Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilsiden.dk søger engageret skribent

Mobilsiden.dk søger engageret skribent

JOBOPSLAG - er du vores nye journalist?

Har du et godt og indgående kendskab til mobilbranchen, samt en god grundlæggende viden omkring teknikken bag ?

Er du vant til at formulere dig, så “almindelige” mobilkøbere kan forstå dig ?

Kort sagt, er det dig vi leder efter ?

Mobilsiden.dk søger en skribent/journalist til vores kontor i Taastrup.

Jobbet er på fuldtid, og løn vil være efter kvalifikationer.

Du behøver ikke at være uddannet journalist for at søge jobbet, men du skal have erfaring med at skrive i forvejen.

Du skal have en naturlig interesse i den mobile verden, og det er en stor fordel, hvis du interesserer dig for den tekniske del af produkterne, og allerede i forvejen har en viden om dette.

Du skal have lyst til at lave både dybere historier med en masse research, samt evnen til at kunne viderebringe korte hurtige historier.

Vi forventer at du er:

- dygtig til at skrive
- produktiv
- pligtopfyldende
- engageret
- teknisk interesseret
- social anlagt


Arbejdstiden er oftest i dagstimerne på vores kontor i Taastrup. Ved specielle events og arrangementer, kan aften- og weekendarbejde forekomme. Ansættelsesforholdet er i henhold til funktionærloven.

Vores kontor er centralt beliggende i Taastrup, lige ved siden af stationen.

Vi deler bygning med et par andre virksomheder, og har god daglig social omgang med dem. ( gode evner indenfor bordfodbold, trækker ikke ned...)

Ansøgningsfrist er d. 23. oktober 2013 - start, efter aftale.

Ansøgning kan sendes med almindelig post til nedenstående adresse. Vedlæg relevante dokumenter, samt eksempler på artikler du tidligere har skrevet.

Mobilbasen ApS
Vesterparken 5 C
2630 Taastrup

Eller på mail til

thomas@mobilsiden.dk - mærk emner med “Ansøgning”


For yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Thomas Ulvedal på mail: thomas@mobilsiden.dk 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Androidlover 22-10-2013 11:54:50

Så bliver det vist ikke mere plat.

0 0
Slaraffenland 18-10-2013 14:36:31

Hvor må det være demotiverende for enhver seriøs ansøger at læse jeres rådne kommentarer. Hav dog lidt respekt for Mobilsiden.dk og det faktum, at dette er et jobopslag. Tag jer dog sammen, pattebørn (rettet mod Peter, Carsten, Viliam og Hj0rt3n).

Hilsen
Thomas

0 0
Hj0rt3n 22-10-2013 13:37:22

Så søg dog jobbet, Thomas, så du rigtigt kan belære os "pattebørn" om hvor rådne vi er.

Men du skal jo nok formentlig være indstillet på at du så ikke længere kan drikke af nattepotten.. Men alt har jo en pris.

0 0
Hj0rt3n 17-10-2013 13:49:13

Ansæt dog Brian DICKsen og/eller pause-klovnen Steen Jørgensen (de er jo trods alt eksperter i at køre et mobil-site i sænk).

Så ville Lene også få lidt kamp i kategorierne om dummeste indslag, fleste stavefejl, og manglende sproglig forståelse. Hun mangler noget konkurrence udefra på de områder!

0 0
carsten guldhammer 16-10-2013 23:15:22

der er massere af grunde til at svine mobil siden til for at være u objektive

eksembelvis husker jeg da den iphone med åbenlyse antenne problemer, hvor man SKULLE holde telefonen på et bestemt punkt for at få dækning, så alligevel anmeldte mobilsiden den som værende et top produkt uden nogen som helst fejl overhovedet

hvis ikke det giver indtry af at man har appels hånd så langt oppe i røven man kan få den så ved jeg ikke hvad det gør

0 0
TF 17-10-2013 02:01:46

Så du mener at mobilsiden dagsdato er useriøse apple elskere pga noget der blev skrevet for over 3år siden :-D kom nu det mener du da ikke seriøst vel ?

Du glemte at komme med et quote for hvor mobilsiden "sviner dig til" ? Som du jo påstår de har.

0 0
carsten guldhammer 17-10-2013 13:36:01

jo det mener jeg

-ellers skrev jeg det nok ikke

0 0
TF 17-10-2013 13:54:24

Kom nu det er over 3 år siden mobilsiden skrev om iphone 4, det kan du da ikke seriøst bruge til at anklage dem for noget dagsdato, har du ikke noget af lidt nyere dato der bakker din vilde påstand op ?

