Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Massive problemer med LG Optimus 2X

Massive problemer med LG Optimus 2X

Brugere verden over rapporterer om store problemer med Optimus 2X, der genstarter spontant, og fryser i sort skærm.

Hvis man skal tro på brugerne på udviklerforumet XDA, er der store problemer med LG's dual-core-mobil, Optimus 2X.

I en tråd debatterer ejere af Optimus 2X verden over problemer med, at mobilen genstarter eller slukker, især under opladning, og fryser i sort skærm. Brugerne rapporterer, at den eneste måde man kan tænde mobilen på igen, er ved at tage batteriet ud og sætte det i igen.

Tråden startede den 18. marts 2011, og indtil nu er indlægget 56 sider langt, med 555 kommentarer på tråden.

LG har globalt været stille om problemet, og henvist til, at man som forbruger kan få ombyttet sin 2X til en ny. Men problemet er angiveligt så grelt, at brugere også oplever, at den ombyttede mobil har samme issue.

Kender ikke til problemet i Danmark

I Danmark har LG ikke oplevet den slags service-issues med Optimus 2X, fortæller mobil-chef Morten Aagaard til Mobilsiden.dk.

-”Danmark er det første land, Optimus 2X er frigivet i, og vi følger den derfor ekstra tæt. Men vi har ingen oplevelse af, at der skulle være problemer,” siger han.

Her på Mobilsiden.dk har vi også et eksemplar af LG Optimus 2X, men har ikke oplevet nogen genstart, reboot eller lignende.

Oplever du også problemer med din LG Optimus 2X?

Læs også:
 - LG afviser problemer med Optimus 2X (opfølgning)

Web-TV: Se testen af LG Optimus 2X

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Maj-Britt Møller 08-08-2013 21:49:16

Har haft min Lg i over to år og lige fra starten, havde den problemer. Fik den om byttet efter 3 uger,da jeg nævnte at jeg havde læst at den havde de problemer i udlandet, dette havde de dog ikke hørt noget om i Danmark, men problemerne forsatte. Mobilen fryser i tastetur. Sort skærm eller genstarter. Har i det sidste halve år haft mobilen til reparation hos Lg gentagne gange, hvor de har haft den til test og derefter sendt tilbage med beskeden om, at den virker fint :/ hhmmm.. har lige hentet den igen i dag og allerede nu er der problemer med genstart.

0 0
rasmus friis nielsen 06-01-2012 12:37:31

Jeg er ved at gå amok.....
sådan cirka, 2-3 gange om dagen, må jeg tage batteriet ud, og da genstarte telefonen, grunden til at jeg skal gøre det er mange, f.eks. at musikafspilleren ikke vil starte, den fryser, kameraet vil ikke starte, og det synes jeg er ireterrende, da det ellers er en god telefon.
Andre problemer med den, er også at jeg ikke kan tage ledningen(fra opladeren, og fører den direkte fra mobilen, til computeren, og så sætte ting ind, der bliver jeg nødt til at lave en mappe for sig selv, der gemmes på hukommelseskortet, og så få den til at gemme alt på det.....

0 0
Michael Gervin 24-07-2011 04:51:19

Jeg købte en lg optimus x2 for et par måneder siden og har kun haft små problemer med den (telefonen "låser" og man er som nævnt før nød til og tage batteriet ud)
Min x2 har så lige taget skridtet videre og nu kan jeg slet ikke bruge min telefon.
LG startskærmen kommer frem og bliver hurtigt skiftet ud med et batteri hvor der er en rød trekant med et udråbstegn i hvorefter den slukker.

Tager den med ned i butikken på Mandag og hører hvad der kommer til og ske.

Bortset fra fejlene er det den dejlig telefon og vil da helt klart fortsætte med og beholde den hvis det kan lade sig gøre.

///Michael

0 0
Engell 28-04-2011 15:33:25

Har ellers kun haft mindre problemer, men for en uges tid siden startede den med at fryse, og lukke ned ved opladning etc.

Men så blev det værre i går, hvor den umotiveret lukkede ned, og efterlod de fire nederste touch knapper med lys i... resten af telefonen var død, og reagerede ikke på noget. Så ud måtte batteriet.

