Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mere end hver tredje planlægger at købe iPhone 5

Mere end hver tredje planlægger at købe iPhone 5

En ny undersøgelse viser, at mere end hver tredje amerikaner planlægger at købe en iPhone 5.

Ifølge en ny undersøgelse ser det ud til, at 35 procent amerikanere planlægger at købe en smartphone i det indeværende år. Det skriver hjemmesiden Electronista.

Hele syv procent planlægger endda at købe den på lanceringsdagen eller indenfor den første uge, 14 procent indenfor den første måned og 30 procent i de nærmeste måneder efter lanceringen og inden årsskiftet.

Tager man generelt så var der ud af de adspurgte hele 48 procent der svarede, at når de skulle købe telefon igen foretrak de en iPhone, 19 procent foretrak en Android, syv procent en Windows Phone og seks procent ville købe BlackBerry.

Undersøgelsen er lavet udfra 2852 personer, som selv har valgt at deltage i undersøgelsen. De er derfor heller ikke alle lige repræsentative.

De adspurgte i undersøgelsen forventer, at se den nye iPhone på markedet i september måned.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 29-07-2011 12:35:44

Hvorfor er det ikke en knap, så man kan anmelde folk for idioti og ingen fatteevne? Så var du blevet anmeldt for lang tid siden :S

0 0
Benjamin Jensen 28-07-2011 09:32:57

Kim og Flasher....


Er I da helt stået af virkeligheden?

Det er da meget normalt at deltage i undersøgelser, som ikke behøves at omhandle 1 emne. Selv her i Danmark....kan man svare på politiske spørgsmål samtidig med at man skal svare på spørgsmål om mobiltelefoner.

Desuden er vores politiske barometer altid baseret på omkring 1000-1200 forespørgsler, og ligger altså langt fra de 2800.

Fornægtelse og forfornægtelse.....hvis budskabet ikke passer een. Det er der ikke noget nyt i for visse personer.

0 0
Kim 28-07-2011 11:24:13

Det er da dig der er i total fornægtelse! Matematikken går ikke op, uanset hvor mange ting de har svaret på - og jeg har på intet tidspunkt anfægtet antallet eller variationen af spørgsmål.

35% af de adspurgte vil købe en ny telefon. Lad os sige det er en 3.del for letheds skyld. Af dem ville 48% købe en Iphone. Lad os for letheds skyld sige at det er halvdelen. Det giver 1/6! Det er simpel matematik - eller elendig formulering.
Hvis det ikke er 1/6, så er det halvdelen - af dem der vil købe. Det eneste sted der optræder 1/3, er i forhold til hvor mange der vil købe ny tlf.

Det er den ene ting. Den næste ting jeg anfægter er, at nogen tilsyneladende er MERE repræsentative end andre. Det giver heller ikke mening, men mindre man har kørt halvdelen af undersøgelsen i et Appleforum, og den anden halvdel i Wallmart. Alle er lige repræsentative, ellers er undersøgelsen jo ubrugelig uanset hvad.

0 0
Benjamin Jensen 28-07-2011 23:12:18

Det var dog den værste matematik jeg nogensinde har set! lol!!

Se dog hvad der bliver skrevet:

Tager man generelt så var der ud af de adspurgte hele 48 procent der svarede, at når de skulle købe telefon igen foretrak de en iPhone

Alle dem der vil købe en telefon er altså 100%. Så deler man op, hvor mange der vil købe hvad.

Udgangspunktet er ikke alle der har besvaret, men kun dem der vil købe. Er det virkelig så svært at forstå - selv for dig Kim?

Du er jo helt til grin....

0 0
Kim 29-07-2011 05:42:16

Wiseass, hvis du kun tager dem der vil købe en Iphone, så er det jo ikke hver 3. men hver 2. ud fra tallene i artiklen. Er det svært for dig at forstå lille Benji?

Prøv nu lige at lade være med at spille så smart når du ikke har et clue om procenter.

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 11:50:38

Kim, du er dummere end vådt bølgepap.

1. Jeg har aldrig skrevet, at hver 3. vil købe en iPhone. Læs hvad jeg skriver, og ikke tror hvad det er.


2. Hvis du læser artiklen, så fejler den ikke noget.

Desuden fatter du ikke, at man kun bruger dem der vil købe en smartphone som statistik.

Rent faktisk burde overskriften være, at næsten hver 2. overvejer at købe iPhone næste gang.