Faktum er jo at useriøse mennesker som dig har beskyldt mobilsiden for at holde med alle platforme og brands efterhånden, det eneste de skal gøre er at skrive noget positivt/negativt om noget og straks er i der og beskylder dem for det ene og det andet pjat.

Og jeg prøver lige igen: Du glemte at komme med et quote for hvor mobilsiden "sviner dig til" ? Som du jo påstår de har.

0 0
carsten guldhammer 17-10-2013 14:04:15

jeg gentager gerne:

jo det kan jeg sagtens men, ellers skriver jeg det nok ikke

desuden skulle du være den sidste til at kade nogen for useriøs

0 0
TF 17-10-2013 19:44:30

Nu er det jo ikke mig der bære nag i over 3 år over en artikkel :-) så mon ikke du skulle holde dig fra at diskutere at være seriøs ;-)

Og jeg prøver lige igen igen: Du glemte at komme med et quote for hvor mobilsiden "sviner dig til" ? Som du jo påstår de har, eller det har de måske ikke alligevel ? Vis de ikke har ville en undskyldning til mobilsiden for din tilsvining af dem måske være på sin plads.

0 0
Peter 17-10-2013 12:26:51

Ikke for noget...
Men jeg tror altså det her eren stor joke!
Jeg mener min første kommentar: Peter - Vi forventer at du er:...
Var UDELUKKENDE en joke, fordi der næsten altid bliver en meget vild "kamp" i kommentar felterne, her på siden. Om mobilsinden er appelfans eller ikke...

Og lige som nu er der altid en som kommer med nogle meget useriøs og dumme kommentarer, også er der altid en der svare som var det en meget vigtig debat.
Og jeg tror det er det "de" vil have? -At få jer op i det røde felt... Og det lykkedes hver gang!

Måske er det mig der er galt på den jeg ved det ik', men i hvert fald god dag alle sammen, og få søg til det job, istedet for at kommentere åndsvagt på det!

0 0
carsten guldhammer 17-10-2013 13:41:38

det skulle så komme fra dig, det med at kommentere åndsvagt ?

du skriver selv DU startedet med at skrive ( og jerg sitere bare din egen tekst) :"Jeg mener min første kommentar: Peter - Vi forventer at du er:...
Var UDELUKKENDE en joke. ovs osv

men du mener så at du alene må komme med kpomentarer / useriøse komentare men hvis andre skriver en kritisk komentar så er det en KÆMPE STOR verdens forbrydelse ?

hold da k*** hvior dobbelt moralsk

0 0
Villiam 16-10-2013 21:39:04

du skal helst elske apple ;) ellers bliver du valgt fra blandt alle de andre fanboys ;)

0 0
carsten guldhammer 16-10-2013 22:06:50

pas på når i kritisere appel

så bliver i svinet til af redaktionen og af Thomas Ulvedal & Jeppe Andersen

det blev jeg som i kan læse i iovenstående

0 0
TF 16-10-2013 22:26:54

Villiam kan du komme med et par eksempler på at mobilsiden favoritisere apple ?

Carsten kan du fortælle hvor du bliver svinet til, evt komme med et quote hvor det sker ? Jeg spørger idet jeg intet sted kan se du bliver "svinet til" men det ser mere ud til at det er dig og de andre fanboy's der står for at lange svinere ud, uden grund vel at mærke.

0 0
Nikolai 16-10-2013 22:41:12

Thomas F., jeg tror at både Carsten og Villiam har set sig sure på verdenen og i særdeleshed Apple. Carstens verdensbillede er dog fuldstændig forskruet og det lader til, at han lever i sin helt egen virkelighed.... Mit bedste råd er, at du følger dit eget råd til mig længere oppe i kommentarerne: "Don't feed the trolls".
Omend de ikke er rigtige trolls da, de mener hvert et ord og sikkert ikke udelukkende er ude på at lave ballade.

Stakkels Mobilsiden, stakkels Thomas Ulvedal og stakkels alle os andre, der skal trækkes med 100% negative mennesker. Det hører ikke hjemme på en ellers rimeligt seriøs mobilside.

