Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Milliardbudget på annoncer skal gøre Lumia 900 til en USA-succes

Milliardbudget på annoncer skal gøre Lumia 900 til en USA-succes

Nokia skal have succes i USA. Derfor smides der nu et milliardbudget efter markedsføringen af Nokia Lumia 900.

Nokia har altid haft det svært i USA, men nu skal det være anderledes.

Nokia Lumia 900 bliver spydspidsen på en kampagne, der alene hos teleselskabet AT&T bliver til 150 millioner dollars. Ifølge Version2  og The Next Web, er det selskabets største lancering nogensinde.

Når alt regnes med, bliver det til næsten halvanden milliard danske kroner.

Det betyder, at hvis Nokia sælger fem millioner styks af Lumia 900, så svarer det til 300 kroner pr. solgt telefon.


Læs også:
- Web-TV: Første kig på Nokia Lumia 900

Lumia 900 launch

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

gielsgaard 11-04-2012 17:24:28

Er at der åbenbart ikke er meget tillid til Nokia, deres aktier kan snart ikke komme mere i bund.

0 0
Kim 12-04-2012 12:14:31

Nej investorerne har bestemt ikke taget tallene for Q1 særligt positivt til sig. Så det er nu man skal afgøre med sig selv, om man tror på at denne milliard investering fra Nokia/Microsoft vil give dem en god fod ind i US. For så er det vist nu man skal til at købe aktierne...

0 0
Thomas 11-04-2012 18:45:03

Nej, det kan man ikke påstå. Jeg forstår ikke, hvorfor mobilsiden ikke har lavet en artikel omkring Nokias Q1-tal.

0 0
Xlander 10-04-2012 18:00:36

Har lige solgt min Nokia Lumia 800 og vender aldrig tilbage til Nokia og heller ikke WP styresystemet,telefonen er en BETA telefon og WP styresystemet er så ringe at det er til at tude over,og gider ikke skrive alle fejl her så bliver vi aldrig færdig.

0 0
Kenneth Sørensen 11-04-2012 11:17:25

Dit useriøse indlæg fortjener egentlig ikke nogen respons. Men jeg vil alligevel bare lige stilfærdigt komme med mit synspunkt.

Jeg har en HTC HD2, som er født med Windows Mobile 6.5. Jeg rootede den dog forholdsvis hurtigt og har kørt med forskellige Android versioner. Først SD og siden NAND. For en 3 måneder siden lagde jeg så min nuværende Windows Phone 7.5 Rom på. Det har jeg bestemt ikke fortrudt. Begge OS'er har deres styrker og svagheder. Men overordnet set er jeg mest glad for WP. Det er smooth sailing og jeg har ikke oplevet nogen problemer. Tværtimod virker det mere gennemført.

0 0
Tommy 11-04-2012 10:52:38

hvis WP er så ringe at du tuder, vil jeg nok vente med at købe noget form for smartphone, det være sig apple eller android, for de vil næppe få dig til at føle anderledes. Har haft alle tre og må sige WP er det pæneste, mest brugervenlige og mest nyskabende(hvis vi ser bort fra Meego/hamattan's multitasking og brugerfunktion).

Nu har jeg ikke selv Lumia 800 og kan da læse Nokia's telefoner har haft problemer med batteri og andet, men min Samsung fungerer sgu bedre end da jeg havde i4, SG2 og N9 og vender ikke tilbage til dem før der sker noget drastisk!

0 0
Styxx 10-04-2012 18:56:18

Altid godt med nogle saglige indlæg her på siden :P

0 0
Thomas 11-04-2012 08:09:03

Haha ja, det er fantastisk.

Det var jo også ham, der præsterede dette fremragende indlæg: "Kvaliteten er 98% skod app derfor jeg lige har solgt min Nokia lumia 800"

0 0