne "nyhed"/viden mig ??

0 0
Johnny K. Olesen 21-10-2011 14:56:52

@BluezCat

Vi bringer ligesom mange andre medier også artikler, som kan kaldes "lettere nyheder". Disse artikler ses typisk fredag eftermiddag - af en eller anden grund :-)

Nej, det gør måske ikke vores læsere klogere, men måske trækker de lidt på smilebåndet.

Der skal også være plads til det lidt mindre seriøse på Mobilsiden.dk, men hvis det ikke tilfredsstiller vores læsere, så vil jeg anbefale, at man som læser holder sig til vores baggrundsartikler - disse artikler burde være meget berigende for de fleste: http://www.mobilsiden.dk/overblik/baggrunds-artikler,lid.175/?next_pg=1

Go' weekend.

0 0
Jan Ålund 21-10-2011 16:36:23

Underligt svar du gav BluezCat. Jeg kan forstå du henviser til pcworld.dk og deres fredags film eller?? Dem vil i så kopiere kan jeg regne ud. Helt fint.

Og det er da fint at du opfordrer jeres læserne til ikke at læse det der skrives;)Men lav en fredagsblok som dem du nævner med sjovt indhold og så vil vi med fornøjelse læse det.

0 0
Johnny K. Olesen 21-10-2011 18:13:28

@Jan Ålund:
Nej, jeg henviser ikke til ét specifikt medie - bemærk jeg skrev ordet "medier. Jeg kan da nævne mindst en håndfuld danske medier (foruden mange andre internationale medier), som også skriver "lettere nyheder". Det kunne f.eks. være flere af IDG's og Mediehuset Ingeniørens medier samt medier såsom TV2 og Ekstra Bladet.

Jeg vil da også gerne lige rette din misforståelse. Vi vil skam gerne have at Mobilsiden.dks brugere læser indholdet på Mobilsiden.dk
Men hvis man ikke finder intellektuel stimulering ved de lidt lettere nyheder, så har vi faktisk mange andre sektioner, hvor indholdet og LIX tallet er lidt højere - som f.eks. i vores baggrundsartikler.

Ideen med en fredagsblog er taget til efterretning - det var måske en ide der kunne bruges :-)

0 0
Jan Ålund 21-10-2011 18:26:01

Jeg er da glad for at du tager den op med en fredagsblog;) det kunne blive sjovt.

Men bare lige for at dreje lidt i den så har TV2 og Ekstra Bladet jo masser af underlødig artikler ugen igennem he he

Men Det er nu aldrig god stil at "disse" sine læsere fordi de ikke er enige og bede dem om at læse andre artikler. Uanset om LIXtallet er højt eller lavt

0 0
Johnny K. Olesen 21-10-2011 18:43:18

@Jan Ålund:
BluezCat spurgte og fik svar samt en forklaring på hvorfor han/hun fik det svar. Det var såmænd ikke for at være næsvis eller provokerende.

Personligt så hader jeg standard svar - så hellere et ærligt svar og en begrundelse. Og så kan jeg jo ikke lade være med at linke til mine egne artikler, når der nu efterlyses artikler med berigende indhold :-)

Vi kunne såmænd også sagtens have mange underlødige artikler hele ugen igennem, men John G. svinger pisken, og det gør altså herre nas at blive ramt :-)

0 0