Når man laver statistik, så regner man kun med dem der vil købe/stemme.

Eksempel - 10% vil stemme blank til næste folketingsvalg. Dette oplyser man selvfølgelig, som der også bliver gjort i artiklen. Men de bliver ikke regnet med når man skal gøre stemmer op, da stemmerne er ugyldige.

Men du er nok derhenne Kim, hvor du IKKE vil forstå det, for det krøver jo at du indrømmer at du tager fejl, så jeg tror bare vi slutter her.

0 0
Kim 29-07-2011 12:17:25

Benjamin... ud over dine konstante personligt angreb, har du vist ikke så meget at byde på. Vi gentager lige: Læs overskriften!

Overskriften "Mere end hver 3 planlægger at købe Iphone 5"

1) Jeg har ikke sagt hvad du har påstået - det var dig der gik til angreb på mit indlæg, hvor jeg gør opmærksom på, at den er gal i matematikken.

2) Artiklens tal går ikke op med overskriften, det er det jeg hele tiden har anfægtet.

OG - hvis man kun bruger dem der vil købe en smartphone, så er det ikke hver 3. men hver 2. (48%) der ville købe en Iphone.
Man kan til nøds sige at det jo er mere end hver 3. men det ville være mere korrekt at sige "næsten halvdelen".

Fat det nu. Det er dig der ikke forstår det, og ikke har forstået det fra starten af.

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 12:33:48

Har jeg ikke lige skrevet, at det er hver 2.?

Du er da komplet idiot.Jeg gentager mit forrige indlæg:

Desuden fatter du ikke, at man kun bruger dem der vil købe en smartphone som statistik.

Rent faktisk burde overskriften være, at næsten hver 2. overvejer at købe iPhone næste gang.

Når man laver statistik, så regner man kun med dem der vil købe/stemme.

I rest my case!

Du er uden for pædagoisk rækkevidde!

0 0
Kim 29-07-2011 13:06:36

Søde lille ven, du giver mig jo RET i min påstand..! Prøv nu lige at læse tråden igennem engang, og se hvad jeg hele tiden har skrevet...

Hvis nu du ikke havde så travlt med at være imod hvad jeg skrev, så ville du måske have kunnet se det. Jeg skrev et indlæg først, som du anfægtede - men nu giver mig ret i.

Du er et sørgeligt lille menneske, når du tror at du vinder en diskussion ved at kalde andre for idioter. Især når det er dig der er galt på den. Stakkel.
Fis nu hen på Arto hvor du kan imponerer nogen, her er du bare til grin.

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 13:27:30

Nej Kim....du sidder først og påstulere en masse sludder, hvorefter du ser, at den er gal. Derefter sidder du og gentager hvad jeg siger, med dig som den sandfærdige. Det er jo totalt til grin....

Du siger først:

35% af de adspurgte vil købe en ny telefon. Lad os sige det er en 3.del for letheds skyld. Af dem ville 48% købe en Iphone. Lad os for letheds skyld sige at det er halvdelen. Det giver 1/6! Det er simpel matematik - eller elendig formulering.

Det der er totalt forkert, og det har du indset. Nu mangler vi bare at indrømmer at det er totalt forkert. Men det er en lang og sej kamp for dig.

Dem der ikke vil købe en telefon er ikke interessante. Ligesom dem der stemmer blank heller ikke er det.

Så begynder du i panik at gribe efter halmstrå, Nu er det pludselig overskriften den er gal med, for et eller andet vil du have ret i.

Det er sådan set det, der gør dig patetisk. Du kunne bare have stoppet med at diskutere det, så havde du stadig haft min respekt, men det har du så langt fra nu.

Jeg er ikke din søde ven, og jeg kender ikke meget til arto som 37 årige, men jeg ved, at du er ligeså god til personlige angreb som jeg.

0 0
Kim 29-07-2011 14:23:26

He, jeg har faktisk skrevet halvdelen eller hver 2. i ALLE mine indlæg... Eneste undtagelse er der hvor jeg beder dig læse overskriften - og komme ind i kampen... ;)

Til gengæld argumenterer du for, at vi faktisk snakker om 1/6. Citat:

"Jeg læser ingen steder at hver 3. vil købe en iPhone? Jeg læser, at hver 3. vil købe en smartphone. Ud af dem, vil 48% købe en iPhone"

Det er jo lige nøjagtigt det regnestykke, som du kalder citat:
"Det var dog den værste matematik jeg nogensinde har set! lol!!"


