Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nogle oplever skærmproblemer på HTC One X

Nogle oplever skærmproblemer på HTC One X

HTC One X har været på markedet i kort tid, og nu melder den første fejl sig - skærmen driller brugerne.

Billede af fejlen på HTC One X.
Billede af fejlen på HTC One X.

HTC One X fik i Mobisiden.dks anmeldelse hele fem ud af seks stjerner, og rosende ord med sig. Men tilsyneladende er det ikke alle brugere der har fået en fejlfri enhed.

Ifølge en tråd på XDA forums har flere brugere nemlig meldt om en underlig skærmfejl, der giver en ubrugelig skærmoplevelse. Indtil videre indeholder en af trådende allerede over 200 indlæg.

Hele skærmens venstre side af telefonen bliver simpelthen ubrugeligt at kigge på, skærmen får nogle meget underlige forstyrrelser der får det hele til at ”tvære ud”.

Dog er teorien bag problemet at det er en fejl i en driver, og burde derfor kunne løses med en opdatering fra HTC’s side.

Se følgende video af fejlen herunder, og meld gerne tilbage hvis du er en af de forbrugere, der har samme problem.

Mobilsiden.dk har haft kontakt med HTC Nodic, men afventer en kommentar fra dem, om fejlen er et generelt problem eller, det er isolerede hændelser der rapporteres om.

Få notikationer:

Kommentar

x

Opret bruger
Jan Ålund 18-04-2012 16:59:57

Jeg har ikke det mindste problem med min og efter den nye opdatering. kører den bare endnu vildere wow det bedste køb nogensinde.

0 0
jonas lantz 18-04-2012 12:33:43

Har også den samme fejl, men kommer kun når jeg bruger kamera. ER DER NOGEN DER VED HVAD DET ER FOR ET SPIL, DER BLIVER SPILLET I VIDEON???

0 0
Timo 18-04-2012 17:10:48

Det er Modern Warfare 2. Men det er en Youtube video som han ser på telefonen, desværre ikke telefon grafik endnu :(

0 0
Batman 18-04-2012 08:17:13

Jeg synes virkelig også det er for ringe at den ikke kan multitaske. Min lukker programmerne helt ned når jeg skifter mellem vinduer. er der andre der har samme problem?

0 0
Dan Mørk Frandsen 18-04-2012 09:03:21

ØH altså jeg kan sagtens høre musik mens jeg laver andet og syntes da også af jeg kan forskellige ting samtidigt men må nok indrømme at jeg ikke lige har lagt mærke til det udover det med at jeg sagtens kan høre musik mens jeg surfer eller er inde i wordfeud

0 0
Hans Jákup Danielsen 17-04-2012 23:48:02

som sagt...
ligner mere GPU fejl end skærm fejl

0 0
Thomas Kristensen 17-04-2012 18:38:02

Jeg skal selv have en HTC One X
Men jeg tror jeg venter omkring 4-6 måneder, på det tidspunkt burde den være ovre sine start problemer og til den tid er den sikkert også en smule billigere :)

Jeg tror at dette er en helt fantastisk smartphone, og den skal udskiftes med min nuværende HTC Sensation XE :)

0 0
Dan Mørk Frandsen 17-04-2012 19:01:58

Altså savner min Iphone som en gal men når det så er sagt og efter at have byttet min One X 2 gange må jeg sige. wow det er en lækker mobil. fortryder ikke et sek at jeg valgte den frem for samsung galaxy s2 eller nexusen. super lækker mobil og køre fantastisk hurtig.

0 0
kasper 17-04-2012 20:28:34

Første batch virker til at være meget fejlbehæftet. Skidt af HTC, og synd for jer det går ud over.
Hvis du savner din iPhone for meget, kan du prøve at hente den launcher der hedder Espire Launcher

(https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.espier.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm1vYmkuZXNwaWVyLmxhdW5jaGVyIl0.)

Så kan du føle dig lidt hjemme igen :)

0 0
Dan Mørk Frandsen 17-04-2012 21:01:52

hehe takker den vil jeg da lige kigge på.

0 0
kasper 17-04-2012 21:16:58

iLauncher er også en mulighed. Den har jeg ikke selv prøvet, men du kan jo se hvad det er.

(https://play.google.com/store/apps/details?id=net.suckga.iLauncher2&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5zdWNrZ2EuaUxhdW5jaGVyMiJd)

0 0
Dan Mørk Frandsen 17-04-2012 21:50:34

Hehe prøvede den første du linkede til., fuck det var underligt lige pluseligt at se iphone ikoner på sin nye mobil. har trodsalt haft iphone rigtig rigtig længe haha

0 0
Robert 17-04-2012 16:56:35

Rigtig mange brugere oplever en slags skærm-hopperi, hvor skærmen skifter op og ned i brightness rigtig hurtigt, især på grå baggrund. Min tenderer også til at gøre det nogle ganske få gange, mens telefonen arbejder og jeg f.eks hiver rullefanen ned, men til normalt ser jeg ikke noget til det. Tjek ovre på xda, der er flere tråde derovre der omhandler problemet.

0 0
carljoe 17-04-2012 16:48:39

Der skete faktisk det præcist samme da jeg var nede og prøve mobilen i Telia butikken sjovt nok. Det var også i venstre side...

0 0
kasper 17-04-2012 20:24:26

Samme her, bare hos TDC. Troede det var fejl i deres promotion-video der kørte på mobilen, fordi der var intet problem når man var ude på den almindelige brugerflade.
Ret skidt reklame når jeg nu ved at det faktisk var et defekt produkt der blev vist frem :s

0 0
Dan Mørk Frandsen 17-04-2012 16:10:39

Jeg oplevede at der var 2 rimelige store gule pletter på skærmen, et i hvert hjørne nederst, gik ud i butikken og fik den ombyttet til en ny uden problemer.

0 0
x