Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilsiden.dk ønsker alle et godt nytår

Mobilsiden.dk ønsker alle et godt nytår

Så er 2012 ved at ebbe ud, derfor ønsker vi på Mobilsiden.dk Jer alle et rigtig godt nytår og et godt og lykkebringende 2013.

I dag er den sidste dag i 2012 - det skal fejres :) Derfor ønsker vi Jer alle en god og dejlig nytårsaften, samt et godt og lykkebringende 2013.

Vi takker for jeres opbakning og interesse i 2012 og håber I alle også vil følge med i det nye år.

Mobilsiden.dk byder i 2013 på en masse sjove og interessante ting bl.a. dækker vi traditionen tro Mobile World Congress i Barcelona, som løber af staben i slutningen af februar måned.

Rigtig godt nytår til Jer alle :)

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

FrkLarsen 01-01-2013 21:07:07

Godt Nyår til læserne!
Godt Nyår til redaktion og føl!

0 0
Kim 02-01-2013 12:38:33

Tak og i lige måde, hermed også en hilsen til læsere, redaktionen og de andre debattører :)

0 0
Jan B 01-01-2013 19:38:38

Også fra mig ønskes i alle på Mobilsiden et rigtig glædeligt nytår. Håber i holder modet oppe trods diverse forhindringer, jeg er også en hyppig bruger af jeres side.

0 0
lsj 31-12-2012 17:59:01

til mobilsiden og alle læsere.. pas nu på jer selv..

0 0
Kim Harder 31-12-2012 21:20:45

Tak i lige måde, håber alle vil få et godt 2013 :-)

0 0
mikk443m 31-12-2012 16:42:04

I lige måde! jeg er også en af dem der sætter utrolig stor pris på det i laver her på siden.
Godt nytår til alle på Mobilsiden!

0 0
twitboydk 31-12-2012 14:27:57

Godt nytår til danmarks bedste mobilside.
Jeg checker jer hver dag, mange gange, og forventer at fortsætte næste år.
Til John - tag dig ikke af kritikken. Du gør det rigtig godt ;)

0 0
Mobilsiden 31-12-2012 15:05:16

Dejligt at høre :) det er det der gør det sjovt :)

Rigtig godt nytår :)

0 0
Robert 31-12-2012 14:09:14

Ja godt nytår til alle på redaktionen og læsere ligeledes. Må 2013 byde på de vildeste telefoner!!

Og Adolf kan du ikke gemme din galle til en anden tråd? Og i øvrigt hedder han John G. Pedersen.

0 0
Mobilsiden 31-12-2012 15:04:16

Tak :) i lige måde

0 0
Adolf 31-12-2012 12:37:17

Få nu den mand (John G. Jensen) ud af biksen. Han er skadelig for jeres omdømme, og ikke mindst de telefoner han tester og bedømmer!!!!

0 0
TF 01-01-2013 01:39:42

Adolf der er kun en ting der er skadeligt her og det er fjolser som dig.

Og godt nytår til mobilsiden og alle andre også :-)

0 0
Frede 31-12-2012 17:56:53

Desværre Adolf Hitler

0 0