Kan det tænkes du havde lidt for travlt med at angribe mig, bare for at angribe mig? ;)

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 22:46:45

Kan det tænkes, at du er den forfulgte forfølger? Min udtalelse var ikke til dig, men til kth.

Og ja, det her er typisk et eksempel på hvorfor statistik altid kan bruges for og imod af ignoranter som dig der ikke vil kende sandheden, men leve i din egen drømmeverden fuld af android telefoner.

Jeg er LIGEGLAD med hvor mange der IKKE vil købe iPhone, når de i første omgang slet ikke vil købe en smartphone.

jeg er også ret sikker på, at de politiske partier er ret ligeglad med hvor mange der stemmer blankt, for de stemmer går jo ikke til modparten.

Du har meget at lære endnu min dreng.

Jeg slutter debatten fra min side af nu!

0 0
Kim 30-07-2011 00:01:13

det er ok, du er et orakel og har altid ret... men prøv at læse tråden igennem en ekstra gang. Du har læst meget hurtigt tror jeg. Men DU har ret, det er halvdelen der ville vælge Apple.


... og i sand Apple stil, skal det fakta at andre længe før dig sagde det, tage glæde fra at det var DIG der fandt på det og DIG der er den kloge. Jeg bøjer mig i støvet for dig, og overgiver mig.

0 0
Benjamin Jensen 30-07-2011 02:06:38

Som en sidste bemærkning vil jeg da lige sige, at du bestemt ikke var eneste jeg ikke var enig med. Der bliver sagt noget forplumret sludder fra Flash og kth længere oppe i tråden, og du er faktisk tættest på sandheden.

Dog er jeg ikke enig i denne formulering:

"Mere end hver 3 planlægger at købe ny smartphone"
"Omkring hver 6 planlægger at købe Iphone næste gang"
"Næsten halvdelen af dem der planlægger køb af ny smartphone, ville vælge en Iphone"


Den første er korrekt.
Men den næste er altså forkert, for tallet er taget ud fra dem der vil købe smartphone, og så er det hver 2.
Den sidste overskrift er også korrekt, men alt for lang til at være en overskrift.

Lidt ligesom vi er ligeglade med de omkring 20% der ikke stemmer til et valg.

Vi bliver nok aldrig enige, men kritikken var ikke kun rettet mod dig, men især de første, som dog har trukket følehornene til sig ;)

0 0
Kim 30-07-2011 08:56:44

Man kan ikke bare sige, at dem der ikke vil købe ny tlf, ikke tæller med - og så bagefter lave generelle udtalelser.

Her er det ca hver 3 Amerikaner, men hvad hvis det havde været hver 20? Ville du så stadigt mene at det var mere korrekt at skrive at omkring halvdelen af amerikanerene vil købe Iphone. Eller ville 2,5 procent være mere passende?

0 0
Benjamin Jensen 30-07-2011 11:40:49

kth og kim

Der er ingen tvivl om, at overskriften er misvisende. Det tror jeg, at vi har fået på plads. Jeg ved ikke hvordan de er kommet frem til det, for det må være en konklusion de selv har lavet her på mobilsiden.

Det er 1/3 der vil købe en smartphone og intet andet.

Steve Jobs er selvfølgelig kun interesseret i dem der vil købe smartphone. Det er det eneste interessante tal for ham.

Hvor mange gange har I ikke selv udfyldt formulere som f.eks kan lyde:

Hvornår forventer du at købe bil? 1-2 år, 3-5 år, 5-10 år.

Det er jo en åbenlys grund til at det spørgsmål bliver stillet. Virksomheder er kun interesseret i den målgruppe, som rent faktisk har tænkt sig at købe.

Derfor er reklamer for smartphones også henvendt til unge på 15-35 år, og ikke for folk på 60-90 år. :)

Kort fortalt, så er overskriften og underoverskriften misvisende, men artiklen er ikke.

0 0
Kim 30-07-2011 12:57:36

Det er vi enige om, artikelen er jo heller ikke konkluderende. Den kommer bare med nogle tal, som vi så selv må fortolke. Der er ikke andre "resultater" end overskriften. Der er ingen beregninger. Altså kan den heller ikke umiddelbart blive misvisende - medmindre naturligvis, at tallene i sig selv er forkorte.

