Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobile Global Awards: Vinderen over dem alle er HTC One

Mobile Global Awards: Vinderen over dem alle er HTC One

Den sidste og nok mest prestigefyldte pris er uddelt på Mobile World Congress. HTC One blev vinderen.

Tirsdag var der stort award-show ved mobilmessen Mobile World Congress i Barcelona. mHer blev uddelt priser i mange forskellige kategorier, og herunder vandt blandt andet Samsung for bedste smartphone.

På messens sidste dag er der uddelt endnu en pris, som nogen nok vil mene, er den mest prestigefyldte.

Det drejer sig om prisen: "Best New Mobile Handset, Device or Tablet at Mobile World Congress 2013", der torsdag formiddag blev tildelt HTC One.

HTC One blev godt nok præsenteret den 19. februar, men vandt alligevel prisen for det bedste device på MWC.

Kilde: Global Mobile Awards

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael S 15-03-2013 20:17:49

Jeg har aldrig forstået den krig der omkring hvad en mobil er lavet af!!! Er opdatering af software ikke meget vigtigere???? Hvad nytter det at købe en mobil til fuldstændigt sindsygt mange penge i uran 235, når den efter et år er lagt på is af producenten!!!! Ja, ok lige med uran så er der nok aftagere af liget nogle steder i verden.......

0 0
hxgni 01-03-2013 22:29:37

hvis du gider læse artiklen færdig, ville du forstå at det er 2 vidt forskellige priser der bliver snakket om.

0 0
Mirzad 01-03-2013 22:35:54

Jeg har læst artiklen, min link handler om en artikel for sig selv. :-)

0 0
Jonas_a 01-03-2013 19:55:50

Godt gået Samsung! :D

0 0
Thinkpad61P 28-02-2013 15:45:46

Nogen som ved, om Sonys Z også blandt de nominerede i denne kategori?

0 0
lsj 28-02-2013 16:11:18

det var den sikkert... jeg vakler lidt imellem sony og samsung... damn my tech addiction

0 0
Peter Frederiksen 01-03-2013 01:24:54

Samme her, men med præsentation af Samsung Knox (adskillelse mellem Privat og Job) http://goo.gl/W7TwR , vil jeg sige er nok tættere på en Sammy...

0 0
Belgarion 28-02-2013 15:25:10

Ja det var da en lidt latterlig pris lol. Er jo ikke kommet særlig mange nye smartphones ud i 2013, og da slet ikke af top modellerne.. Så er ikke underligt at HTC vinder, for er jo ikke en dårlig tlf. Kunne godt være billedet var anderledes hvis den pris først blev givet om et halvt år.

0 0
Thomas 28-02-2013 18:03:24

Nu var det jo årets mobil på denne her messe, og ikke årets mobil generelt.

0 0
lsj 28-02-2013 14:56:15

den eneste grund til HTC vandt var samsung galaxy s 4 ikke er udkommet endnu...

0 0
TF 01-03-2013 01:34:51

Der skal nu virkelig meget til før jeg hopper på sgs4 frem for htc one, iværtfald et bedere design/materialer end sgs3 har :-)

0 0
Michael A 01-03-2013 07:58:36

Helt enig. Samsung har aldrig været på niveau med HTC hvad materiale/finish angår. Jeg har aldrig været imponeret over min SG3 og skal helt sikkert ikke have en Samsung (plastik-telefon)igen. HTC One er for fed!

0 0
Jonas_a 01-03-2013 15:48:14

Salgstallet af Samsung Galaxy S3 i betragtning, er folk vist ligeglade med design og materiale!
Hvordan har en plastic tlf kunnet sælge så meget bedre end HTC's topmodeller med bedre materiale(keramik, hvis jeg huser rigtigt)?!?

0 0
TF 01-03-2013 23:54:52

Mange mennesker har dårlig smag :-) eller er ligeglade med ringe design/materialer.

0 0
Jonas_a 02-03-2013 10:11:34

Hvordan kan du tillade dig at kalde andres smag for dårligt, bare fordi de ikke har den samme smag som dig?!?
Hvor god eller ringe design/materiale på en tlf er, er igen en smagssag.

0 0
TF 02-03-2013 13:48:26

Se smiley'en ;-) det var ikke seriøst ment vel, så ro på.

Ja min personlige mening er at sgs3 ligner billigt BR bras men bare rolig det er bare min holdning.

Dog det med materialer er der ingen diskution om sgs3 er lavet i billigt og tyndt plastik hvor kanterne i nogle tilfælde flækkede af sig selv og det er ikke godt nok :-(

0 0
Jonas_a 03-03-2013 11:48:57

Man ikke bedømme seriøsitet ud fra den smiley du har med. ;)
Nu har jeg ikke en GS3, men personligt fortrækker jeg plastik frem for f.eks glas.
Men er enig i at materialet på GS3 burde være bedre, det håber jeg at er tilfældet når GS4 kommer.

0 0
TF 03-03-2013 12:53:37

Bare rolig det er ikke glas jeg vil have men metal som feks HTC one

0 0