Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Motorola Xoom får snart Android 3.1

Motorola Xoom får snart Android 3.1

Motorola frigiver i august en Android-opdatering til Motorola Xoom.

I starten af august er Motorola klar med en opdatering til deres Android Tablet, Xoom.

Xoom bliver her opdateret til den nyeste version af Android-systemet til tablets, 3.1 Honeycomb.  


Opdateringen vil være tilgængelig fra den 9. august, skriver Motorola på deres support forum. Opdateringen vil kunne hentes OTA - over the air.

Læs også anmeldelsen af Motorola Xoom.  

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

derossi 02-08-2011 09:36:23

opdateringen til min eee pad var der her til morgen, det er sgu fedt med en producent som virkelig går op i at sende opdatetingerne ud så hurtigt som muligt,... Nice one Asus

0 0
Jacob Halldorsson 02-08-2011 09:39:48

undskyld min fejl, har også lige fået 3.2, det er DE udgaven der først kommer senere på ugen.... :)

ASUS FOR THE WIN

0 0
Joddler 02-08-2011 10:40:06

Jeg er MEGET overrasket over HVOR godt at Asus levere opdateringer til Transformer, helt sikkert ikke sidste gang jeg køber et Android produkt hos dem :D

0 0
Jacob Halldorsson 01-08-2011 16:40:33

Den nyeste version af Honeycomb er nu også 3.2
Asus Transformer har haft 3.1 siden 1. juni og får 3.2 i denne uge, US versionen fik FOTA udrulningen i fredags og vi andre skulle efter planen få den fra den 5. august.

Igen igen overser i Asus'en som var på markedet i DK før Xoom, som er Xoom overlegen, som er mere innovativ og som tydeligvis også er hurtigere med opdatering af OS.

0 0
Søren D 02-08-2011 12:12:53

Hvad er det der gør Transformer overlegen og mere innovativ end Xoom?

0 0
Joddler 02-08-2011 07:05:38

ENIG!!!
Mega glad for min transformer!!
Altid med på de nyeste opdateringer :D

0 0
01-08-2011 17:33:23

Kunne ikke være mere enig :p

0 0