Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mød Telenor til snak om netværk og teleselskaber

Mød Telenor til snak om netværk og teleselskaber

Telenor sender på mandag medarbejdere på gaden for, at snakke om netværk og hvilke oplevelser man har med teleselskaber.

En ny undersøgelse fra Telenor viser, at et stærkt mobilnetværk er det vigtigste parameter når danskerne skal vælge teleselskab. Undersøgelsen, som blev foretaget af Epinion for Telenor, viser 73 procent af danskerne vælger teleselskab ud fra hvor godt netværket fungerer.

Derfor vil telenor også på mandag sende hele 570 medarbejdere ud i ”marken” i Aalborg og København for, at møde folk til en snak om mobilnetværk og andre oplevelser med deres teleselskab.

Da mobiltelefonen blev til en smartphone, blev den også vigtig til langt mere end blot at ringe fra. Tidligere i år blev smartphonen også danskernes ”internetmaskine” nummer 1 ifølge en rundspørge Telenor foretog tidligere i år. 50 procent af danskerne benytter oftest smartphonen, når de går på nettet.

Nu vil Telenor så ud møde folk på gaden for, at høre om deres forventninger og oplevelser med mobilnetværket. Det er ikke de normale kundeservicemedarbejdere, som sendes i ”marken”, men de der ikke til daglig har kundekontakt.

 - ”Vi har en filosofi om, at selvom man sidder på hovedkontoret og til daglig arbejder med jura, markedføring eller noget helt tredje, så har man godt af en gang imellem at møde kunderne og høre om deres oplevelser og forventninger. Vi er i gang med en historisk opgradering af vores netværk og har derfor gjort netværk til overskriften på kundedagen, men vi er selvfølgelig parat til også at tale med folk om andre oplevelser med deres teleselskab – også dem der ikke måtte være positive, for hele ideen med dagen er jo, at vi skal huske at lytte til kunderne og tage både ris og ros alvorligt,” siger Telenors kundedirektør Jesper Hansen.

Du kan finde Telenors medarbejdere cirka 75 forskellige steder i Aalborg og Storkøbenhavn bl.a. ved Telenor butikker, samt i en række shopping-centre mellem klokken 12.00 og 15.00.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Carsten 22-09-2013 07:50:05

Det er et udemærket initiativ med at lægge Telia og Telenors netværk sammen, og de skal nok få sig et stærkt netværk. Men men men, ligesom Carsten fra Odense, har Carsten fra Hillerød også meget dårlige erfaringer med Telenors kundeservice, så dårlige at jeg har lovet aldrig at sætte min fod i deres selskab igen. Jeg oplevede fejl på fejl, inkompetente medarbejdere (ikke dumme, de havde bare ikke kompetencerne til at hjælpe mig), når en fejl blev rettet opstod en ny. Det tog 4 lange måneder at komme ud af det "net" af fejl. Så ja, der skal også fokuseres kraftigt på Kundeservice i min optik. Vil jeg have det stærke netværk, bliver det fra Telia siden.

0 0
hotpop 22-09-2013 13:35:46

Man kan ikke vinde hver gang.

0 0
23-09-2013 15:10:16

Men man kan forlange at få hvad man betale for såsom stabilt dækning og en organisation der ved hvad de laver..

0 0
20-09-2013 19:41:09

Nu bor jeg i Odense, så jeg afleverer mine kommentar til Telenor her.

de sidste år er nettet hos Telenor blev mere stabilt og det var nødvendigt, der var for mange udfald tidligere, nu brager netværket derudaf og det er måneder siden drop call eller manglende netværk.
så det er klart tilfredstillende.

MEN telenor kundeservice Suuuuuk, her er seriøst behov for fokus, min erfaringer gør at min lokale butik klarer evt problemer for jeg gider simpelthen ikke forklare det flere gang eller blive mødt med et øhh og det gør jeg aldrig i min lokale butik, der er styr på sagerne hos drengene.

0 0
hotpop 22-09-2013 13:40:14

Du er klar over at dem der står i butik også er kundeservice? Telefon eller butik = samme uddannelse.

Men efter at have arbejdet i denne branche igennem en del år efterhånden, så ved jeg også at man opfører sig helt anderledes i butik end man gør over telefonen. Og nogle kunder har bare et behov for at skulle forklare alt muligt unødvendigt, når de ringer ind. Dette sker ikke face to face.
Derfor er din oplevelse anderledes når du går i butik, fremfor når du ringer ind.

0 0
23-09-2013 15:01:54

Hotpop
nej, det vidste jeg faktisk ikke,syntes det lyder utrolig, dermed ikke sagt at det ikke er sandt, blot det faktum at det krævede adskillige opkald for at få ændre udeladt nummer samt at jeg flere gange måtte forklare hvad det betød og var!!!

jeg er heller ikke typen, der afleverer min livshistorie inden mit spørgsmål..
jo kortere tid jeg skal bruge jo bedre..

0 0

Om brug af cookies