Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nexus 7 kommer til Danmark i oktober

Nexus 7 kommer til Danmark i oktober

Nu er der endelig kommet dato og pris på Nexus 7.

Nexus 7.
Nexus 7.

Den seneste Android-tablet fra Asus og Google kommer på hylderne i Danmark den 4. oktober 2013. Det oplyser Asus i en pressemeddelelse.

 - Læs detaljerne om Nexus 7

Følgende butikker vil forhandle Nexus 7: Bilka, Expert, Computercity, Webhallen, Komplette, Fona og Dustin.

Udgaven med 16 GB hukommelse vil koste 1.999 kroner. Den store version med 32 GB hukommelse vil ligge til 2.299 kroner. Der er tale om Nexus 7-tablets med Wi-Fi.

Ved lanceringen tilbage i juli var det uklart hvornår Nexus 7 ville ramme Danmark og til hvilken pris, men det er altså opklaret nu.

Nexus 7 32 GB med 4G LTE adgang vil blive tilgængelig i slutningen af fjerde kvartal 2013. Hvilken pris der forventes er ikke oplyst.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Preben 17-09-2013 12:38:44

Ja med LTE sidst på året.

0 0
Henrik 18-09-2013 10:56:34

Okay så det blir lige som ved mobilerne så...Super..:-)Tak!

0 0
Henrik 17-09-2013 10:00:55

Kommer den så os med både Wifi og LTE??

0 0
Visky83 16-09-2013 20:45:01

Hej,
Jeg købte den i USA da den kom frem derovre! Den skuffer ikke på nogen punkter overhovedet. Havde ellers regnet med at jeg ville have en iPad Mini men så kom denne frem og syntes den virkede meget spændende:)
God til at se billeder på, høre musik samt læse.

0 0
clinten 16-09-2013 17:26:58

kan købes hos redcoon.dk til 1899kr 16-32-32 Lte

0 0
chris 19-09-2013 12:39:38

Med de dårlige anmeldelser som redcoon har fået på Trustpilot. NEJ tak

0 0
19-09-2013 22:12:19

Har handlet der flere gange. Ingen problemer...

0 0
bent c 16-09-2013 15:12:15

Købte en ny nexus 7 hos Amazon uk for 1902 kr inklusiv porto. 16 GB. Den er lækker. Har selv den gamle Nex i forvejen. Super til at læse bøger på.
Den nye er slankere og lettere. Agter at købe den nye Nexus 5 samme sted, når den engang kommer :)

0 0
Lasse O 16-09-2013 17:10:25

I forgårs købte jeg en 16 gb på ebay.co.uk til 180 £ (1600 kr.) - kunne ikke rigtigt finde den billigere, og synes stadig, det er en god pris. Fragten var så ca. 220 kr. og så kom der ca. 85 kr. gebyrer på, så den endelige pris blev 1910 kr. Heldigt at det stadig kunne betale sig, nu hvor den lige er annonceret til danske butikker også.

0 0
msiv 16-09-2013 15:06:27

Købte min Nexus 7.2, 32GB i England via Ebay for 3 uger siden til en pris inkl. fragt lidt billigere en de nævnte danske priser.
I øvrigt er skærmen fantastisk flot - meget lysstærk og med klare farver, og så er den blevet meget hurtigere og fået bedre lyd.
Alt i alt er den forbedret på alle punkter i forhold til den tidligere model (den er dog blevet glattere på bagsiden og dermed dårlige at holde på)...

0 0
jens 16-09-2013 14:31:46

har læst meget om den men tror nu nok jrg vil vente til ny lg g 8.3 kommer

0 0
clinten 16-09-2013 13:11:33

Glæder mig meget til john tester den,ser frem til den kommer til DK !
Hvad mener du med noget af et priskartel ?

0 0
16-09-2013 14:31:25

Ja det bliver spændende:-)

0 0
Malte 16-09-2013 13:09:00

Hent den via amazon.de. Med fragt er den ikke dyrere. Jeg fik min i sidste uge. Poetic coer til den er også, stort set, samme pris som i Danmark, faktisk billigere, når fragten i danmark regnes til.

0 0
Thomas Larsen 16-09-2013 13:56:07

Har den allerede igennem en ven i Tyskland :)

Priserne er skam ikke dårlige i Danmark, synes bare det var en sjov betragtning at tage i forhold til Nexus 4.

0 0
hellas7 16-09-2013 17:03:18

hvor billigt kan man hente den over amazon i tyskland? For 2300,- for 32 GB lyder uhørt billigt og jeg køber den helt sikkert

0 0
Exert 16-09-2013 13:51:19

Jeg må være blevet blind - jeg kan kun finde den gamle Nexus 7 på amazon.de. Har du et direkte link?

0 0
Thomas Larsen 16-09-2013 12:54:34

Det er godt nok noget af et priskartel de har gang i der :D

0 0