Så det er den eneste matematik jeg har anfægtet. Dog er det også interessant om de sidste 20 procent alle ikke har bestemt sig, eller er interesserede i andre OS.

Og så undrer det mig også en smule, at det er Iphone kontra andre OS, og ikke telefoner.

Sidst men ikke mindst mangler vi igen en forklaring på, at overskriften konkludere at det er Iphone 5, og ikke "bare" Iphone.

Når man så kigger på følge spørgsmålene, men hvornår i forhold til release af Iphone 5 de vil købe. Det kan give spekulationer om et ledende spørgeskema.

Der er i mine øjne alt for mange løse tråde, og udokumenterede påstande til at vi rigtigt kan bruge artikelen til noget.
Og nej, det er ikke fordi jeg ikke vil acceptere at det ser ud til at rigtigt mange amerikanere vil købe en Iphone. I couldnt care less! :)

0 0
kth 30-07-2011 07:50:37

Hej Benjamin.

Hvor siger jeg noget sludder? Det eneste jeg ville frem til var at mobilsiden.dk skal blive bedre til at skrive overskrifter og underoverskrifter.

Lad os sige at der en dag står i avisen: Hver tredje dansker vil dø af kræft. (hvordan vil du forstå den overskrift?).

I artiklen står der så at ny undersøgelse viser at 10% af danskerne vil blive ramt af kræft i løbet af deres liv. Af dem vil 33% dø af denne sygdom og 66% vil blive kureret.

Er det så den rigtige overskrift?

0 0
Kim 30-07-2011 08:59:04

Og hvilket tal er Jobs mest interesseret i? For der er dælmene forskel på hvor mange han skal bestille hjem! ;)

0 0
Benjamin Jensen 30-07-2011 01:56:56

Kim....det jeg anfægter er hvordan man læser statistik. Det bliver læst, som fanden læser biblen.

Hvad med alkoholikeren der mener, at det er mere sikkert at køre spritkørsel, fordi der kun dør 150 mennesker i trafikken om året hvor der har været alkohol indblandet. Der er jo 450 trafikdræbte hvor der IKKE har været sprit indblandet.

Jamen så må det jo bare være mere sikkert at køre med en ordentlig skid på?

0 0
Kim 30-07-2011 08:40:02

Prøv at kigge lidt højere oppe i tråden igen. Grunden til at vi mener at det må være en 6 del er, at underoverskriften uddyber overskriften, og fortæller os at det skulle dreje sig om hver 3 Amerikaner.

Altså har man lavet en undersøgelse der dækker repræsentativt, hvor af 1 ud af 3 vil købe en ny tlf. Af dem vil halvdelen købe en Iphone. Altså vil 1 ud af 6 Amerikanere generelt, købe en Iphone. Det er altså helt basal statestik.

Men er du enig i, at uanset hvordan vi ganger og dividere tallene, så kan det aldrig blive hver 3 der vil købe Iphone? :)

0 0
Kim 29-07-2011 13:56:33

Desuden er det ikke det eneste sted, at matematikken i artiklen halter. For:

"hele 48 procent der svarede, at når de skulle købe telefon igen foretrak de en iPhone, 19 procent foretrak en Android, syv procent en Windows Phone og seks procent ville købe BlackBerry."

48+19+7+6 = 80.

Altså er der kun 80% der har taget stilling til spørgsmålet - af dem der vil købe en ny smartphone. Det kan naturligvis godt forholde sig sådan, at hver 5. ikke ved hvilken tlf de vil købe, men det burde man så oplyse om. Så tallet stemmer.

Derudover er det bare en uskik, at skrive tal med skiftevis tal og bogstaver...

0 0
Kim 29-07-2011 13:41:41

Og der er intet forkert i den udregning. Det er overskriften på artiklen den har været gal med fra starten af - hvilket jo er eneste sted der er et resultat af de tal vi får oplyst! Det er det eneste sted der er en konklusion, hvorfor jeg - og andre - har anfægtet den.

Vi tager lige citatet igen:

35% af de adspurgte vil købe en ny telefon. Lad os sige det er en 3.del for letheds skyld. Af dem ville 48% købe en Iphone. Lad os for letheds skyld sige at det er halvdelen. Det giver 1/6! Det er simpel matematik - eller elendig formulering.

Hvis det ikke er 1/6, så er det halvdelen - af dem der vil købe.

Det eneste sted der optræder 1/3, er i forhold til hvor mange der vil købe ny tlf.

