Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Motorola Razr og Razr Maxx får nu Android 4.0 ICS

Motorola Razr og Razr Maxx får nu Android 4.0 ICS

Motorola frigiver nu Android 4.0 Ice Cream Sandwich til deres to topmodeller Razr og Razr Maxx.

Motorola Razr Maxx. (Foto: Mobilsiden.dk).
Motorola Razr Maxx. (Foto: Mobilsiden.dk).

Motorola begyndte for kort tid siden at røre på sig med den nyeste Android version, til deres to top smartphones.

Men nu er de gået i fuld gang med udrulningen af den til både Motorola Razr, og senest Razr Maxx - som vi for kort tid siden gav en rosende anmeldelse.

Opdateringen bliver udsendt via "OTA" systemet, hvilket betyder at den kommer trådløst ned på din telefon.

Kan du ikke opdaterer din Razr model? Så kan det være fordi at Danmark endnu ikke er kommet på listen over lande den bliver udrullet til.

Det er sådan at opdateringerne bliver frigivet over tid, og oftest starter med et lille udvalg for at se at tingene kører som de skal, derefter udsendes den mere bredt.

Sammen med frigivelsen af Android 4.0 ICS, har Motorola oprettet en hjemmeside med alle informationer om den nye software, med en masse videoer. Du kan finde hjemmesiden her.

Også en officiel lanceringsvideo er det blevet til, den kan du se herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Villiam 29-06-2012 05:43:15

pålidelig kilde og kontakt i har med motorola. nu er det sidste dag i q2 og der er stadig intet kommet! så moto har løjet for jer, og i har af den grund løjet for os loyale læsere. om i sender den videre eller tager den selv, er op til jer! men tak for lort!

0 0
Jacob Smidt 29-06-2012 08:07:46

@Villiam, find et andet sted at være pige sur!!

Vi skrev "Kan du ikke opdaterer din Razr model? Så kan det være fordi at Danmark endnu ikke er kommet på listen over lande den bliver udrullet til."

Ergo så er den ikke kommet til Danmark endnu hvis ikke den kan downloades!!!

Og for det andet, så har VI STADIG IKKE SKREVET NOGET OM Q2!!! - det er dig der bliver ved med at blæse Q2 op!!

Og for det tredje så er der 30 dage i denne måned, så der er faktisk én dag endnu i Q2! :P

0 0
Rasmus 18-07-2012 21:37:42

Hej Jacob Smidt og Villiam

Undskylder på forhånd det lidt lange indlæg håber folk hvis de læser det vil læse det til ende inden de begynder at rakke ned!

Jacob Smidt, du skriver i overskriften følgende: "Motorola Razr og Razr Maxx får nu Android 4.0 ICS" ved ikke hvordan det er blevet sagt fra Motorola's side men dette er ikke korrekt derimod var det Motorola Droid Razr og Droid Razr Maxx, der fik opdateringen da du skrev denne artikel og det er altså en model man kun kan få i USA! Når det så er sagt forstår jeg ikke du ikke kan indrømme du har taget fejl? :-)

Villiam forstår fuldt at du er frustreret det er der mange Moto brugere der er ikke mindst fordi man på Motorola's egne hjemmeside kunne se at opdateringen til europa modellerne skulle kommer i q2, hvilket efter overskridelsen så er blevet rykket til q3 :S
Men du vender din vrede det forkerte sted hen.

De eneste der kan sørge for at tingene sker til tiden er dem der laver det altså Motorola, men det kunne klæde denne side med en anelse mere professionalisme, man kunne som det ellers til tider har været tilfældet hørt brugerne på facebook om de havde fået opdateringen?

-Nå men når alt kommer til alt vil jeg blot sige tak for nogen gode sider som mobilsiden/debat/priser jo er - I gør det jævnt godt drenge og piger, det er jo nok ikke helt nemt :D...

0 0
Villiam 29-06-2012 15:45:01

jeg synes det er pisse træls at i får en fed løn og fat i alt det nye inden os andre, men alligevel laver i sådan noget sjusk og kommer med falske artikler! det er sgu IKKE i orden!