0 0
carsten guldhammer 14-10-2013 14:34:12

nedj det skal i jo sige at der ingen sammen hæng er mellem journalistikkens linje og salgsafdeling

men faktum er at i 1000 % af alle anmeldeser fra jer kan man ikke finde noget som hgelst kritisk om mac mnår det er et mac produkt der bliver anmeldt

er det derimod et android eller et windows produkt der anmeldes er der ikke grænser for hvor elenbdigt det er skruet sammen og hvor meget bedere mac kunne have lavet det

kanman ikke tåle den slags kritik for så dybt u objektive anmeldelser så skal man fandenme ikke køre en side der skulle have til formåpl at anmelde it / Tele produkter eller produkter i al almindelighed

så den kritiske tone beder i selv om

0 0
carsten guldhammer 14-10-2013 11:51:31

vi forventer at du er villig til at appel har hånden oppe i røven på dig

0 0
Jeppe Andersen 14-10-2013 20:31:23

Dine lyster - ej vores

0 0
Thomas Ulvedal 14-10-2013 13:25:28

Det ville være rart med en ordentlig saglig tone i kommentarerne på siden. Vi gider ikke at ende som "Nationen" på eb.dk

Til info, er alle på kontoret i Taastrup daglige brugere af Android, og ingen af os bruger eller ejer en iPhone :-)

Derudover, er der ingen sammenhæng mellem vores journalistiske linie og vores salgsafdeling ( selvom man som sælger, ville ønske at der var det, ind i mellem )

Mvh.
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

0 0
17-10-2013 15:55:15

Det kan I jo sagtens få. Det er jo bare at sætte nogle spilleregler op for hvordan i vil have at folk opfører sig i disse kommentarfelter. Og have en klar linie for hvornår folk bliver banned. Men derudover så syntes jeg at det er en lidt mærkelig udmelding at komme med, når mobilsiden.dk selv ynder at smide benzin på bålet med div. artikler, der på forhånd er dømt til at ende i en religionskrig....

0 0
17-10-2013 15:57:46

Vil dog lige hurtigt tilføje at jeg syntes at det er komplet usmageligt, at starte en debat i denne sammenhæng. Og glæder mig til at læse nogle gode artikler fra jeres nye skribent når denne er fundet.

0 0
Daniel Olesen 17-10-2013 13:01:45

Nej, der er ikke mange iPhones på vores kontor kan jeg bekræfte:-) Vores private telefoner består af en Galaxy S3, Note 3 og Nexus 4.

Mvh
Daniel
Mobilsiden.dk

0 0
Ahmed Masih G 13-10-2013 15:22:48

Hvis de manglede en i Aalborg. så kunne jeg godt:/

0 0
Peter 13-10-2013 17:42:16

Det handler ikke om at kunne.
-Det handler om at ville!
;-)

0 0
13-10-2013 19:24:34

Det er nemlig rigtigt:-)

0 0
Peter 13-10-2013 11:38:27

- dygtig til at skrive
- produktiv
- pligtopfyldende
- engageret
- teknisk interesseret
- social anlagt

.. Og ikke mindst stor Apple fan boy! ;-)

0 0
Jeppe Andersen 13-10-2013 14:02:01

hvis du er utilfreds? Så find et andet sted/site :p

0 0
Peter 13-10-2013 15:17:25

Hahahaha... Og der var Apple fansne så! :-) Forhelvede mand! :D God dag alle sammen!

0 0
Nikolai 13-10-2013 19:08:44

Nope, jeg er langtfra Apple-fanboy. Er android geek af stor kaliber.
Men din kommentar er bare for dum. Det er tosser som dig, der gør det mere og mere uinteressant at læse kommentarerne...

0 0
Peter 13-10-2013 20:03:47

Okay okay...

Skriver også bare den kommentar fordi der næsten al tid bliver en MEGET vild debat i mobilsidens kommentar felt, om hvem der er fan af det ene og det andet... :-)

Men det er ligemeget! God aften! :-)

0 0
Nikolai 13-10-2013 23:59:58

Peter, ikke for at træde i det, men med din kommentar er du selv godt i gang med at starte en for-og-imod debat.
Just saying..

0 0
TF 14-10-2013 02:48:33

Nikolai don't feed the troll ;-)

0 0
Peter 14-10-2013 00:12:54

Det var også planen.... -Og det lykkedes ret godt:-) Eller hvad?

0 0
Nikolai 13-10-2013 11:49:58

Peter, du er en idiot! ;-)

0 0
carsten guldhammer 14-10-2013 11:48:49

man kan da ikke være idiot bare fordi man fortæller sandheden