Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Næste Android-version klar i april?

Næste Android-version klar i april?

Android 2.4 er ifølge rygterne så småt ved at være på vej fra Googles udviklingshold.

Endnu inden at Android 2.3 for alvor har ramt de mobiler som sælges i markedet, er Googles team så småt på vej med efterfølgeren Android 2.4. Det skriver Pocket-lint.

Det skulle angiveligt være ViewSonic som er kommet med denne afsløring, hvilket skete i forbindelse med omtalen af smartphonen ViewPad4.

Ifølge rygtet skulle Android 2.4 være designet til at kunne køre applikationer, som er designet til Android 3.0 Honeycomb.

Som altid med nye versioner af Android skal man være opmærksom på, at der først kommer en udvikler-release og senere en officiel release.

Typisk går der fra tre til seks måneder fra præsentationen, inden en ny Android-version ender i butikkerne.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter 09-02-2011 23:34:50

Hmm, venter stadig på der kommer en opdatering til HTC Wildfire.... :/

0 0
Morten Kofoed 14-02-2011 14:10:01

Wildfire har da fået Android 2.2?

0 0
Norupz 09-02-2011 13:02:08

Jeg synes at det er for ofte, at jeg læser en artikel herinde på mobilsiden, hvor den enten er fyldt med fejl/stavefejl eller osse, så er der blevet udeladt en vigtig eller informationsrig detalje!

I den her artikel, synes jeg, at det er vigtigt og fortælle, at 2.4 stadig er Gingerbread og ikke en ny version af android. 2.4 er bare en fix til 2.3 i forhold til understøttelse af dual-core programmer fra 3.0. Det skulle også være derfor, at producenterne har holdt 2.3 tilbage fra os brugere og ikke udsendt dem OTA endnu...

Hvis denne info havde været med i artiklen, så havde for eksempel Peter Hviid ikke haft grund til, at skrive hans første indlæg under kommentarerne.

0 0
Anderstoft 09-02-2011 14:43:07

Enig med Whiplash i, at der mangler en noget mere baggrundsviden.
Dog synes jeg ikke, du skal gå rundt og lege ordkløver, hvis du selv sætter kommaer forkert :) Da det tilsyneladende betyder meget for dig.
- ingen komma foran at, hvis det er efterfulgt af et udsagnsord.

0 0
Anderstoft 09-02-2011 14:43:49

*noget mere

0 0
Norupz 09-02-2011 14:53:20

Jamen så er det jo godt, at du kan fortælle mig det! ;)

Men jeg synes nu ikke, at en forkert komma sætning smadrer et indlæg eller en artikel, lige så meget som en artikel der ikke er komplet eller fyldt med stavefejl c",)

0 0
Bo Cramer 09-02-2011 10:26:26

Nokia = Brevdue :-)

Opdatering, mod en betaling er da en god ide, så producenten for mere tid til at lave de telefoner vi vil ha og køber. Ps. Det tager 2 år fra ide til at der liger en færdig telefon i butikerne.

0 0
Peter Hviid 09-02-2011 08:02:48

fatter ikke hvorfor google bliver ved og ved med at lave nye versioner af android. Mobilproducenterne kan jo knap nok følge med.

0 0
Magnus 09-02-2011 18:18:20

Ja det er pisse irriterende de bliver ved med at forbedre deres software, FØJ!

0 0
Shawn S. Ø 09-02-2011 11:27:57

Peter hvis ikke du har opdaget det så udvikler verden sig hele tiden. Og Android følger med ;)

0 0
Bjarke 09-02-2011 17:06:22

Det er nu ikke fordi Android er meget værre end den største konkurrent IOS.
Hvis man kigger på de løbende opdateringer af de 2 systemer fra 1.0 til de kommende IOS 4.3 og Android 2.4 er der i næsten samme afstand mellem opdateringerne. IOS har i snit haft ca. 4 måneder mellem opdateringer, mens Android ligger på ca. 3,5 måneder.

Kilde: Wikipedia

0 0
TJ 09-02-2011 09:37:06

Peter Hviid, køb dig en Nokia / symbian telefon, så er problemet løst.

0 0
Mads Boye 09-02-2011 08:31:50

Det er da kun godt at der er noget udvikling. Synes nærmere at mobil producenterne skulle satse mere på opgradering af deres eksisterende telefoner, evt. mod betaling. På den måde kunne de også satse på at lave nogle mere gennemførte telefoner, istedet for bare at smide telefoner på market hele tiden.

0 0
Karim 10-02-2011 19:15:51

jaaaaaaa

0 0