0 0
Villiam 29-06-2012 15:43:28

så lav jeres falske overskrift om!!! det er den som er grunden til denne diskution!!! udenlandske sider spørger selv deres kunder om de har fået den endnu, da den stadig ikke er lanceret officielt! og jeg har lige tjekket, og der er stadig intet!!!

0 0
Villiam 27-06-2012 05:31:17

blev det d. 27. juni og der er stadig intet. venlig ret jeres titel og skriv droid enhederne. for eu modellerne når ikke at få ics i q2.

0 0
Jacob Smidt 27-06-2012 07:41:32

Vi har i vores artikel IKKE skrevet noget om Q2 eller den 27. juni, vi kan som mobilside, ikke trylle en opdatering frem, blot rapportere om det vi får at vide udefra.

Og opdateringen kan sagtens stadig nå at komme i Q2, er der tre dage tilbage, HVIS den kommer i Q2..

0 0
Villiam 27-06-2012 15:33:48

gider du lige at læse jeres overskrift igennem og sige mig hvad der står ? os som går op i det og har haft mobilen siden den kom og der blev snakket om ics, har vidst at det ville komme til de mobiler i nævner. og hvis i får viden ude fra, så burde i også kunne kende forskel på razr, razr maxx og droid razr, droid razr maxx. de to sidste har nemlig lige fået ics. og er den amerikanske udgave med 4g!

med root har man kunne få ics på eu modellerne i en tid nu, men det er igen ikke officielt fra motorola.

som daglig læser og daglig fan bruger af den slags som i skriver om, så forventer man også at tingene kommer ud ordentligt. og ikke er misledene som den her overskrift.

0 0
Christopher 25-06-2012 23:25:52

Ja jeg venter stadig på deres update til den første android tablet fra deres side - nemlig Motorola Xoom wifi

0 0
Villiam 25-06-2012 17:04:36

det eu modellen eller droid modellerne i mener ? og har i fået den info fra danmark eller de udenlandske sider ? droid modellerne er nemlig ikke de samme som eu modellerne!

0 0
Peter Frederiksen 25-06-2012 19:43:30

I følge Motorola kommer ICS i Q2, mon ikke den kommer indenfor et dage!

https://forums.motorola.com/pages/00add97d6c

scroll ned til Europe (Emea)

0 0
Villiam 25-06-2012 21:48:46

i feb måned stod us til q3 og eu til q2, men nu er det alligevel us som kommer før eu. og jo, sætningen: den kommer snart har man hørt på nu i 5 måneder fra moto's side af. jeg ved godt at us er større, men så burde ikke skrive de ting når der alligevel er mininum fokus på alt andet udenfor eu. og overskriften er jo forkert, får den er ude til droid enhederne, ikke razr og maxx. hvis der stod droid razr og droid razr maxx, så var overskriften sand ;)

når man holder en geek og detalje side, så burde man også kunne finde ud af at holde sine detaljer ordentligt ;)

0 0
Jacob Smidt 26-06-2012 11:16:00

@Villiam, nu er det sådan at vi har direkte kontakt med Motorola, og derfor har lidt mere baggrundsviden. Men det er ikke alt vi må eller kan offentliggøre før vi får lov;)

Men tak fordi du gør os opmærksom på at detaljer er vigtige inden man skriver noget online!

Til slut, så har du læs artiklen rigtig, og officielt er det indtil nu kun Droid modellerne der ER ved at få opdateringerne.

0 0
Peter Frederiksen 25-06-2012 22:57:21

Der har været test version af ICS helt tilbage i maj, hvor en Græsk ejer på en eller anden måde skulle have få ICS efter hans Razr var en tur på servicecenteret.

http://new-best-gadget.com/wp-content/uploads/2012/05/Motorola-Razr-GSM_From-Greece_the-first-sightings-of_Android-4.0.4-ICS.jpg

De fleste rygter om Razr er blevet tippet til den 27 Juni og i forhold til at den græsk ejer har fået en Test/Beta version i Maj, så tror jeg den kommer inden d. 30 Juni, men igen man ved aldrig!

F.eks. Samsungs definition af "SOON" er 4 til 5 måneder i forhold til Galaxy Tabs ICS opdateringer..

0 0