Da det gentog sig her i eftermiddag, kontaktede jeg Telmore, (som ikke lød overraskede) og blot bad mig om at sende den ind. Dette hermed gjort, så må vi se om de sender en ny, eller hvordan... Er der nogen der ved om de vil bytte den om til en anden telefon, i et andet mærke?
/Claus

0 0
Maker 19-04-2011 11:53:10

Haft en i en mdr's tid nu, kørt perfekt, oplevet et spil er lukket ned, men det er alt. Eneste dårlige ting er Kamara/stabilitet. Oplader en gang dagligt, men det gjorde jeg også med en N95-8gig når den blev brugt aktivt, og har da ikke hørt om en smartphone med stor skærm, der bruges meget ikke skal oplades måske en gang dagligt.

0 0
John 18-04-2011 22:53:09

Jeg har netop modtaget min LG 2X og jeg har oplevet 1 gang at den frys under opladning. Måtte som mange andre pille batteriet ud og lade den genstarte.

Efterfølgende har jeg opdateret telefonen via LG's software tool og har endtil videre ikke oplevet at den brokker sig.

0 0
Jesper Søgaard 18-04-2011 21:17:14

Jeg havde en 2X i en måneds tid, men blev desværre hurtigt træt af den. Den frøs flere gange, hvor jeg ikke ku gøre andet end at pille batteriet ud. LG's egen brugerflade kørte ikke flydende og jeg måtte derfor skifte til andet UI.

Der udover så var lydkvaliteten i den elendig under samtale. I let vind hos den jeg snakkede med kunne jeg ikke høre noget som helst.

Havde store forventninger, men blev desværre skuffet. Den er nu byttet til en iPhone 4.

0 0
18-04-2011 19:25:05

Kørte ok i 14, om aftenen den 14. dag begyndte den bare at genstarte uanset om man tog batteriet ud og prøvede på ny,

Den blev indleveret i en Telenor butik i den forhåbning om at jeg kunne få pengene refunderet, men nej den skulle til rep, da Telenor kun har 7 dages returret surt :-(

Nu må vi se..
Har også en HTC Desire til rep. hos elgiganten for 3. gang.

0 0
Claus T. 18-04-2011 13:11:27

problemet var også på den tidligere version android 2.2.* fejlen blev først rigtig "synlig" i 2.3.*

kan desværre ikke lige finde det link til Google android dev, som beskrev problemet.

0 0
Claus T. 18-04-2011 13:03:12

Hej Helge,

Nu køre jeg selv med en HTC Desire, som også løb ind i overstående problemer, da jeg opdateret til Android 2.3.*

Da jeg startede med at root min telefon, brugte jeg modaco.com et rigtig godt "begynder" site til den slags. Fandt bl.a. http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/335400/my-lg-optimus-2x-root-hack-dev-progress-findings-braindump/
som beskriver root access til LG optimus 2x, det er ikke altid lige let at gøre første gang, men efterfølgende ret nemt..

Jeg tør ikke kommentere på garantien, men vil da mene at et hardware problem stadig burde gå ind under garantien..

Det største problem ved disse software fejl som man desværre tit ser på Android, da det hele tiden er under udvikling. Er at telefoner som HTC ikke køre en ren Android version og derfor skal vente på at telefon producenten får opdateret sin version af Android.

Når du først er kommet i gang med root access m.m. vil jeg klart anbefale http://www.xda-developers.com der kan findes nogle rigtige fede ROM's og kernels. Bruger selv Oxygen til HTC desire og det spiller bare.

Root access giver også adgang til at skrifte themes m.m.


//Claus

0 0
Helge Børven 18-04-2011 11:20:13

Hej Claus
Dette lyder jo spændende. Hvordan får man root access og opdaterer på denne måde?
Går det ikke ud over garantien - og er det ikke bedst at vente til 2.3 kommer?

Helge

0 0
Claus T. 18-04-2011 10:52:00

Hej,

Hvis i brugte bare 5 min på søge på disse problemer, ville i finde ud af dette er en fejl i AOSP på android's kernel som gør at systemet går i loop og genstarter.. Fejlen er rettet af Android og er i deres nyeste kernel android-2.6.35

Hvis man har root access, vil jeg klart anbefale at opdatere til nyeste kernel.

Det samme med batteri problemerne, man oplever henover natten når telefonen ikke laver en skid.

