Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Motorola Moto X prototype billede lækket?

Motorola Moto X prototype billede lækket?

En ukendt Motorola enhed testes på Sprint's 4G netværk, muligvis Motorola X-telefonen.

Muligt billede af Motorola X lækket af phoneArena
Muligt billede af Motorola X lækket af phoneArena

Selvom vi efterhånden har hørt masser af små detaljer om Motorolas nye X-telefon, har vi ikke set et eneste glimt af den. Det ændrer sig måske nu med et billede af en ukendt Motorola enhed der testes på Sprint’s 4G netværk.

Når Motorola X engang officielt bliver annonceret, forventes det at den har et 720p display på 4,5-4,7 tommer, en 1,7 GHz Snapdragon processor, 10 megapixel kamera, 2 GB RAM, 16 intern hukommelse, 2 megapixel front kamera og Android Jelly Bean som styresystem.

Kilde: Boy Genius Report

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rena 27-06-2013 17:03:00

Design er lækkert, men tror ikke at, det er en Nexus phone

0 0
lsj 27-06-2013 18:58:14

jo det er... det er google der laver den under motorola.... derfor bliver det den nye nexus mobil.... google købte sidste år motorola.. det ER den nye nexus når den engang bliver offtemlig

0 0
lappydk 28-06-2013 07:56:04

Det kan da være google kommer med sit eget "skin" :-p ej... det var gas... men det ku være humor!

0 0
29-06-2013 10:05:24

Det har de jo allerede :-) Det er den de andre bruger, når de laver deres ;-)

0 0
masch 27-06-2013 19:31:53

Det er korrekt at Google ejer Motorola, det er dog ikke ensbetydende med at alle nye motorola modeller kommer til at høre til Nexus familien.

0 0
lsj 28-06-2013 12:13:58

men lige i denne situation kan du godt regne med det ;-)

0 0
Fidoble 28-06-2013 12:50:26

Hvor har du det fra?

0 0
lsj 28-06-2013 17:17:48

LG og samsung laver ikke flere nexus mobiler... der er google selv der står for det nu... og da det er meget sandsynligt de selv "overtager" produtionen af "nexus" enheder... hvis man bare følger lidt med i hvad der sker så kan man da regne det ud... måske ikke navnet bliver nexus... men den er en del af famillien nexus

0 0
dippegalant 29-06-2013 01:22:28

...og ikke Google selv der sagde at Moto X ikke var den nye Nexus 5.

http://www.ibtimes.com/moto-x-motorola-x-phone-google-not-nexus-5-will-be-made-usa-release-date-1283813

0 0
dippegalant 29-06-2013 01:18:08

Google har selv været ude og melde ud at denne Motorola X IKKE er en Nexusmodel.

Læst for noget tid siden på Pocketnow.com.

0 0
Rena 27-06-2013 19:20:02

Så glæder jeg mig til at, få den i hånden.

0 0
lsj 27-06-2013 19:27:19

den ser også lækker ud... og skulle jeg ikke have sony xperia z... så var det den her motorola jeg ville ha... ;-)

0 0
hellas7 28-06-2013 04:02:22

@isj

hvordan er xperia z?

0 0
lsj 28-06-2013 12:13:12

nu har jeg den ikke endnu... men har et par venner der har den og har leget med den nogle gange efterhånden... den er yderst lækker... en must have mobil hvis man bare er lidt mobilnørd som jeg ;-)

0 0