Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Mystisk ups-lancering af Lumigon T2 - på vej til Asien

Mystisk ups-lancering af Lumigon T2 - på vej til Asien

Lumigon er parat til at sende deres første telefon på markedet i Asien, og Europa inden længe, fortæller den danske producent til Mobilsiden.dk.

T2, den danske Lumigon-smartphone, har flere gange været forsinket, men nu skulle den være på vej til de første forbrugere.

- ”Vi er på vej på markedet i Asien,” siger kommunikationsansvarlig Rikke Juul Hansen fra Lumigon til Mobilsiden.dk.

Det eneste hun vil tilføje yderligere er at ”vi forventer at komme til Europa inden længe”.

Hverken priser, lanceringslande eller om produktet bliver solgt via operatører eller i fri handel, vil producenten komme med oplysninger om.

Lanceringen virker på flere måder mystisk, da en producent ofte vil have et større line-up af oplysninger eller budskaber parat, når nye produkter skal sendes på markedet.

Lumigon bekræfter dog, at T2 sendes på markedet med de specifikationer, som står nævnt på firmaets website.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Sibix 17-01-2013 01:01:29

Mmmmm det luner med sådan en gang varm luft her om vinteren :) Er rimelig sikker på det er et lidt for smart i en fart projekt, som så dødsejlede efter man brugte alle pengene på PR blandt andre ting ;)

0 0
Kim Harder 17-01-2013 10:25:44

Hvor meget er der mon blevet brugt til PR? Har man set meget til mobilen? Ja via indlæg i dagspressen, som er gratis. Jeg tror ikke længere på, at de mobiler kommer til, til salg nogen steder. Hvis der er noget, som er på vej ud i asien, så er det en eller anden kinesisk fremstillet mobil. Forstår ikke hvorfor banken og investorer bliver ved.

Det kan være det er os som Skatteyder, som er med til at finansiere projektet.

0 0
15-01-2013 19:24:59

Det er en rigtig iPhone-killer de (måske) fyrer på markedet :-) :-) :-)

0 0
Jonas_a 15-01-2013 15:18:31

"Lumigon bekræfter dog, at T2 sendes på markedet med de specifikationer, som står nævnt på firmaets website":

direkte til de vigtigste specs:

- 480x800 pixel "ultra-sharp"!!! skærm
- 1.4 GHz processor
- 1 GB Ram
- 8 MP og 720p kamera
og ikke mindst - ingen 4G

ok, hvem har de tænkt på som konkurrenter? smartphones modeller fra 2010-2011?

For mig lyder det som at de har sovet i timen..
Hvad med at begynde at overveje en T3...nej.. T4 i stedet?

0 0
15-01-2013 19:21:59

Ja...sindsyge specs.....
Den bliver godt nok svær at hamle op med den der Lumigon T2 super-phone med "kæmpe opløsning på 480x800 pixels" og "3G"

ROFLMAO

0 0
Kim Harder 15-01-2013 12:30:38

Ligner de Lumigon historier efterhånden ikke blot et stort medie cirkus?

Mon ikke det er en flok spekulanter, som blot vil tjene så meget som muligt på ingenting.

Det var måske noget for Operation X?

0 0
Robert 15-01-2013 13:20:37

Den diskussion var vi inde på for 3-4 "lanceringer" siden. Nu gider man ikke engang at svine Lumigon mere, nu trækker man bare på skuldrene og mumler "tjaa...."

0 0
Kim Harder 15-01-2013 14:21:25

Ok men det er da i så tilfælde utroligt, at der ikke er nogle banker og investorer, som forlanger, at se resultater.

Tror næppe, at prototype Lumigon T2 bliver sat til salg. Nu skal der vel laves en ny model med Linux i stedet for. Der har man den totale integration mellem platformene til de forskellige enheder.

0 0
ladjo 15-01-2013 12:19:54

Det er da fedt med rygter.

Hvis den nu kommer vil det da være skønt at få DK på kortet igen med arbejdspladser og det hele... Men ja, de har nu være meget længe om det hos Lumigon !

...men Mobilsiden kan I da ikke klantre for at komme med nyheder og rygter.

Når det omhandler Nokia, Samsung og Æble dyrene sluger I det jo rådt ;0)

0 0
ij6210 15-01-2013 13:13:32

Tro på det. Et dansk-produceret teknisk produkt der skal sælges i Asien? Det er jo den omvendte verden, og det kommer næppe til at ske.

Lumigon er snak fra ende til anden, men endnu har de ikke vist en telefon der er færdig. De vil ikke rigtigt sige noget, nok fordi de ikke har noget produkt.

0 0
Kim Harder 15-01-2013 14:24:19

Den kan sikkert sælges i Asien, da den nok er fremstillet i Kina. Det danske islæt er nok kun det overordnet.

0 0
Jesper 15-01-2013 14:13:04

Nu er det jo et kinesisk-produceret dansk designet produkt.

Og man skal tænke på at "Danish Design" rent faktisk har en del gennemslagskraft - særligt i Asien. Så det er sikkert nemmere at sælge en middelmådig mobil i Asien end det ville være i Europa.

0 0
Søren Resbo 15-01-2013 12:05:52

Kill it with fire..!

Hvorfor bliver den telefon- og det firma, ved med at modtage medieomtale? Så hav dog lidt selvrespekt mobilsiden.dk. Ignorer alle rygter og "nyheder" indtil den faktisk kan købes.

0 0
Rasmus 16-01-2013 19:19:51

fordi det er dansk og er godt for os at komme med i kapløbet derfor er det interessant. Når det er sagt er telefonen røv kedelig og ikke synderligt innovativ.

0 0
John 15-01-2013 11:33:35

Vandstanden i verdenshavene er sgu nået at stige syv meter inden det produkt er på markedet.

0 0