0 0
lsj 18-04-2011 08:30:27

igår aftes gik min LG pludselig amok.. den skriver com.android.phone afsluttet uventet. og så genstarter den om og om og om og om igen og igen. den skal byttes

0 0
75lif 17-04-2011 20:04:10

Har haft min i tre uger nu, og så lige idag hvor jeg skulle til at tage en masse fine billeder, gik den helt i sort. Jeg pillede så batteriet ud og prøvede at starte lortet op på ny men uden hæld:-(
Den når lige at komme frem med LG logoet, og så forsvinder det igen. Og sådan bliver den ved til der ikke er mere strøm på.

0 0
Johnny 17-04-2011 11:54:18

1)Jeg syntes den æder strøm, den kan ikke holde til 1 dags aktivt brug, uden opladning !

2) den bruger også en del strøm, når bluetooth er slået til og når man sidder en del i bilen og bruger bluetooth håndfri, så skal den være tændt konstant, for at gå automatisk på, når jeg sætter mig i bilen.

3) Kameraet er jeg ikke tilfreds med, det mangler en stabilisator, billederne bliver meget nemt rystet.

Total fed skærm - er faktisk glad for telefonen, men alligevel blive man hurtigt træt af den, når den skal oplades konstant !

Har ikke haft et eneste tilfælde, hvor den er gået ud.

0 0
Søren Hugger Møller 16-04-2011 12:02:12

Har lige installeret en OTA-opdatering, som var tilgængelig. Kan ikke lige finde yderligere info om hvad den indeholder, men måske den fixer nogle af problemerne :)

0 0
Henning Olsen 15-04-2011 21:36:05

Har været den lykkelige ejer af en Optimus 2x i 3 uger nu og den har bare fungeret optimalt uden nogen problemer.Batteritiden er også forøget hen ad vejen så jeg er fuldt tilfreds,men ser frem til Gingerbread.

0 0
Casper Engell 15-04-2011 18:20:19

Jeg fik min optimus 2x med posten i går aftes, og samme aften var jeg nødt til at tage batteriet ud, lige som så mange andre beskriver. Ser man bort fra dette synes jeg det er en helt i orden telefon, jeg kan dog anbefale at installere en anden launcher, da LGs, som så mange andres, virkelig er noget de skulle skamme sig over.

0 0
Thomas Sørensen 15-04-2011 17:42:27

havde og problemer med at komme på data, med mit gamle TDC sim kort. men efter jeg har skiftet til Oister har jeg ikke haft nogen problemer med det :)

0 0
Rallerbabz 15-04-2011 15:06:54

Jeg har også oplevet problemet og vil straks ombytte.

0 0
hatem 15-04-2011 14:08:06

jeg har faktisk oplevet at min 2x frøs mens jeg prøveder at gå til startsiden plus så bliver skærmen sort når jeg gå ud fra et spil så jeg prøver at trykke på touch knapperne men det virker ikke

0 0
lsj 15-04-2011 13:48:42

Vil lige sige det er min første android..

0 0
lsj 15-04-2011 16:34:57

elendigt... så kommer over halvdelen af det jeg har skrevet ikke med.. har haft telefonen siden den 23 marts og har ikke haft problemer med min nye lg... overhovedet... kan varmt anbefale den..

0 0
John 15-04-2011 12:33:24

Arrrg surt, har lige bestilt i går og jeg håber sgu den er ok, eller kan rettes via en software opdatering =(.

0 0
Helge Børven 15-04-2011 11:36:58

Jeg tror jeg var en af de først i DK som fik telefonen. Den fungerer fantastisk. Jeg har taget batteriet ud et par gang. Men det synes jeg ikke er noget problem.
Den er hurtig og lækker. Kunne dog ønske mig et bedre kamera og at den linker til min Outlook på arbejde uden problemer, men er i det store og hele utrolig tilfreds med telefonen.

0 0
Helge Børven 15-04-2011 11:35:19

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
JohnnyG 15-04-2011 09:34:17

Haft min 14 dage nu,,ingen problemer overhoved,,alt køre perfekt perfekt,,bedste mobil jeg noglesinde har haft "EVER"

0 0
Ulrik 15-04-2011 08:53:32

Jeg har to styks LG O2X her i huset, og begge virker perfekt. Ingen problemer i form af sort skærm, genstart eller lignende.

Det er dog beklageligt, at "relativ mange" oplever problemer. Jeg vil dog ikke afskrive denne telefon, og absolut anbefale den til andre. Det er den bedste Android telefon, jeg har ejet. Kvaliteten er noget bedre end hos eksempelvis Sony Ericsson.

