Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mere om HTC's kommende Android-smartphones - navne lækket

Mere om HTC's kommende Android-smartphones - navne lækket

Rygte: HTC One X og HTC One S bliver præsenteret til Mobile World Congress.

HTC’s kommende topmodel har haft så mange navne på ”rygtebørsen”, at det nogen gange har været svært at følge med, men har umiddelbart været kendt under Edge, Endeavor og Supreme.

Men nu siger Evan Blass fra PocketNow, at enheden kommer på markedet under navnet HTC One X. Det skriver Androidandme.com.

Evan Blass har været en flittig blogger siden 2005, og sidenhen blevet en af de betroede i HTC regi, så det forventes oplysningerne er korrekte.

Telefonen rygtes til at have følgende specifikationer:

  • Quad-core 1.5 GHz Tegra 3 processor
  • Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) med Sense 4.0
  • 4.7 tommer skærm med 720p opløsning
  • 1 GB RAM
  • 32 GB intern hukommelse
  • 8 megapixels kamera
  • 1.3 megapixels front-kamera
  • Beats Audio
  • HSPA+ 21 Mbps support (netværk; 850, 900, 1800, 1900)
  • WiFi a/b/g/n
  • Bluetooth 4.0
  • NFC

Med de nyligt lækkede specifikationer virker det til HTC One X er den mest imponerende Android-telefon til dato.

Slashgear fortæller også, at den telefon der har gået under navnet HTC Ville vil blive lanceret, som HTC One S.

Det forventes HTC One X og HTC One S bliver præsenteret for offentligheden under årets Mobile World Congress.
 

Læs også:
 - Se screenshots fra HTC Endeavor – Qual-core mobilen
 - Nye HTC Sense features afsløret
 - Store nyheder på vej fra HTC
 - Ny HTC mobil afsløret – kodenavnet er Ville
 - Flere fotos og specifikationer på HTC Ville afsløret 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lisbet 16-02-2012 22:25:08

Hvem har fundet på, at det skal rykkes ud på siden - det gir' da overhovedet ikke mening? Datterens Wildfire S har det også i siden og min egen gamle Desire har det i bunden. Stemmer for at flytte det tilbage til bunden igen...

0 0
Morten S 17-02-2012 13:56:36

Det skyldes, at det er langt nemmere med strømstik i siden, i forhold at man ofte holder telefonen vandret i hænderne ... det er en smagssag ... det virker fint her hos mig - rent faktisk er jeg begyndt at holde en del af netop dét ...

0 0
gert 16-02-2012 23:37:19

vil skyde på pga af docking tilstand..

0 0
Schwartz 16-02-2012 13:48:22

Ach SO!

Stik mig en af dem!

0 0
gert 16-02-2012 23:37:46

kunne ikke være mere enig..

0 0
Thomas 16-02-2012 11:41:29

Lyder umiddelbart som en fed mobil med masser af intern hukommelse, som mange har savnet, men tvivler dog på man kan skrive sms´er med en hånd med den store skæm....

0 0
Hans Jákup Danielsen 16-02-2012 15:18:51

nu skal du vel ikke placere tastaturet i toppen af den ;)

0 0
Nygaard 16-02-2012 11:24:28

Ja hvis de ENDELIG har fattet at hukommelse skal være intern, og ikke smides i salgsæsken i form af et nytteløst SD kort, så vil jeg måske overveje at hoppe med på HTC vognen igen.
Men lad os nu lige se hvad Samsung har at byde på først..

0 0
Daniel Jørgensen 16-02-2012 12:36:18

De skal gøre begge dele.. Der er ikke meget ved at have en telefon med 4 gb intern hukommelse hvis du så ikke kan sætte noget sd kort i ..

Men du har ret, de ku godt bruge noget mere intern hukommelse!

0 0
Mazzen 16-02-2012 17:54:42

enig, men ikke i den dur at man ikke gør brug af sd, så risikerer du bare at miste alt, hvis du ikek for nyligt lige har uploadet det hele i en sikkerhedskopi hvis du kom til at ødelægge din telefon

0 0
Anders 16-02-2012 11:19:46

Folk venter på iPhone 5. Alt det andet drukner i specifikationer, som folk alligevel ikke forstår.

0 0
Cebastian 16-02-2012 13:47:21

Nej, du venter på iPhone 5. Over halvdelen af smartphone købere venter på hvad HTC, Samsung, LG osv. kommer med (;

0 0
Mark 16-02-2012 10:07:05

Fedt navn -- Hvis altså det var deres første telefon :)

0 0
Mazzen 16-02-2012 10:14:44

Det er det jo så at sige også, da de jo vil begynde at lave færre men mere gennemførte telefoner sååå, på en måde er det

0 0
Sven A. 16-02-2012 10:05:49

Hvad med LTE/4G?
Eller er det bare mig som ikke kan læse/se det?

0 0
Sven A. 16-02-2012 10:09:52

Hvis det er en LTE funktion i mobilen, så kan jeg da se for mig at dette kunne være en mobil for mig. Selvfølgelig også interessert i at se specs for Samsung Galaxy S III, før man køber den endelige.

Det vil ihvertfald give HTC noget mere konkurrencedygtighed i forhold til hvad de har præsteret til nu.

Få mobiler, med en high-end og en low-end mobil er noget folk kan forholde sig til. Det er vejen frem.

0 0