Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilsiden.dk åbner nye special-sider

Mobilsiden.dk åbner nye special-sider

På Mobilsiden.dk forsøger vi, at give dig den bedste “overall” dækning omkring mobilbranchen. Ønsker du et specifikt overblik, så se nærmere her.

Mobilsiden.dk forsøger at dække bredt rundt i hele mobilindustrien, både med artikler om teleselskaber, spændende mobilenyheder og til anmeldelser af nye produkter.

Ønsker du primært at læse om én enkelt producent kan du nu få de nyeste nyheder fra dem du ønsker, at læse nærmere om.

Vi har nemlig fået det gjort således, at små special-sider vil give dig et større overblik over det DU ønsker.

På de enkelte sider er emnet sorteret ud, så det er mere specifikt.

Direkte adresser

Herunder finder du de direkte adresser i alfabetisk rækkefølge til de nye subsites / emner.

Androidsiden.com

Htcsiden.dk

iPhonesiden.com

iPadsiden.dk

LGsiden.dk

Motorolasiden.dk

Nokiasiden.dk

Samsungsiden.dk

Sonyericssonsiden.dk

Windowsphonesiden.dk

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Slaraffenland 06-07-2011 09:39:22

En ros til Mobilsidens tiltag skal der lyde herfra. Jeg har lige besøgt samsungsiden.dk og synes at det så overskueligt og indbydende ud.

Jeg er sådan set ligeglad med om løsningen er teknisk forældet, eller om der findes smartere løsninger derude. Det vigtigste for mig er at det VIRKER.... og det gjorde det :-)

En bøn herfra er at I laver links direkte fra forsiden, så man ikke skal gætte sig til adressen. Helt intuitivt skrev jeg applesiden.dk og blev ledt videre til en helt anden hjemmside.

Og, som John nævner ovenfor, kan listen af domæner jo blive temmelig lang, hvis det skal dække samtlige mærker ude på markedet. Så måske skal links´ene lægger ind i en dropdownmenu eller noget tilsvarende.

Mvh
Thomas

0 0
Rene 01-07-2011 13:50:46

Det eneste jeg kan klage over med mobilsiden er den hovedrystede kvalitet i kommentarerne hvor ord som Tøs, amatøragtige pige m.m. er helt acceptalt at skrive.
Men det er jo ikke som sådan jeres skyld - Men ville dog ønske der var lidt mindre tolerance.

0 0
tvede67 01-07-2011 17:41:17

Helt enig!!!

De personlige angreb og beskidte kommentarer til de ansatte her på siden, er under al kritik.
Kritik er godt, men det sprog der bliver brugt og de ting som bliver skrevet er langt fra i orden!!
Man tror det er en spøg når man læser det, Men nej. Desværre.....

0 0
02-07-2011 07:51:02

Folk har generelt svært ved at forholde sig til, at der sidder nogle rigtige mennesker på den anden side skærmen og derfor ender det jo tit op i flaming.

Når det er sagt, så høster man som man sår, og de angreb der kommer, er omend ikke retfærdige, så blot et udtryk for at der er noget der irriterer debattørerne.

0 0
Rene 02-07-2011 15:07:12

Det har du ret i heldigvis er det ikke mig der skal rydde op i det (-:
For det er ingen tvivl om at dem der skriver det ikke kan se at de går over stregen, og derfor også vil føle sig meget uretfærdig behandlet når/hvis de går for langt.

0 0
DX 01-07-2011 13:15:04

Har man for mange "klik" på sitet ? - Er det noget i har lært af "geniet" hos Statoil, der fik folk til at holde sig ude af butikkerne ved at give 10 øre rabat hvis de købte med kort på standeren Jeg må have misforstået noget, jeg troede de gjaldt om at få folk ind i "butikken" & "klik" på sitet, så det var et salgs argument over for annoncørerne.

0 0
Alfix 01-07-2011 10:19:51

Det er hvad jeg kalder spild af penge og tid, wauv.... I kunne jo bare have en tag sky som selv de billigste blog kan praestere. Men ok....

0 0
evilguy 01-07-2011 19:59:25

Kig til venstre på siden - er det ikke sådan en "tag sky" du tænker på?