0 0
Sarah 15-04-2011 08:32:59

De nævnte problemer døjer jeg også med. Genstart under opladning, samt frys/sort skærm.
Håber på, at LGs opdatering gør noget ved problemet, ellers må jeg tilbage til HTC.

0 0
Sarah 15-04-2011 08:39:21

Tilføjelse: Desuden oplever jeg også, at telefonen ofte ikke kan connecte til mobil datanetværk, og må ind i indstillingerne og nulstille APN-indstillingerne.

0 0
beverly 17-04-2011 18:16:24

Jeg har samme problem som dig med det mobile datanetværk. Selv efter den nyeste opdatering.

0 0
John 15-04-2011 02:46:06

Jeg oplavede også store problemer i starten. Både at telefonen genstartede 1-2 gange om dagen, samt at telefonen gik i baglås, så en udtagning af batteriet var eneste mulighed.
Problemet med genstart blev løst ved at fjerne PIN-koden, så telefonen bare startede helt op igen, men alligevel træls.
Men der må være kommet en opdatering til telefonen, for de sidste 14 dage har den ikke gjort det og har faktisk været ret stabil. Dækningen kunne dog stadig godt være bedre og lyden højere.
Alt i alt er jeg ret glad for skiftet fra HTC Desire, og endnu mere glad for skiftet fra Nokia N8.
Der er dog plads til forbedringer og det er virkelig skuffende hvis Android-opdateringen først kommer til sommer.

0 0
thomas 14-04-2011 22:49:55

er jeg den eneste der ikke kan få smartshare til at virke, den siger bare at medieafspilleren ikke svarer. syntes ellers det er et genialt program, og var en af grundene til at jeg valgte optimus x2. bare ikke så fedt når jeg ikke kan få det til at virke længere

0 0
Mobil SUPER User 14-04-2011 22:37:46

Jeg kunne ellers aldrig finde på at købe en LG telefon men har optimus 2X og har ingen problemer med den. Jeg har haft mange forskellige android telefoner i topklassen og 2X er lækker på mange punkter, men ville nu hellere have samme "kvaliteter" (Tegra 2) i f.eks SE Arc hvis den bare havde lidt flere Ram og intern hukommelse

0 0
Jonas_a 14-04-2011 21:54:08

nu skriver LG på deres hjemmeside at det er først til juni-juli Optimus 2x får Gingerbread!!
I kan læse det på deres hjemmeside, under LG produktsupport til LGP990: FAQ om produkter
er meget skuffet over at LG ikke leverer samme support som andre producnter som Samsung eller HTC.
mange nye HTC modeller har 2.3 fra starten af.
og galaxy s får det snart.
var ellers glad for min LG.

0 0
Thomas Sørensen 14-04-2011 22:20:40

Ja det er skidt!! var stensikker på den ville komme her i april :s Fail LG! :(

0 0
Msoerensen 14-04-2011 21:27:08

Jeg har ikke oplevet nogen stabilitetsproblemer med min Optimus 2X. Dog er jeg enig i, at LG's software på telefonen kunne være bedre, men jeg synes ikke det er en katastrofe.
Et godt råd er at installere LauncherPro! LauncherPro giver telefonen det sidste edge.
Men jeg har tiltro til, at meget vil blive fikset med Gingerbread opdateringen fra LG.

0 0
Thomas Sørensen 14-04-2011 21:19:56

Har godt læst om disse problemer rundt omkring på nettet. Må dog sige jeg aldrig har oplevet noget problem med min Optimus 2X.. batteri tiden var dog lidt sløv i starten, mens synes den er kommet godt igen :) - Og ja lyden er ikke så god under samtaler/musik men synes det fungere rigtigt godt ved brug af høretelefonerne..

Så efter en måned med Optimus 2X, ser jeg den stadig som en klasse mobil!! (og glæder mig til at se hvad den byder når Android 2.3-2.4 kommer)

En mobil-anbefaling herfra!

0 0
Engell 14-04-2011 21:11:37

købte min samme dag den blev released... Og har været meget tilfreds. Den "summer" dog i højttaleren, når jeg taler med andre i mobil - ved fastnet er der intet. Fik min første genstart for 4 dage siden, og det er den eneste "bug" jeg har haft. Er ellers super hurtig, og har en fed skærm.

