Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mobilspil-uge på Mobilsiden.dk

Mobilspil-uge på Mobilsiden.dk

TEMA MOBILSPIL: I denne uge vil Mobilsiden.dk sætte fokus på mobilspil, og både komme med anmeldelser, tips og andre artikler. Dine idéer er også velkomne.

For få år siden var Snake, Bounce og Space Impact kæmpe hits på mobiltelefonen - det var lige før, at man købte en Nokia 3310 bare for, at kunne prøve dem.

Snake, Bounce og Space Impact lever stadig i bedste velgående, men der er sket meget siden vi sidst stiftede bekendtskab med dem.

Mobilspil har udviklet sig til et marked, hvor store spilproducenter som EA Games og Gameloft har satset mange penge. Kendte titler fra computeren og spillekonsolerne kan fås i mobiludgaver, og kvaliteten er faktisk imponerende høj.

Derfor har Mobilsiden.dk valgt, at sætte fokus på markedet for mobilspil hele ugen. Det vil betyde, at der kommer anmeldelser, tips, kommentarer, nyheder og meget mere om mobilspil hver eneste dag. Vi har blandt andet testet de bedste og dårligste mobilspil, og torsdag har vi et stort besøg hos Gameloft.

Har du nogle idéer, meninger eller tips om mobilspil, er du velkommen til at sende en mail til mobilspil@mobilsiden.dk  Naturligvis kan du også skrive en kommentar nederst på artiklen.

Velkommen til mobilspil-uge på Mobilsiden.dk

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kennyl 06-11-2008 13:24:50

Hvordan går det med anmeldelsen af HD'eren??

0 0
Mobilsiden.dk 06-11-2008 14:14:35

Touch Diamond HD er ikke frigivet til test. Så der kommer nok til at gå lidt endnu, desværre.

0 0
Kennyl 06-11-2008 14:35:51

Æv :(
I sagde jo den var "in house".

Nå så må jeg bare vente lidt endnu :) Imens læser jeg Jeres artikler om spil.

0 0
Kennyl 03-11-2008 10:37:42

Jeg synes også det er en god ide med spil-uge, hvor jeg håber at der kommer nogen gode anmeldelser og gerne artikler om spil til touch skærme. (er de bedre en alm. mobilspil osv.)
Da jeg aldrig har haft med touch tror jeg det ville være interessant, også fordi det åbner for nye måder at spille på mobilen.

MEEEN, glem nu ikke HTC Touch HD, som skulle komme en af dagene, jeg venter med længsel en video-anmeldelse, da denne telefon bliver min næste :D.

0 0
Mobilsiden.dk 03-11-2008 10:48:19

Hej Kenny. Videoanmeldelse laver vi straks den er "in house" :-)

0 0
Kennyl 03-11-2008 13:36:54

Uhhh det lyder godt. Venter spændt :)

0 0
Mathias Maimann 03-11-2008 10:45:50

Hej Kennyl,

Vi vil såvidt muligt prøve, at komme med anmeldelse af de spil vi finder mest interessante. Jeg skal nok se om jeg kan få en touch-udgave med også.

Mvh
Mathias Maimann, Mobilsiden.dk

0 0
Kennyl 03-11-2008 13:37:46

Lyder godt, hvis det kan lade sig gøre.

0 0
peter@schaufuss.dk 03-11-2008 10:05:48

Jeg synes det kunne være interessant med en artikel om priser på mobilspil. Som jeg husker N-Gage fra min N95 kostede de fleste spil omkring €10 = ca. 75 kroner.

Nu har jeg en iPhone hvor de dyreste spil koster 59,- kroner (og i kvalitet langt overgår noget N-Gage pt. kan byde på) men der er spil helt ned til 6-12 kroner, endda i høj kvalitet.

Der er jo både positive og negative sider ved det - positivt for os forbrugere med lavere priser, men måske knaps så positivt for udviklerne der tjener mindre pr. spil (men måske de så sælger mange flere) - kunne være interessant at få f.eks. Gamelofts tanker i den retning.

0 0
Mathias Maimann 03-11-2008 10:44:51

Hej Peter,

Rigtig godt foreslag. Det er bestemt noget, som vi vil kigge nærmere på i løbet af ugen. Så det kan du godt forvente en artikel om :-)

Mvh
Mathias Maimann, Mobilsiden.dk

0 0