Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Medie: Apple satser på 7. oktober til iPhone 5

Medie: Apple satser på 7. oktober til iPhone 5

Som det ser ud lige nu, bliver iPhone 5 frigivet den første fredag i oktober, hævder website. Forudbestilling åbnes ugen forinden.

Rygterne om en ny iPhone vil ingen ende tage, men nu mener 9to5mac.com at kunne kaste lys over Apples planer.

Ifølge websitets kilder har æble-selskabet vaklet imellem fredag den 7. oktober og fredag den 14. oktober i forbindelse med frigivelsen af iPhone 5 - eller hvad den nu kommer til at hedde.

Da produktionsplanerne skrider fornuftigt frem, forventer Apple i øjeblikket at holde sig til den første fredag i oktober, lyder meldingen.

9to5mac hævder ligeledes at kunne afsløre planerne for forudbestillingen af den nye iPhone. Også i dette tilfælde har Apple to datoer i spil - torsdag den 29. september og fredag den 30. september. Sidstnævnte skulle dog være den mest sandsynlige på nuværende tidspunkt.

Hvornår tror du, at vi vil se en ny iPhone på markedet?
Skriv dit bud i kommentarfeltet nedenfor.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

19-08-2011 17:35:16

jeg er træt af at læse at mobil siden skriver "æble firmaet" som jeg opfatter som noget negativt. er det så svært at skrive Apple?
tag jer nu sammen og kom ind i kampen mobil siden

0 0
Kim 20-08-2011 01:00:03

Det sjove er at ALLE kalder Mobilsiden for Apple-liderlige og værre... Og så føler "steviejobsi" sig provokeret af, at man kalder dem æble-selskabet i en kæk vending. Hvor må du dog hade "Forrest Gump"...

0 0
lsj 20-08-2011 07:26:10

LOL!!!!!!!!

0 0
johannes 21-08-2011 13:24:12

Fornærmet over ordet er oversat? Trist!

0 0
Kim 19-08-2011 18:49:52

Du er alligevel ikke helt tabt bag en vogn. Ja, det er for at drille...

0 0
Anders 19-08-2011 21:42:53

Vi kan da også kalde dem "cupertino firmaet" hvis du vil det.

0 0
Anders 19-08-2011 07:50:26

Jeg synes man hellere skulle lave releasen om til en national helligdag. Så har vi alle fri og kan sidde og nyde den årlige fantastiske begivenhed i ro og fred.

0 0
Kim 19-08-2011 12:27:49

Ja, og så kunne vi også alle få uniformer vi kunne have på, i konformitetens hellige navn! ;)

0 0
Gordon 19-08-2011 15:21:42

Og kaste roser efter $teve Jobs :p
Gad vide om den mand har 30 sæt ENS tøj?

0 0
19-08-2011 17:34:20

hvad rager mit tøjstil dig?

0 0
Kim 19-08-2011 18:51:55

Lille dreng med storhedsvanvid - kan du ikke bare blive på Arto?

0 0
19-08-2011 20:45:06

Kim - har du drukket af natpotten igen? :)

0 0
Anders 19-08-2011 21:45:05

"stevejobs" find en side der passer til din inteligens, mobilsiden er FOR avanceret til dig.

0 0
Footiefan 19-08-2011 23:39:30

Ja det her viser da tydeligt hvem der er voksen og intelligent! ;-)

0 0
JB 18-08-2011 18:40:48

Jeg synes at det virker som om at folk gætter og gætter i en uendelighed - for hvis man bare gætter længe nok, skal man nok gætte rigtigt på et eller andet tidspunkt.

Oprindeligt sagde alle rygter "juni" i takt med de forrige års lanceringer.

Da det så i løbet af maj stod klart, at vi nok kunne komme til at kigge langt efter en iPhone 5 på WWDC i juni, blev rygterne pludselig ændret til "præsentation i august - salgsstart i september".

Nu hvor vi har nået slutningen af august og der ikke er sket en s..., kunne man jo nærmest have sagt sig selv at alle rygter ville blive udskudt med en måneds tid.

0 0
Jonas Rasmussen 19-08-2011 14:40:13

det er fordi Apple har så travlt med at sagsøge alt der bevæger sig... måske sagsøger de også snart nokia, for det var jo Apple der opfandt en bærbar telefon som kunne ringe...

0 0
Benjamin Jensen 18-08-2011 21:21:08

Ja, det lyder faktisk som alle de politiske kommentatorer her hjemme, der har udskrevet valg de første 500 gange i år.

0 0
Kim 19-08-2011 12:26:57

Hehe ja. Tænk man skulle have sådan et job, hvor man "analyserede" sig frem til et eller andet. Iphone release, hvornår næste valg kommer, vejret... ;)

0 0