Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobildød - hvordan ender jeres mobiler deres liv? [AFSTEMNING]

Mobildød - hvordan ender jeres mobiler deres liv? [AFSTEMNING]

Der er mange farer rundt om i verden for de kære mobiltelefoner, men hvad er den største for mobilsiden.dks læsere?

Foto: Flickr
Foto: Flickr

Det kan være noget sart elektronik, der findes inden i vores kære mobiltelefoner, og derfor er der også mange, mange råd omkring, hvordan man passer på dem.

Pas på med at tabe den, især ned i vand, lad den ikke ligge, hvor der kommer fugt eller damp, læg den ikke ned i lommen med nøglerne og mange flere formaninger af den slags, er der nok mange, der kan nikke genkendende til.

Vi vil gerne vide, hvilke farer, der lurer derude for vores mobiltelefoner, og derfor vil vi høre, hvordan jeres (sidste) mobil stillede træskoene.

I er mere end velkomne til at dele jeres spændende/gruopvækkende/sjove/mærkelige/lærerige historier med os i kommentarfeltet



Afstemning

Hvordan døde din sidste telefon?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Linne 06-04-2014 17:02:56

@tommy lindegaard..

ha ha ha.. En iPhone som pose holder... Den har jeg sku ikke hørt før.

0 1
Fantasifoster 04-04-2014 20:47:39

Synes det plejer at være: Mobil holder op med at virke efter garantien er udløbet, og det kan aldrig betale sig at reparere. Plejer gerne at være noget med skærm, højttaler eller mikrofon...

1 0
bjarne 04-04-2014 13:57:07

Erfaring mand haft mobil siden 1986 14 forskellige kan jeg lig huske. Lige fra "sl

0 0
Tommy Lindegaard 04-04-2014 13:54:47

Så er afstemningen opdateret så der også er en valgmulighed til de blide mobilbrugere.

1 0
TF 04-04-2014 17:00:37

Takker :-)

0 0
Niels de Boissezon 04-04-2014 13:39:16

Der mangler en 'all of the above'-knap :-P

2 0
Thomas Ulvedal 04-04-2014 13:43:00

Niels, du er uden for kategorien, du smadrer jo mobiler, som vi andre spiser måltider :-)

4 0
Tommy Lindegaard 04-04-2014 13:17:55

Når ingen andre tør, så kan jeg da lige så godt bryde isen og lægge ud:
Jeg har haft en iPhone 5 som kom i baglommen for at kunne holde indkøbsposer. Det resulterede i en iPhone 5 "Flex"(TM). Desværre kunne den ikke helt tåle fleksibiliteten som LGs Flex.

Jeg har også haft en Nokia N9 som blev stjålet i Norge, men måneden inden da havde jeg den monteret på min racercykel. Ved et bump på vej ned af Valby Bakke hoppede mobilen ud af holderen og ramte meget hårdt! Der var skræmmer på kanterne men på mirakuløs vis overlevede den. Jeg var ellers overbevist om at jeg skulle have ny lege-mobil.

1 0
TF 04-04-2014 12:56:05

Hvad med et felt til dem der passer på deres ting og kan sælge dem vidre vær gang der skal skiftes mobil ?

8 0
Thomas Ulvedal 04-04-2014 13:54:30

Hej Thomas F, vi har netop tilføjet dette felt til afstemningen. Det er ikke alle, der ligesom Niels, er uheldige med sine mobiler :-)

Mvh
Thomas
Mobilsiden.dk

2 0
CJ 04-04-2014 13:49:08

Jeg har heller ikke ødelagt nogen endnu. Mine forrige bliver gemt eller givet til venner eller familie alt efter hvem der kan bruge dem :-)

1 0
Morten Jensen 04-04-2014 14:05:37

Nøjagtig det samme her. :) De ryger i skuffen, og så bliver de taget frem hvis de kan gøre gavn. Og alt efter alder, så bliver den så solgt eller foræret væk.

0 0
Tommy Lindegaard 04-04-2014 13:09:29

Øv hvor kedeligt :P

1 0