Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nexus S er nu klar i butikkerne

Nexus S er nu klar i butikkerne

Hvis du går og venter på at få fingrene i en Google Nexus S er der godt nyt. Den ligger nemlig klar i butikkerne nu.

Både Telia og 3 melder, at de nu har Nexus S på hylderne. Og rundt omkring på webshops kan man også bestille Nexus S.

Her kan du se 3’s abonnements-forslag, og her kan du se Telias abonnements-forslag.

Her på redaktionen har vi også fået fingrene i et eksemplar af Google Nexus S. Herunder kan du se en lille video af udpakningen.


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas 15-03-2011 22:38:11

Rigtig nice feel ved telefonen... Den er mere smooth i styresystemet end iphone 4!

3's tilbud er rimelig godt, men 4781,- i min. pris over 6 måneder - ved Callme.

Så kan man vælge fri sms, og 2 GB data, samt ca. 9 timers fri tale hver måned. Så for 100,- mere er man sikret 3 timers ekstra tale.

Gå ind på deres hjemmeside og få en sælger til at ringe jer op, hvis I vil have det bedste tilbud, de har været til at handle med, når jeg har gjort det.

0 0
Onkel_Per 12-03-2011 16:04:30

Allerede d. 04-03-2011 købte jeg da min Nexus S i 3-butikken her i byen. Den var ikke forudbestilt.

0 0
Clausen 12-03-2011 10:16:15

Den har jo dårligere specs end Galaxy S, så hvorfor skulle man dog købe den?
Har en Galaxy S, som jeg er ret gald for. Køber helt sikkert Galaxy S 2, når den rammer det danske marked.

0 0
Onkel_Per 12-03-2011 16:01:31

Den har vel nærmere samme specs som Galaxy S. Der er jo meget lille forskel.

Fordelen er en hurtigere opdateret ren Android OTA fra Google.

0 0
12-03-2011 19:04:42

Personligt syntes jeg designet er federe på Nexus S end på Galaxy'en. Men du har ret i at der hardwaremæssigt ikke er de store forskelle. Men Gingerbread

0 0
12-03-2011 19:05:33

Hmm... den kortede mit indlæg gevaldigt af der:-/

0 0
mathias 11-03-2011 21:37:37

Det er muligt at Nexus S er en super fed mobil, men den er bare ALT for plastik agtig til at jeg kunne finde på at købe den.

Det samme gælder for Galaxy S...

0 0
Jonas Miller 11-03-2011 20:11:56

Er der nogen der ved om batterilevetiden er bedre på en Nexus S med Super LCD fremfor Nexus S med en Super Amoled skærm?

0 0
Christoffer 11-03-2011 18:31:01

fordi de nye topmodeller i år LG Optimus 2X og 3D, Samsung Galaxy S2, Sony Ericsson Xperia Arc og HTC Incredible S ser jo mere interessante og lovende ud i forhold til Nexus S...

0 0
Rudik 11-03-2011 17:25:57

Fin lille video, er det bare mig, eller ligner den lidt den gamle htc magic på udstråling bare i sort. :-P Jeg ved godt at den har en buet skørm og alt det her. Men hvis man ser den forfra :-P

- Puha, jeg skal godt nok aldrig have en telefon med bindene abo. Med mindre mindste prisen i løbet af seks måneder er telefonens reelle pris eller der under. :) Købte selv min X10mini hos telenor med en minimum pris i løbet af 12 måneder på 1250kr :-).

Jeg er glad for mit abo. på 0kr 50kr for 10gb internet og 20kr for at kunne ringe til andre med samme abo samt 8øre per sms og 60øre per minut :-) Skriver ikke navnet, for det ville være at reklamere ;-)

0 0
Onkel_Per 12-03-2011 16:09:16

:-) Jo det ligner lidt den gamle HTC Magic i sort.

Det er lige præcis en sort HTC Magic jeg har skiftet fra ;-)

0 0
Lecter 11-03-2011 22:11:14

Det kan da næsten aldrig betale sig at købe telefonen uden abo, hvis det passer til dit forbrug.

Eks: LG optimus 2x koster i følge mobilpriser kr. 4130 uden abonnement. Køber man den f.eks hos 3 med 3max, betaler man 4342 over 6 måneder.

Man får altså fri sms/mms, 6 timers tale, 10 gb data i 6 måneder for kr. 212,- eller kr. 35,- om måneden.

0 0
Rudik 11-03-2011 22:43:27

Du har ret ;-) det kan jeg godt se.

0 0