Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia anerkender power-fejl i N8

Nokia anerkender power-fejl i N8

Nogle ejere af topmodellen Nokia N8 oplever, at de enten ikke kan tænde eller slukke mobilen. Nokia er opmærksom på problemet.

Nokia N8
Nokia N8

Nokia N8, det aktuelle smartphone-flagskib fra Nokia, er ramt af et problem, der generer en begrænset køberskare.

Nogle brugere oplever, at N8 ikke kan tænde, mens andre ikke kan slukke mobilen.

Ifølge Nokias officielle blog er de opmærksomme på problemet, som de ser med stor alvor på.

Brugere der måtte opleve denne fejl, skal rette henvendelse til den butik, hvor produktet er købt, med henblik på ombytning eller service.

Web-TV: Her bekræfter Nokia problemet med N8


I videoen ses vicepresident i Nokia, Niklas Savander.


Nokia N8-00 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper Friis 22-11-2010 12:14:32

Hej alle.
Jeg overvejer kraftigt at skifte min iphone ud med en N8, er ved at være noget træt af at alt skal forgå igennem itunes.
Nå men ville lige høre om der er nogen der har erfaring med at åbne pdf filer på N8?
Udover det så bruger jeg en google mail, og den kan N8 vist ikke finde ud af at besvare. den vil gerne åbne men ikke besvare. Er det stadig et problem?

0 0
Jonas 22-11-2010 14:07:14

Hej Jesper...
Jeg har lige mailet en pdf-fil til mig selv med det formål at teste alle dine forespørgsler.
Min Nokia N8 åbner min gmail fint og jeg kunne både besvare og videresende mailen. Derudover kunne jeg vælge at åbne eller gemme pdf-filen, og begge dele forløb uden problemer...
Det eneste der drillede lidt var at den var noget tid om at åbne mailen, men det er jo klart med en vedhæftet fil!
Det skal lige siges at jeg intet sammenligningsgrundlag har i forhold til f.eks. iPhone eller Android... Jeg afviger meget sjældent fra Nokia! ;oD

0 0
Thomas 21-11-2010 22:51:12

Hej Jonas hvis du følger linket kan du se hvad problemet er. Det er ikke en katastrofe at det ikke virker, da telefonen ellers virker kanont, men det er da den ting som gerne måtte virke.

http://discussions.europe.nokia.com/t5/Nseries-and-S60-Smartphones/N8-social-networks-quot-Service-not-available-quot/m-p/808415

0 0
Jonas 22-11-2010 07:25:06

Hvis jeg forstår det rigtigt, så gætter brugerne derinde på, at et reset har forårsaget at en config-fil bliver erstattet med en ældre version, som indeholder forkerte 'links'...

Har du lavet et reset af din telefon?

Jeg har læst et sted, at hvis man laver et reset, så vil man ikke længere kunne bruge f.eks. OVI store. Har du geninstalleret Ovi store efter reset?-For man skal nemlig logge på Ovi før man kan logge på facebook.

0 0
Thomas 23-11-2010 23:05:34

Nokia har løst problemet, det ser ud til at det gamle link er blevet gen etableret. Jeg har ikke resat min telefon, den havde fejlen fra dag et. Men nu virker det altså:-)

0 0
Thomas 21-11-2010 17:35:28

Er der andre der har problemer med socialt, facebook osv. Den kan ikke logge på. Jeg søgt på nette og jeg kan se at jeg ikke er den eneste. Er der en som har en løsning?

0 0
Jonas 21-11-2010 21:58:39

Det er nok svært at komme med en løsning når problemet ikke er beskrevet bedre... Men jeg har i hvert fald ikke haft nogen problemer med at logge på Facebook med min N8, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig!

0 0
20-11-2010 20:33:59

Jeg har haft N8 i en uge nu, havde før en 5800 -
N8 er suveræn, nem at gå til, jeg har tilsluttet min bluethoot computermus, det funker bare, så nu kan man også klikke sig frem :-)
Jeg kan også varmt anbefale telefonen, her er meget for pengene, men internetdelen kan forbedres, men mon ikke Nokia kommer med en opdatering i nær fremtid. ellers perfekt *****

0 0
Jonas 21-11-2010 12:36:12

Jeg synes at jeg har læst at Nokia kommer med en generel softwareopdatering(måske firmwareopdatering!?) allerede i januar, så vi kan jo håbe på at de har rettet alle de småfejl til...

0 0
Anita 20-11-2010 12:29:36

Kan i oplyse mig om hvor mange smser nokia N8 kan sende sammenkædet ?

0 0
Jonas 20-11-2010 17:13:57

Jeg har lige testet på min N8, og jeg kunne fylde 10 sms'er, før den lavede beskeden om til en mms...

0 0
Anita 20-11-2010 18:44:04

Super Jonas tak for svaret :)

Ved du noget om en vis problematik mht kolde fingre f.eks. og skærmen så ikke reagere som den bør? har hørt det fra en men hun har så ikke en Nokia så om det bare er snak ved jeg ikke hun har haft htc wildfire...

er jo ufedt hvis man ikke kan skrive når man har kolde fingre eller benytte telefonen generelt... synes dog det lyder mærkeligt hvis ikke nokia har sørget for at man kan det men som sagt har jeg hørt det fra en men vil gerne vide om det er korrekt før jeg køber..

0 0
Simon Larsen 20-11-2010 20:32:01

Hej Anita...

Jeg fik min Nokia N8 en virkelig kold dag hvor jeg havde glemt mine handsker og jeg havde INGEN problemer med at bruge telefonen med de iskolde hænder jeg havde ;)

Så du kan SAGTENS købe den uden at være bekymret for at den ikke kan bruges med kolde hænder :)

0 0
Anita 21-11-2010 01:12:58

Takker endnu engang for svar :) dejligt man kan spørge nogen der har forstand på det eller i hvert fald taler ud fra erfaringen med Nokia N8.

Lyder til jeg sagtens kan kaste mig ud i at købe den Nokia N8 og bruge den selv med kolde fingre :)

0 0
Jonas 21-11-2010 12:34:00

Jeg er enig med Simon... Jeg har også prøvet at skrive sms'er med iskolde fingre, og der var ingen problemer!

0 0
Simon Larsen 19-11-2010 17:13:58

Fik min Nokia N8 i onsdags som gik død efter et par timer og skulle have haft en ny i dag.. Men de blev sku til at den kommer mandag - tirsdag.. Telia...

Men da den virkede var den virkelig Thumps Up!

0 0
Kristian 19-11-2010 17:07:02

Ingen problemer med min N8 :)
er faktisk virkelig tilfreds!

Kan varmt anbefale den.

0 0
Jonas 20-11-2010 17:16:38

Jeg er helt enig... Anbefales også herfra!

0 0