0 0
Jim Flower 01-07-2011 12:02:24

Det er i princippet bare det de har gjort. De forskellige domæner peger på eks. mobilsiden.dk/android, osv. :-) Det svarer lidt til at lave en genvej på computeren. Det virker i mine øjne en smule krejler-agtigt og ja, spild af penge, selv om en domæne kun koster 30-40 kr at registrere. På den anden side, kan det vel ikke have nogen negativ effekt, ud over at det virker latterligt for os det har en smule forstand på websider, domæner og sådan. Mobilsiden er en amatørforretning - men så længe jeg får nogle gode artikler, er jeg glad :)

0 0
TF 01-07-2011 00:33:20

det ville da være en fin side specielt til John, Jim, Stevejobs og andre fanatiske brugere ;)
så slipper vi andre for at læse deres ligegyldige ævl, det ville da være skønt :)

0 0
John 30-06-2011 21:02:31

Ja, hvis du så lover at holde dine bemærkninger på siden for rådner æbler, så slipper jeg for at se på dem.
TAK FOR DET.

0 0
Mobilsiden 01-07-2011 10:13:35

Alle artikler vil være på Mobilsiden.dk - specialsiderne er for man kan søge specifikt, hvis man vil undgå informationer eller kun have specifikke nyheder.

0 0
Jim Flower 01-07-2011 12:03:48

Hjemmesiden er i forvejen håbløst forældet hvad angår det tekniske...

0 0
evilguy 01-07-2011 19:58:31

@Jim Flower: Som Lene skriver, så kan man altid søge uopfordret, hvis man mener, at man kan skrive artikler på samme (eller højere) niveau, sammenlignet med de andre skribenter på mobilsiden.
Men pas på - måske står man pludselig til en jobsamtale som freelance-skribent ;-) Men det kræver selvfølgelig man har evnerne - men det kræver jo ikke det store, såvidt som jeg kan forstå på dine utallige indlæg på mobilsiden.dk

0 0
Mobilsiden 01-07-2011 13:33:37

Der er skam ansat en tekniker også :) og alle er jo altid velkomne til at søge job :)

Og ja - vi har så valgt den måde vi føler er rigtig :D Enighed ville være kedeligt - så kun dejligt når andre har inputs til os vi enten ikke selv har tænkt på eller også som vi har fravalgt.

0 0
01-07-2011 14:05:57

Når nu vi er ved teknikken, så ville det da være rart, at man kunne blive notificeret/overvåge sine kommentarer i debatten på en anden måde end at blive tilsendt en mail HVER time.

0 0
John 30-06-2011 19:43:12

Hvor er alcatelsiden.dk :)
Eller sagemsiden.dk, motorolasiden.dk og huaweisiden.dk :=)

0 0
Jim Flower 30-06-2011 20:18:48

Du glemte leneb-siden.. eller vent, den hører vel under iphonesiden... OHHH HE DID NOT. YES HE DID. Haha :D Sorry

0 0
Mobilsiden 01-07-2011 10:12:42

Vi har motorolasiden.dk :) huawaisiden.dk og sagamsiden.dk har vi pt. ikke men kunne da være vi skulle få dem :D

0 0
John 30-06-2011 20:44:05

Eller vikanikkefindeudafsymbiansiden.dk :o)

0 0
BonBon 30-06-2011 17:41:35

Er det ikke lidt overkill set i lyset af hvormange artikler i bringer?

/BonBon

0 0
Mobilsiden.dk 01-07-2011 09:35:41

Hej BonBon

Vi synes det har været relevant, at brugere med særlige interesser, kan gå direkte til det indhold, som er relevant for dem...

0 0
Jim Flower 01-07-2011 15:17:23

Hvorfor så ikke gøre som alle andre - Give brugeren mulighed for at indstille dette under profilindstillinger? Det kan man på langt de fleste medier. Hvad hvis man gerne vil se nyheder fra FLERE kategorier ad gangen, så skal man først besøge motorolasiden og dernæst alcatelsiden

0 0
evilguy 01-07-2011 19:51:24

@Jim Flower: Den feature, som du efterlyser, mobilsiden har i årevis.
Kig på feltet "Læs mere om" til venstre for dette indlæg. Udvidelsen med flere domæner i stedet for gør det sådan set bare nemmere at få adgang til en feature, som mobilsiden har haft i årevis.
Ja ja - skal vi have de kritisk briller på så kan man ikke se to kategorier på samme tide og der er ingen integration med profilindstillingen. På den anden side, så er det nok også et begrænset antal brugere, der vil finde den funktion nyttig.

0 0
Jim Flower 01-07-2011 20:04:28

Der tror jeg helt ærligt at du tager fejl...

0 0