Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nexus 5 kun til Danmark med 16 GB hukommelse

Nexus 5 kun til Danmark med 16 GB hukommelse

Nexus 5 er præsenteret med både 16 og 32GB hukommelse, men det er kun udgaven med 16GB der sælges i Danmark.

Da Google præsenterede deres nye Nexus 5 i sidste uge, oplyste de at denne kommer i en udgave med både 16 og 32 GB hukommelse.

 - Android 4.4 KitKat og Nexus 5 er officiel

Det vil i Danmark kun være muligt, at købe versionen med 16 GB intern hukommelse, da Google ikke ønsker, at andre skal sælge modellen med 32 GB.

 - ”I Danmark har Nexus 5 16 GB hukommelse. Der er indgået en aftale med Google om, at 32 GB udgaven kun sælges via Google,” lyder det fra LGs danske landechef Morten Aagaard.

Du vil kunne købe Nexus 5 hos blandt andet Telia, TDC, 3, Telmore, Call me og Elgiganten. Prisen vil være omkring 4.000 kroner uden abonnement.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

GammelGed 09-11-2013 19:08:21

Du ved det er sandt.

0 0
Sonny 06-11-2013 18:15:10

Burde gå lidt kritisk til LG, som også er nævnt andre steder på sitet. Uhørt pris for en 16 GB.. Men hvorfor??

0 0
Peter Frederiksen 06-11-2013 20:35:52

Stort alle teleselskaber sælger LG til en højere pris end Google..

Sprint (USA) sælger 16 GB udgaven for $450, hvor Play sælger den for $349...

Måske er det fordi Google giver "Tilskud", og bevist sætter prisen "Below Cost", Som NokiaSoft har brokket sig over til EU...
Og hvis dette er tilfældet, så har det ikke noget med Prissætning fra LG at gøre...

http://goo.gl/xXTdeT

0 0
Jesper 06-11-2013 22:51:45

Jeg tror ikke at Google sælger Nexus 5 med et tab, men jeg tror du har ret i at de sælger den til indkøbspris.

Det egentlige problem er at Google ikke vil sælge Play-devices i Danmark. Så det er Google John G skal have fat i. Men de er jo som bekendt urørlige.

0 0
Thomas Larsen 07-11-2013 06:39:06

Hvorfor skulle han dog have fat I Google for at få information om LG's priser?

0 0
Thomas Larsen 06-11-2013 18:41:21

Det sker aldrig :)

0 0
Sonny 06-11-2013 19:45:55

Nu kan man jo have lov at håbe :) Nu er det ihvertfald, endnu engang, lagt ud som et ønske. Satser da p en eller anden reaktion på det :)

0 0
MGApcPro 06-11-2013 21:56:52

Hvorfor? det bliver sikkert bare en gentagelse af sidste år, hvor de vil kalde det "Konkurrencedygtig pris", jeg køber i hvert fald min fra England eller Tyskland.
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-derfor-koster-nexus-4-det-den-gor,lid.25023/

0 0
Slaraffenland 06-11-2013 14:14:57

16 GB er ikke noget problem for mig. Jeg bruger skyen.

0 0
06-11-2013 14:22:47

Det gør jeg nu også til mange ting. Men billeder+video får hurtigt fyldt de 10GB(Bare et gæt på hvor meget plads til er tilgængeligt på Nexus 5)... det er rart at have det fysisk på mobilen samt i skyen. Når vi sidder og kigger videoer streamet fra Dropbox på telefonen, så er det irriterende at vente på at den "buffer" og samtidig er kvaliteten ikke at prale af. Så går det smarte af det:-)

0 0
Onkel_Per 06-11-2013 21:14:47

Min Nexus S 16 Gb havde som udgangspunkt lige over 13 Gb fri.

For nogen er det nok, og ikke for andre. Det er vist meget individuel.
Hvis man følger Nexus 5 tråden på mobildebat lader det til at være fifty-fifty. Og rigtig mange køber på Google Store i England og Tyskland.

0 0
Jan Christensen 06-11-2013 19:47:08

Googledrive giver dig 15gb

0 0
06-11-2013 21:03:56

Det er nu ikke pladsen jeg mangler. Har 75gb Dropbox.

0 0
jyhjyh 06-11-2013 14:02:43

Altså ingen Nexus 5 til mig.

0 0
DX 06-11-2013 13:32:41

Bliver mere og mere glad for, at jeg købte Note 3 i stedet for N5, der allerede inden den er til salg, er bagud på point.

0 0
Søren 06-11-2013 15:02:47

Enig. Gik kun og ventede på at den skulle blive offentliggjort inden jeg købte ny mobil. Google gjorde fravalget af N5 meget nemt!

0 0
Thomas Larsen 06-11-2013 15:52:05

Hvorledes?

0 0
jyhjyh 06-11-2013 14:03:36

Den bliver jeg også mere og mere lun på :-)

0 0
06-11-2013 14:01:41

Ja det havde været dumt at vente på Nexus 5 med så lille hukommelse og den bliver sikkert også dyrere end forventet.

0 0
06-11-2013 13:36:09

Jeg er enig:-)

0 0