Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia afslører seks nye produktnavne

Nokia afslører seks nye produktnavne

Nokia har afsløret seks nye produktnavne for udviklere, der laver applikationer til fremtidige modeller.

Nokia har en service til udviklere, kaldet Remote Device Access(RDA), der gør udviklere i stand til, at afprøve applikationer, på kommende telefoner.

Ifølge IntoMobile har flere kilder oplyst, at seks nye modeller fra Nokia er dukket op på RDA.

Der er tale om produktnavne og vi ved på nuværende tidspunkt ikke, om der gemmer sig reelle produkter bag navnene. Der er altså kun tale om modelbetegnelser!

De nye produktnavne er:

  • Nokia 510
  • Nokia Belle 805
  • Nokia Lumia 910
  • Nokia Lumia 920
  • Nokia Lumia 950
  • Nokia Lumia 1001


Det vil nok være at hælde lidt for meget vand på rygte-mølle, hvis vi begyndte at spekulere i, hvilke telefoner, der kunne gemme sig bag navnene. Det vil vi hermed overlade til læserne at diskutere.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BluezCat 12-07-2012 19:33:35

Det vil nok være at hælde lidt for meget vand på rygte-mølle, hvis vi begyndte at spekulere i, hvilke telefoner, der kunne gemme sig bag navnene. Det vil vi hermed overlade til læserne at diskutere.


Det er jo rigtig nok, for det kunne skribenterne på Mobilsiden jo netop ALDRIG finde på.... *Host!*..BULLSHIT!..*Host!*..iPhone..

0 0
Katron 25-07-2012 17:47:31

LOL +1

0 0
12-07-2012 10:48:07

Nå, men så kan jeg bidrage med bud på modellerne

Nokia 510 bliver en musik telefon baseret på nokia asha, der efterhånden ligner softwaren i n9 meego hartmann

Nokia 910, 920 er selvfølgelig winphone (windows 8) baseret på den nuværende lumia 900 dog med 12 mp pureview kamera

Nokia 950 er også winphone men med nyt design, håber personligt ala nokia snow med pureview 41 mp kamera og sd kort og bt file transfer

http://www.concept-phones.com/nokia/nokia-snow-4-inch-phone-features-14mp-camera-windows-phone-7/

0 0
Henrik 13-07-2012 10:08:23

Mit bud:

•Nokia 510
•Nokia Belle 805
•Nokia Lumia 910
•Nokia Lumia 920
•Nokia Lumia 950
•Nokia Lumia 1001

0 0
Henrik 13-07-2012 11:47:00

Argh...vi prøver igen:

•Nokia 510 - Low-end Symbian Belle smartphone, som efterfølger til Nokia 500.
•Nokia Belle 805 - Mid-end Symbian Belle smartphone.
•Nokia Lumia 910 - Ny WP 8 smartphone.
•Nokia Lumia 920 - Ny WP 8 smartphone
•Nokia Lumia 950 - Ny WP 8 smartphone
•Nokia Lumia 1001 - Ny WP 8 super high-end smartphone med 1280x720p skærm, PureView camera af en slags, dual eller quad core chipset med en muligis en Tegra GPU.

0 0
13-07-2012 11:09:44

Tror du er tæt på :D

0 0
12-07-2012 13:09:46

Hvis de smider den der på gaden, så skal jeg da helt klart have en nokia næste gang. Den ser satme lækker ud.

0 0
12-07-2012 11:28:50

Men det er som sagt kun mine bud på modellerne

0 0
12-07-2012 10:15:28

Jeg håber de ændre deres design lidt på lumia serien. Vil gerne prøve nokia igen, men det murstens design de har kørt med siden N8 tiltaler mig bare ikke.

0 0
Hans Jákup Danielsen 12-07-2012 10:31:52

jeg er så uenig, synes at lumia (n9) designet er det lækreste siden skåret brød...
dog med undtagelse at usb porten sidder på toppen og ikke i bunden (eller siden) som går det problematisk at bruge en bil holder

0 0