0 0
beverly 17-04-2011 18:19:06

min højttaler summer også eller nærmest "rasler"

0 0
Marc H 14-04-2011 20:49:57

Da jeg synes at telefonen har så meget potentiale og den er blevet solgt i forholdsvis mange kopier giver jeg LG en chance for at rette deres fejl en måneds tid endnu. Hvis ikke dette sker får de den lige tilbage i hovedet :D

0 0
14-04-2011 21:10:46

Nu skal i heller ikke gøre LG Optimus 2X dårligere en den er. Tror ikke der findes nogen mobiltelefoner der er 100% iorden.

Jeg har ikke oplevet nogen af de ting i skriver om, min triller bare deruda.

Min LG P990 har følgende versioner:
Android-Version: 2.2.2
Kerneversion: 2.6.32.9
Versionnummer: FRG83G
LGE-Version: LGP990-V10b

0 0
David 14-04-2011 20:45:18

Jeg var også helt vild med min optimus... i starten, for den er solgt nu.. De gentagende genstarter bare ved at mobilen ligger i lommen eller oplader er ikke til at leve med. Har nu en Xperia Arc og den er klippe stabil. Og lige en tilføjelse LG's opdaterings software er en joke!! hold da op hvor er det ringe. Først siger den at der er en update, og så tænker programmet i laaang tid op pludselig siger den at telefonen ikke kan opdateres da den allerede har den nyeste software hmmmm. Og man kan ikke gendanne telefonen med den eksisterende software joooo der er et sted i menuen hvor man kan vælge det men man får alligevel ikke lov hvis software versionen er ens. Jeg er færdig med LG!!

0 0
Jesper 14-04-2011 20:23:42

Jeg gik og overvejede om jeg skulle købe en Optimus 2X i stedet for en telefon fra Xperia linjen. Lidt hardware mod software. Optimus 2x er blevet rost i de danske medier, men næsten alle udenlandske anmeldere giver den middelkarakter på grund af den dårlige software.

Så det er godt at høre Optimus også har problemer i Danmark og dermed kan glide helt ud af ligningen og gøre mit valg meget nemmere.

0 0
Marc H 14-04-2011 20:20:44

Jeg har haft min Optimus 2x i snart 3 uger og var i starten imponeret over hastighed, design, størrelse osv., men efterhånden har jeg erfaret at den trænger til en gevaldig opdatering. Den genstarter af sig selv, den går i sort og kan kun tændes ved at pille batteriet ud, når man trykker på lås-op-knappen viser den først hjemmeskærm og derefter lås-op-billedet, musikafspilleren vælger automatisk ALLE toner osv. Meget mere kan nævnes og det er mildt sagt vildt irriterende med alle disse medfødte fejl. Kom nu med Gingerbread LG ;-)

0 0
beverly 14-04-2011 19:48:37

1. Når jeg kobler mobildata fra/til virker det kun 1 gang, derefter vil den ikke connecte: Løsning: Gå ind under adgangspunkter og vælg nulstil til standard og så virker mobildata fra/til igen. Men kun 1 gang osv.

2. TDC play virker ikke med Optimus 2x

3. Min mobil skal sendes til rep. Når jeg lytter til dem jeg taler med, da rasler højttaleren eller ligesom den er "skruk".

0 0
Lars Nielsen 19-04-2011 12:16:36

fejl nr. 3 er en mekanisk fejl. Der er flere der har oplevet den desværre. Sendte den ind og fik den repareret. Nu er der ingen problemer. Har du ikke haft din mobil i 14 dage, kan du få ombyttet den til en ny med det samme

0 0
beverly 14-04-2011 20:19:41

Okay.

Punkt 1 + 2 er nu løst med opdatering.

0 0
beverly 17-04-2011 18:17:50

Punkt 1 er stadig ikke løst fandt jeg lige ud af. Selv efter den nyeste opdatering.
Fejl med det mobile datanetværk når du kobler til / fra.

0 0
14-04-2011 18:50:27

Jeg har ingen problemer med den, og jeg har ikke opdateret firmwaren endnu.

Min spiller bare no problem

0 0
Jimmy Knudsen 14-04-2011 19:02:58

Samme her.
Ingen problemer og har ikke opdateret noget.
Har brugt den i 3 uger nu...

