Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nexus 5 lækket i YouTube video

Nexus 5 lækket i YouTube video

Nexus 5 er blevet videofilmet fra alle vinkler, og mange detaljer afsløres i en ny YouTube video.

Med næsten alle specifikationer afsløret, om den kommende Nexus 5, var det næsten kun et spørgsmål om tid, får enheden ville dukke op i et videoklip.

Nu er et videoklip at finde på YouTube fra franke smartphones.sfr.fr - I det over syv minutter lange klip, vises telefonen fra alle tænkelige vinkler og efterfølgende gennemgås telefonen i hovedtræk som kamera, kalender, startskærm, indstillinger og meget mere.

Som nogen sikkert vil bemærke i klippet, er Android navngivet med version ”Key Lime Pie”, men dette skulle blive ændret, når den endelige version kommer på gaden, skriver Androidolice.com

Kilde: Androidolice.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren 21-10-2013 09:47:10

Er det den samme film vi har set? Jeg kan ikke se de gennemgår noget af det mobilsiden skriver i artiklen?
Jeg var spændt på at se mere omkring kameraet nemlig, men dette bliver der nu ikke lagt vægt på.

0 0
GammelGed 20-10-2013 02:10:31

hvis så, må det blive en G2 eller en Nokia...

0 0
Thomas Larsen 20-10-2013 11:37:25

Gør den sikkert hvis LG prisætter den igen på det danske marked.

0 0
Badawi 17-10-2013 14:20:20

Jeg kan rigtig godt lide designet på Nexus 5! Den ser meget bedre ud end LG G2! ville klart foretrække denne her model!

0 0
Morten Jensen 17-10-2013 20:05:42

Jeg bryder mig ikke rigtig om designet... Jeg fortryder ikke at jeg har købt G2'eren. :-)
Jeg synes den er meget pænere end Nexus 5'eren.
Smag og behag. ;-)

0 0
Thomas Larsen 18-10-2013 06:15:16

Eller stockholms-syndrom

0 0
Morten Jensen 18-10-2013 08:02:52

Thomas L: Jeg forventer den kommentar var vendt mod mig? :-)
Jeg havde godt tanken da jeg skrev min kommentar, men jeg har faktisk aldrig været vild med Nexus telefonernes design. Jeg synes de er 'kedelige' i designet, og på 5'eren synes jeg specielt den ring der er omkring kameralinsen får bagsiden til at se gyselig ud.
Men ja, smag og behag er forskellig. ;-)

0 0
Slaraffenland 18-10-2013 12:26:15

Hvordan pokker får I stockholm-syndromet til at hænge sammen med mobil-design?! (spurgt med et smil på læberne)
Mvh
Thomas

0 0
Morten Jensen 18-10-2013 13:06:59

Jeg tror Thomas L mener noget i retning af, at nu har jeg købt G2'eren, så skal jeg jo selvfølgelig mene den har det pæneste design. :-)
Sådan er det tit med folk, de synes at lige præcis de produkter de selv har valgt, er de bedste.
Men helt enig, det kan ikke sammenlignes med Stockholm-syndromet. Jeg skulle også lige tænke lidt over hans udmelding, før jeg fangede den.
Det kan da også godt være jeg har misforstået ham fuldkommen. :-D

0 0
18-10-2013 15:32:56

Jamen selvfølgelig vil man mene det, ellers havde man vel ikke købt den :D

0 0
Slaraffenland 18-10-2013 13:13:23

Aahh... jeg læste dit første indlæg forkert. Jeg fangede ikke, at du allerede havde købt G2´eren. Så giver det selvfølgelig god mening :-)

Nå, men hvordan fungerer knapperne på bagsiden så for dig?

0 0
Morten Jensen 18-10-2013 13:53:05

Knapperne på bagsiden fungerer udmærket. Jeg bruger dem ikke rigtig. :-) Bruger kun powerknappen når jeg skal genstarte telefonen, så det er sjældent. Jeg har endnu ikke haft behov for at skrue op/ned under en samtale, men jeg ved at min pegefinger er lige omkring knapperne når jeg taler i den, så jeg forestiller mig at det er ret intuitivt.

0 0
18-10-2013 13:36:43

Synes det er et ret fedt og manimalistisk design den har fået. Kan bedre lide det end G2 - som dog er en ganske pæn telefon. Den er også pænere end min Note 3, men ville alligevel ikke bytte:-)

0 0
Slaraffenland 17-10-2013 14:22:30

Helt enig !

0 0
17-10-2013 19:16:27

enig:-)

0 0
Robert 17-10-2013 12:25:07

Det er interessant med det "key lime pie" i Android versionen og det fortæller jo en lille historie om at Google rent faktisk ville kalde 4.4 det, men fik ændret det ret sent i processen fordi de ikke ville være helt til at regne ud.

0 0
Thomas Larsen 17-10-2013 12:31:34

De forklarer situationen da de først annoncerede KitKat.

De mente ikke "Key Lime Pie" var sigende for de fleste folk, og fandt så på Kitkat, efter en hurtig diskussion med Nestle fik de grønt lys men holdte det hemmeligt indtil annonceringen.

0 0
Morten Jensen 17-10-2013 10:22:20

Det lader til at videoen allerede er fjernet. :-(

0 0