0 0
Kim 29-07-2011 13:35:33

Tag nu HELE citatet med, ik?

35% af de adspurgte vil købe en ny telefon. Lad os sige det er en 3.del for letheds skyld. Af dem ville 48% købe en Iphone. Lad os for letheds skyld sige at det er halvdelen. Det giver 1/6! Det er simpel matematik - eller elendig formulering.
Hvis det ikke er 1/6, så er det halvdelen - af dem der vil købe. Det eneste sted der optræder 1/3, er i forhold til hvor mange der vil købe ny tlf.

...

0 0
kth 29-07-2011 00:18:38

Benjamin.
Er du uenig i at det nærmere er hver 6, end hver 3, der vil købe en iPhone?

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 00:26:05

Jamen for hulen....

Hvis der er 100 personer der er blevet spurgt, og 50% vil købe en smartphone, så er der 50 personer tilbage, som udgør 100%. Deraf vil 50% købe iPhone, og resten andre telefoner.

Så er det halvdelen af dem der vil købe en telefon, vil købe en iPhone. Der er altså 25 personer, som vil købe en iPhone.

Altså er det 25% af alle de adspurgte der vil købe en iPhone.

Men det er altså ikke underligt, at man kun er interesseret i dem der VIL købe en telefon. Af de 100 adspurgte, kunne halvdelen af dem være på kontanthjælp, huleboer eller over 90 år gamle. De er komplet uinteressante.

Artiklen skriver jo tydeligt, at udgangspunktet dem der VIL købe en telefon, og derfor er den valid nok.

0 0
kth 29-07-2011 00:47:19

Der står at 35% vil købe en ny smartphone og så må det jo være 48% af de 35% der vil købe en iPhone ikke? Altså 16,8% og 1 ud af 6 svare til 16,67%, det må jo så også være hver 6.

Skulle bare høre om vi var enige om det :-)

Jeg sætter ikke spørgsmålstegn ved om testen er troværdig, men sætter spørgsmålstegn ved hvordan de kommer frem til at hver 3 amerikaner vil købe iPhone 5 når den kommer.

0 0
Benjamin Jensen 29-07-2011 01:32:42

Jeg læser ingen steder at hver 3. vil købe en iPhone? Jeg læser, at hver 3. vil købe en smartphone. Ud af dem, vil 48% købe en iPhone, hvilket er et imponerende tal, taget i betragtning af hvor populær Blackberry er i USA. Men de har nok fundet af, at det er en lortetlf ;)

Jeg har ikke læst kilden, men kun mobilsidens udredning, og den er fuldt ud korrekt.

0 0
kth 29-07-2011 14:33:23

Det står i overskriften og i underoverskriften? Og det må jo gælde alle de adspurgte, når mobilsiden konkluderer at hver 3 amerikaner vil købe en iPhone 5. Eller er man ikke amerikaner, hvis man ikke vil købe en smartphone?

Jeg håber det giver mening for dig, det jeg skriver.
(Bare for god ordens skyld så holder jeg med Kim i denne diskussion, hvis du skulle være i tvivl)

Med venlig hilsen
Kenneth

0 0
Kim 29-07-2011 15:36:30

Ganske udemærket formuleret. Der er to scenarier:

1 - vi snakker om alle Amerikanere (hvor undersøgelsen dækker et repræsentativt udsnit). Her er det 1 ud af 6 der vil købe Iphone.

2 - vi snakker om dem der har besvaret, at de vil købe ny smartphone. Det er lidt mere end hver 3. der vil det. Af dem vil næsten halvdelen vælge Iphone.

det 3 scenarie som overskriften beskriver, kan man ikke komme frem til på almindelig matematisk vis, ud fra de tal vi har fået.

0 0
kth 29-07-2011 14:35:09

Min besked var til Benjamin.

0 0
Kim 29-07-2011 06:12:05

Overskriften "Mere end hver 3 planlægger at købe Iphone 5" holder ikke i forhold til de tal vi får oplyst.
I stdet kunne følgende overskrifter bruges:

"Mere end hver 3 planlægger at købe ny smartphone"
"Omkring hver 6 planlægger at købe Iphone næste gang"
"Næsten halvdelen af dem der planlægger køb af ny smartphone, ville vælge en Iphone"

Velkommen til matematik i ord.

