Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Massive forudbestillinger på Galaxy S III

Massive forudbestillinger på Galaxy S III

Der ligger allerede ni millioner forudbestillinger på Samsung Galaxy S III, rapporterer en avis.

Samsung har modtaget ni mio. forudbestillinger på Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung har modtaget ni mio. forudbestillinger på Galaxy S III. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Samsung Galaxy S III er allerede inden salgsstarten den 29. maj en stor succes.

Avisen Korea Economic Daily rapporterer, ifølge Reuters, at Samsung Electronics Co har modtaget forudbestillinger på 9 millioner Galaxy S III-enheder.

Avisen citerer en unavngiven Samsung-kilde for at have sagt, at smartphone-fabrikken i Syd Korea allerede kører på fuld tryk, og at den maksimale kapacitet er fem millioner enheder pr måned.

Alt efter hvor langt forud Samsung er, kan det tyde på, at der ret hurtigt kan opstå leveringsproblemer på produktet.

Samsung Galaxy S III vil blive solgt via over 100 operatører på verdensplan.
 

Læs også:
- Web-TV: Første danske gennemgang af Galaxy S III
- Alle artikler om Samsung Galaxy S III

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael 22-05-2012 12:00:46

Hej.

Ville lige sige at Telmore køen er på over 1000 mennesker - igår.

Helt nøjagtig er jeg nr 1056 :(

Damn det er en populær telefon :D

Har dog bestilt den hos Elgiganten nu :)

0 0
Kim 21-05-2012 20:18:32

Det må virkeligt være et slag i ansigtet på Samsung, at 10% har annulleret deres bestillinger efter præsentationen.
Meget forståeligt efter hypen og luften der gik af ballonen med præsentationen.

Men i har jo tidligere kunne rapportere om 10 mil bestilte - http://www.mobilsiden.dk/nyheder/rygte-ti-millioner-forubestilte-galaxy-s-iii,lid.20452/

Hint til læser - sarkasme
Hint til Mobilsiden - Drop nu at skrive om Eldar!

0 0
tewic 18-05-2012 21:39:50

Det kunne tænkes at de sender et microSIM til dig med det samme, så du har det klar, når telefonen ankommer.

0 0
Thomas 20-05-2012 21:15:05

microSIM kort??? er det ik bare alm sim kort?? jeg har selv en htc desire. og køber galaxy s3 i elgiganten uden arbo. men skal jeg ha et andet sim kort end det der sidder i min htc desire????

0 0
Thomas Larsen 21-05-2012 06:26:19

Nej.

SIM -> Mini SIM -> Micro SIM, det du har i din Desire er et Mini SIM.

Du skal bede din udbyder om at få et Micro SIM-kort.

0 0
Claw 18-05-2012 18:59:00

jeg har lige fået en mail fra 3 at min er sendt, det lyder da lidt mærkeligt, men jeg mindes ikke at jeg har bestilt andet som de burde sende mig.

0 0
Claw 21-05-2012 11:36:05

Og det viste sig så at det var en sgs II de havde sendt mig, af en eller anden mærkelig grund

0 0
Birger 18-05-2012 12:23:35

Hej jeg er også en af de 9 millioner, der har bestilt S 3, men en bæltetakse - vandret til livrem - er umulig at finde nogen steder. Der må da være mange penge i disse. Hørte i det - jer der forhandler case office maglock....

0 0
tewic 18-05-2012 11:13:24

Gad vide hvor præcist det tal er.

Jeg er selv skrevet op hos Telmore, har bestilt hos Elgiganten.dk og bestilt hos Proshop.dk, så er det blot et spørgsmål om hvem der levere først, og så afbestiller jeg de to andre steder. Men det er jo 3 forudbestillinger hvor der reelt set kun bliver et salg. Jeg kan forestille mig jeg ikke er den eneste der gør det.

0 0
Thomas 22-05-2012 15:59:20

hvordan kan du bestille hos elgiganten??? lige mege hvem af dem jeg ringer til kan jeg ik ringe og bestille den.. og de får den også først den 29 så de kan ikke engang sende den så du har dend er men kun sende den den 29

0 0
Mazzen 18-05-2012 10:59:29

af kunder(dig & mig) eller forhandlere, andet er jo bare gratis PR

0 0
hellas7 18-05-2012 11:10:37

god pointe! sell-in vs. sell-out som det vist også hedder

0 0
Rasmus L 18-05-2012 09:54:56

Så skal jeg med sikkerhed vente mindst en måned, efter den kommer ud næste måned. Jeg håber at jeg kan gå ned og købe den uden problemer ved Elgiganten d. 30

0 0
Per 18-05-2012 09:40:29

Så må vi da håbe at der kommer nok her til Danmark. Også glæder mig til og høre mere om mobilen fra din side af John G. Hvornår gør vi ca det.?

0 0
18-05-2012 10:42:16

Jeg har på fornemmelsen at både dem har forudbestilt og teleselskaberne kommer i klemme her. Umiddelbart ser det ikke ud til at teleselskaberne har sat nogen begrænsning på deres forudbestillinger - ligesom de gjorde med iPhone 4S. Så når der kommer et begrænset antal til Danmark, så står de med et problem:-) Samtidig så skal nogle af de der har forudbestilt vente på at næste sending kommer på lager. Men det bliver spændende at se hvad der sker. Men endnu mere interessant at der denne gang er så stor interesse for et "ikke-apple-produkt". Det er altid godt med konkurrence:-)

0 0