Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilsiden kårer: Årets bedste design.

Mobilsiden kårer: Årets bedste design.

Lille spejl på væggen der - Hvilken mobil er den smukkeste i år?

En god årgang

2013 har være et fantastisk år inden for mobildesign: Apple har langt om længe fået kulør på iPhonen, HTC er derimod hoppet på aluminiums-unibody vognen, Samsung sætter læderpræg på deres lommekriger, alt imens Sony støber deres topmodel i glas og metal.

Du kan nu være med til at bestemme hvem der skal løbe med titlen for årets bedst designede mobil. Og en høj placering her vil være med til at udpege de nominerede til kåringen af Årets Mobil 2013.

Du kan afgive din stemme ved at udpege din favorit herunder. Du skal logge ind på vores desktop website for at stemme.

Skriv gerne en kommentar herunder om hvorfor netop dit valg er årets smukkeste.



Afstemning

Lille spejl på væggen der - hvilken mobil er den flotteste i år?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kristian Dyrslund 22-12-2013 23:14:57

Apple iphone 5s

0 2
S. Nissen 17-12-2013 13:46:25

HTC One som nr 1, pga. materialevalg og at det harmonere.
Visuelt ville jeg vælge Samsung Galaxy S4, da den tiltaler mig mere, dog er det materialerne, der vender mit svar mod HTC One..
God kamp

1 0
Thomas Kristensen 17-12-2013 11:58:22

Altså ingen når HTC One mht design og innovation

2 2
Thomas Kristensen 17-12-2013 11:57:18

Jeg har selv HTC One
Købte den pga. Designet og front stereo højttalere
Og det rigtig fede design.

iPhone er også flot, men der er intet nyt i deres design
Og den er for kedelig 😃
Ingen kommer den til sokkeholderne 😃

4 2
Michael A 17-12-2013 11:14:54

1. HTC One 2. Nexus 5 3. LG G2

7 1
17-12-2013 15:07:43

Du mener da vel ikke at G2 er køn? :-) Ingen tvivl om at det er en god telefon, men køn bliver den da aldrig, hehe!

3 3
Morten Jensen 18-12-2013 12:44:29

Jeg synes faktisk den har et pænt design. Det er nok det rene design der gør det, med ingen knapper på hverken front eller sider/top

2 1
18-12-2013 13:04:01

Du har ret i at den er meget minimalistisk. Det er nok også mest det blanke plastik jeg synes der virker billigt, og samtidig suger fingeraftryk til sig:-) Jeg har ikke noget imod brugen af plastik, men så synes jeg det fungerer meget bedre på Nexus 5. Men det er heldigvis sådan med design, at vi alle har forskellige meninger om hvad der er pænt/grimt. Der er heldigvis telefoner til os alle:-)

1 0
17-12-2013 08:27:14

Jeg er også med på HTC One som en vinder her. Efterfulgt af iPhone 5/5s og Xperia Z1.

3 0
17-12-2013 08:10:57

OPPO Find 5

0 1
Anders Olesen 17-12-2013 03:52:18

Sony Xperia Z1.. og saa fik den ogsaa 4.3 update idag

2 2
16-12-2013 23:03:08

Den får HTC One- i øjenfaldende smukt stykke håndværk med højtalerne på rette plads :-)

5 0
Badawi 16-12-2013 22:28:15

1. Nexus 5
2. Xperia z1
3. htc one

2 5
16-12-2013 20:00:55

HTC One er nok vinderen her.
fantastisk flot

top 3
1. HTC one
2. Nokia Lumia 925
3. Sony experia z1

7 2
Torben 16-12-2013 19:24:53

Der er ingen tvivl om at htc one fordi de ved hvor højtalere sider i front. Der er ingen som kan komme bare halvvejen. Om det er android eller gammel æble er bare religion men lyd og skærm taler for sig selv.

Så htc får en stor opgave med at overgå sig selv men de hitter nok på noget.

1 0
16-12-2013 20:04:41

De kun jo bare opdatere spec og beholde designet i nogle år i nu..
set før og her beretter det faktisk genbrug

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-12-2013 18:14:42

Har selv en Iphone 5S og jeg har stemt på HTC One, syntes den er mega lækker selvom den køre Android indeni. :P

8 2
Michael A 17-12-2013 11:11:45

"selvom den kører Android indeni"??
Android med Sense 5.5, har med tiden udviklet sig til en fordel og sat iOS længder bagud. Men ja, der var engang...

7 4
TF 16-12-2013 17:18:16

HTC one er da klart vinder

4 0
Erling 16-12-2013 16:48:08

Tjae. Kører selv Samsung og klager absolut ikke over specs. og dagligt brug, men designperler er de ikke kendt for.
MVH
ELO

5 0
Casper 16-12-2013 17:05:27

iPhone

6 10