0 0
Kim 29-07-2011 05:35:11

Så prøv at læse overskriften og kom ind i kampen ik? ;)

0 0
Kim 27-07-2011 08:00:54

Matematikken går bare ikke op, det er en ting.

Men heldigvis sættes validiteten af undersøgelsen i tvivl - men "Undersøgelsen er lavet udfra 2852 personer, som selv har valgt at deltage i undersøgelsen. De er derfor heller ikke alle lige repræsentative." det giver ingen mening. Enten er de repræsentative, eller også er de ikke. Der er ikke nogen der er mere repræsentative end andre, ud fra det forhold at de selv har valgt at deltage.
Og det forhold at de selv vælger at deltage (kontra at være holdt op med pistol, eller?) gør dem heller ikke mindre repræsentative.

Hvor man har gjort det muligt at besvare undersøgelsen, kan gøre den mindre repræsentativ.

Desuden er der, ud fra artiklen, intet der indikere at der er tale om Iphone 5. Der er er blot besvaret, at de vil foretrække en Iphone, når de køber ny. At konkludere at det er en 5'er, er - ud fra oplysningerne i artiklen - en tilsnigelse.

0 0
27-07-2011 09:11:57

Helt enig. Som sådan er jeg ligeglad med om undersøgelser favoriserer den ene eller anden producent, men det er direkte pinligt at producere nyheder på tal, der på ingen måde er valide.

2852 personer er vel nok repræsentativt for USA's befolkning, men at de selv har valgt at deltage i undersøgelsen fjerne validiteten komplet fra undersøgelsen. Sensationsjournalistik FTW.

0 0
Footiefan 26-07-2011 22:03:08

Hvis det er så slemt som du siger Villiam, så smut, få dig fx et liv uden for skærmen ;-)

0 0
madslvig 26-07-2011 23:43:27

Lad være med at angribe folk personligt, det er useriøst og umodent.

0 0
Footiefan 27-07-2011 00:26:23

Måske skulle du huske samme kommentar længere oppe - det er da i den grad umodent og personligt det der står der..!
Hvis man ikke kan kommentere emnet, skal man måske undgå at tale nedsættende om medarbejderne der skriver historierne... Eller er det okay bare der er en smily efter......for det havde jeg også.

0 0
gielsgaard 26-07-2011 21:02:52

Jeg tror en del venter og ser hvad WP7 kommer med ,Nokia bliver et hit ,men bare min mening ,

0 0
Torkild 26-07-2011 17:36:03

Jeg har så også lige læst en nyhed på denne side om at Samsung sælger lige så mange mobiler som Apple.
Så det må give 2/3 af alt salg til de 2.
Alle andre må så slås om den sidste 1/3.

Hmm der er noget rådnet i mobilsiden landet ....

0 0
Villiam 26-07-2011 17:58:43

siden består af en bestyrelse som kun tænker apple og ikke har andet end iphone. derfor ser du også flest artikler om apple's produkter på siden. og derfor aner de intet om hvad de skriver når det gælder den mobile verden. det meste af det finder de jo på apple forums. de burde seriøst omdøbe siden til: applesiden.dk men det ville sikkert koste en bondegård at få det navn.

0 0
Kurt Jørgensen 27-07-2011 07:17:23

Nååååårh, lille pus.
Er de så slemme ved dig?

0 0
Søren 26-07-2011 15:37:41

der er vist fejl i jeres tal...
Tror nærmere at der bliver solgt 3 iPhones pr. person! ... Det lyder ligeså logisk!

0 0
Villiam 26-07-2011 15:29:58

nu hvor man tænker over det, så er det jo en apple fanatiker som opdaterer denne side ;) så det siger sig selv at der er regne og statistik fejl ;)

0 0
Villiam 26-07-2011 15:25:40

hvad med de sidste 26% ? man kan jo ikke lave en test ud fra kun 74%.

0 0
Villiam 26-07-2011 15:27:34

20% mener jeg.

0 0
kth 26-07-2011 15:12:08

Ud fra de tal i skriver, så er det nærmere hver sjette der vil købe den? 35% vil købe en smartphone og ud af dem foretrække 48% Apple iPhone, det må da give ca hver sjette?

0 0
Villiam 26-07-2011 14:58:34

resident evil filmen var nu ikke så falsk alligevel ;) zombie tallet vokser drastisk

0 0
Rene 27-07-2011 11:33:12

Ja et betyder 65% er zombier der hovedløst hader Apple.

0 0
Rene 27-07-2011 11:35:13