Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilsiden kårer: Årets mobil 2014

Mobilsiden kårer: Årets mobil 2014

Mobilåret 2014 rinder ud og har budt på mange højdepunkter og Årets Mobil 2014 skal nu kåres - Afgiv din stemme her.

Nytåret nærmer sig hastigt - og det er derfor tid til at se tilbage og gøre status over årets bedste mobiler for 2014. Selvom året ikke nødvendigvis bød på revolutioner på mobilfronten, er det bestemt ikke uinteressante produkter der kunne vælges imellem. 2014 blev rettere årets hvor de fleste producenter tog deres bedste mobiler fra 2013 og forfinede dem yderligere.

Blandt andre Samsung, LG, HTC og Sony tog alle gode opskrifter og forbedrede dem, mens Apple skiftede kurs og gav iPhonen vokseværk, med to nye formater til iOS økosystemet.

Resultatet er en rigtig god årgang 2014 med mange glimrende mobiltelefoner, og derfor er det også sværere at udpege en favorit for årets mobil 2014. Derfor vil mobilsiden.dk høre din mening - hvilken telefon mener du er årets bedste mobil 2014?

Herunder er de nominerede fra året der gik:

  • Apple iPhone 6 
  • Apple iPhone 6 Plus
  • Google Nexus 6
  • HTC One (M8)
  • HTC Desire Eye
  • Huawei Ascend Mate 7
  • Huawei Ascend P7
  • Kazam Thunder 348
  • LG G3
  • Lumigon T2 HD
  • Motorola Moto X
  • Nokia Lumia 930
  • OnePlus One
  • Oppo Find 7
  • Samsung Galaxy Alpha
  • Samsung Galaxy Note 4
  • Samsung Galaxy Note Edge
  • Samsung Galaxy S5
  • Sony Xperia Z3
  • Sony Xperia Z3 Compact
Afgiv din stemme og begrund gerne dit valg i kommentarfeltet nedenunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mbech 03-01-2015 18:32:05

Så at Elgiganten i Norgen sælger Nokia Lumina til 1850 kr. Hvis det var prisen i DK ville den muligvis være stemt højere op.

0 0
TF 03-01-2015 14:02:56

Jeg har smidt min stemme på iphone 6 fordi det er den smartphone jeg tror vil kunne gøre flest mennesker glade/ tilfredse og så ser den brand godt ud ovenikøbet.

5 42
jec 04-01-2015 23:16:25

Synes ellers lige jeg læste at kundetilfredsheden hos s5 brugere var højere end hos iphone 6 brugere i USA

7 0
Dippe Galant 05-01-2015 02:52:35

@ jec

Det er mere generelt at Samsungs mobilkunder er mere tilfredse end Apples: http://www.theacsi.org/index.php?option=com_content&view=article&id=147&catid=&Itemid=212&i=Cellular+Telephones

6 0
TF 05-01-2015 13:47:19

Det er nok næppe den undersøgelse han har set for han nævner specifikt at s5 skulle folk være mere tilfreds med end iphone 6 og din tabel er for producenter generelt.

0 5
jec 05-01-2015 17:24:00

det var den her. Engadget har dog ændret iphone 6 til 5 siden jeg læste det. http://www.engadget.com/2014/12/30/samsung-apple-satisfaction/

5 0
Dippe Galant 06-01-2015 06:22:29

@ jec og TF

Hvis nu I kigger i bunden af jecs linkede artikel, så vil I finde dette: "Via: BGR

Source: ACSI"

Og kilden (ACSI) linker til præcis det jeg allerede HAR linket til. Den præcis samme undersøgelse: http://www.theacsi.org/index.php?option=com_content&view=article&id=147&catid=&Itemid=212&i=Cellular+Telephones

Og her viser det sig altså at kundene generelt er mere tilfredse med Samsungs mobiler end med Apples. Og dermed alle varianter af iPhonen.

4 0
TF 06-01-2015 12:20:02

Ja ja dippedut dan find en anden samtale at bryde ind i, hej med dig

0 4
TF 05-01-2015 17:48:17

Tak for linket, men vi må så sige at siden det er 5S de snakker om og ikke 6/6+ så er det ikke særlig brugbart idet der jo er sket en ret stor del fra 5S til 6/6+

0 4
TF 05-01-2015 00:00:27

link så vi andre også kan læse det ?

0 9
Daniel Jørgensen 04-01-2015 18:18:19

Du har også ret. En iPhone er med al sandsynlighed den flest folk vil stemme på, da det er den som flest folk har eller vil have. Grunden til dette må være at den er meget nem at bruge. Men om det så giver grund til at kalde den årets mobil? Det ved jeg ikke. I min verden burde Årets mobil vel kåres på den der er mest nyskabende. Det vil jeg ikke sige at iPhonen er kontra nogle af de andre mobiler. Men det betyder ikke at det er en dårlig mobil, for det er jo netop det at iPhonen vinder mange folk på. Ikke at være nyskabende, men at gøre de ting den nu gør, rigtig godt. Det er svært at være begge dele tror jeg :-)

6 0
TF 03-01-2015 14:22:45

Åhh nej en downvote, kan det virkelig passe at alle ikke er enige med mig buuhuuuu vræææl :-D :-D :-D

4 36
N 03-01-2015 13:00:05

Har stemt Note 4, da den efter min mening er det ypperste der er leveret i 2014. En schweizerkniv af features. Et af de bedste, hvis ikke det bedste mobilkamera pt. Den fedeste skærm. Rigtig god batteritid. De ting jeg sætter pris på.

22 8
N 03-01-2015 13:16:46

Ej pu ha ja. Der fik jeg da godt nok svinet det ene og andet til her :-) Faktisk utroligt at personen der giver thumbs Don her ikke får slettet min kommentar, den er jo decideret uartig. Meen tror nu nok jeg ved hvem min lille itsy bitsy stakler er, så fortsæt du bare dit enmands korstog fjols ;-)

14 6
TF 03-01-2015 13:22:27

Jamen så får du da også en tommel ned fra mig OGSÅ, for ikke at kunne acceptere at andre måske ikke er enige i alt hvad du siger og for at skabe dig som et lille barn over en gav dig en downvote, pinligt N rigtig pinligt.

3 31
N 03-01-2015 13:41:02

Sjovt som der lige skulle ligges ekstra tykt på "også". Men bare rolig, jeg tager ikke dine så tungt ;-)

13 6
TF 03-01-2015 13:56:53

Din tude kommentar siger noget andet N ;-)

Tænk at skabe sig over en enkelt lille downvote :-D

3 32
N 03-01-2015 23:24:57

Jep tænkte nok det kunne få trolden ud af skabet ;-)

7 2
TF 04-01-2015 01:34:08

Drop nu det pjat og fremover så lad vær med at skabe dig over en eller anden giver dig en down vote, det er sku for åndsvagt og det gør det ikke bedere at du langer ud efter specifike person for handlinger de ikke har gjort og du ingen chance har for at vide hvem har gjort.

1 20
Lennon 03-01-2015 00:06:05

Set i lyset af de mange stemmer på Sony Z3 compact og Iphone6 (lille) kan man måske udlede at skærmstørrelsen er ved at nå det absolut maksimale for "almindelige" brugere . . .?

11 1
02-01-2015 18:20:01

Har stemt på Z3. Min eneste anke er at bagsiden er temmelig glat, så telefonen glider nemt rundt i sofaen, hvis man har lagt den ved siden af sig :-)

17 13