0 0
Lennie 14-04-2011 18:32:39

Min gik i stykker i går, det nederste af skærmen står og "hopper". Rimelig træls, men havde glæde af den i ca. 14 dage hvor den ikke frøs på noget tidspunkt.

0 0
musen24 14-04-2011 18:10:03

jeg har ingen problemer haft med min x2 . det er den bedste mobil jeg har haft.

0 0
Nightcover 14-04-2011 17:49:37

Opdatere firmware på telefonen med LG
http://www.lg.com/uk/support/mc-support/mobile-phone-support.jsp
-- Det skulle fixe folks problemer

Fik min X2 da den kom til Danmark og jeg har oplevet frys eller genstart 2 gange. - Har ikke oplevet nogen problemer efter firmware opdatering.

0 0
Kenneth 15-04-2011 12:39:25

ved ikke om det er den samme opdatering, når man vælger at opdatere direkte fra mobilen, men det var i hvert fald hvad jeg gjorde, da jeg havde oplevet netop det problem beskrevet i artiklen. Jeg skal ikke kunne sige, om problemet med genstart er blevet løst, da det kun er en time siden jeg har opdateret, men jeg synes at telefonen virker langsommere og handcent virker pludselig ikke mere... :-/

0 0
Casper Engell 14-04-2011 17:47:20

Fantastisk, dagen efter man har bestilt sin 2x, kan man læser en nyhed om alle problemerne. Men jeg er nu optimistisk og håber på det bedste, om ikke andet er der jo 14 dages retur ret

0 0
Henrik 14-04-2011 17:35:17

Så kender vi LG igen.

0 0
Mark Guldhammer 14-04-2011 17:28:05

Har også oplevet min gjorde det en del gange de første par uger. Det sker som regel når man prøver at låse den op, men har desværre også oplevet det 2 gange mens den bare lå i lommen.

0 0
Daniel Tyrrestrup 14-04-2011 17:22:54

Jeg har ikke oplevet nogle problemer. Eller jo, men det var med den ene App. Et eller andet snowboard-spil, frøs fast. Men det var bare at gå ud til startskærmen, og lukke spillet ned :)

0 0
Søren Hugger Møller 14-04-2011 17:00:53

"Massive problemer" synes jeg måske er overdrevet, men ja, jeg har et par gange oplevet problemet med at den fryser i låst tilstand og kun kan bringes tilbage ved at tage batteriet ud.

Derudover har jeg oplevet at SMS'er fra diverse services (fx DSB) får ombyttet afsender - så DSB-beskeder fx står som afsendt af Call me, men det er vist et Android-mæssigt problem lader til til hvis man ska tro Google. (oplevede det dog aldrig på min HTC Hero, men måske et 2.2-problem)

Ydermere virker timer-funktionen ikke i baggrunden. Hvis man starter den og forlader "Alarm/clock" går den bare i stå på et tilfældigt tidspunkt - det er ikke lykkedes mig at verificere og dette er et problem emd Android elelr det er LG der har lavet rod. Igen oplevede jeg ikke dette problem på min HTC Hero.

0 0
Hesel 14-04-2011 17:04:45

Det med ombytning af navne havde jeg i høj grad på min Hero, så det er vist et Android-problem. Den var til gengæld helt konsekvent med at DSB fik præcis den samme afsender (et almindeligt mobil-nummer) hver gang.

0 0
BonBon 14-04-2011 16:49:47

Har TDC ikke trukket dem retur eller fjernet dem fra hylden?

0 0
John 15-04-2011 02:48:56

Det er cirka en måned siden TDC havde den i tilbudsavisen, men den har ikke været i siden og den er også fjernet fra tdc.dk igen, så noget må der have været galt.

0 0
Bearster 15-04-2011 08:28:41

Ifølge tdc-butikken på strøget i Århus, så blev den trukket tilbage, da den ikke fungerede ordentligt med TDC Play app'en... hvordan og hvorledes ved jeg ikke...

0 0
May Frederiksen 14-04-2011 21:14:11

@BonBon: Det tror jeg ikke - 2X er først netop blevet godkendt med TDCs branding.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
David K 14-04-2011 16:34:45

En af mine kammeratar bruger en 2X til udvikling på hans arbejdsplads og han fortalte tidligere idag at den havde de problemer i starten (sort skærm - ud med batteriet) men at det er gået over af sig selv.

0 0