Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia forbedrer Facebook-deling på N8

Nokia forbedrer Facebook-deling på N8

Brugere af Nokia N8 kan nu dele fotos på Facebook direkte fra galleriet på mobilen.

Mobilsiden.dk app på Nokia N8.
Mobilsiden.dk app på Nokia N8.

Som det fremgik i vores mobiltest af Nokia N8, er det en virkelig fin smartphone - og et af vores kritikpunkter, er nu blevet streget ud på blokken.

Nokia har netop opdateres deres Social Networks-applikation til Nokia N8 og C7. En af de store nyheder er muligheden for at dele billeder på Facebook, direkte fra billedegalleriet. Tidligere kunne der kun uploades billeder, ved først at åbne Facebook-applikationen.

Den nye opdatering til version 1.2 omfatter også forbedringerne i brugerinterfacet til Facebook og Twitter.

Læs også:
 - Sådan opdateres Nokia N8 til Social Networking 1.2

Web-TV: Nokia N8


Nokia N8-00 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

10-12-2010 17:48:59

Har fået opdateret Facebook app'n nu, må sige at det er en STOR forbedring af hele facebook oplevelsen på N8.

0 0
JB 22-11-2010 17:41:33

Nokia er simpelthen håbløse... Skulle det her ikke være deres store comeback? Den her nyhed indeholder indeholder indtil videre tre personer, hvis telefon allerede er gjort ukampdygtig af en simpel app opdatering. Sådan Nokia!

0 0
Mogens Damsbo 22-11-2010 14:35:49

Det ser ud til at det er OVI'S Communities der ikke virker?
Fejlmeddelelsen "please uninstall and reinstall communities" fremkommer hvis man vil bruge Facebook app men også når man vil knytte sine kontaktpersoner til sociale netværk.

0 0
Mogens Damsbo 22-11-2010 13:28:02

Så vidt jeg kan se består opdateringen i at "Social" som indeholder Facebookdelen nu ikke længere virker.
Et par andre FB relaterede aps er samtidi "ikke længere tilgængelige" på OVI. Er det kun undertegnede der har problemer?

0 0
Yessika 17-11-2010 19:59:43

Jeg kan se dette i Ovi Suite:
Enhedens softwareversion 011.012 er installeret

ØHH?? Hvorfor er den ikke opdateret? Jeg søger, både Ovi og min mobil kan ikke finde en opdatering????

0 0
14-11-2010 13:57:22

Hej- Min N8 har version 1.1.264, og hvis jeg vælger "Opdater tjenste" inde i programmet søger den efter opdateringer og kommer tilbage med "Tjenesten er blevet opdateret". Men under "om" viser den stadig version 1.1.264.
Jeg har også forsøgt at finde den via OVI store, men uden held. Er der nogen som kan hjælpe??

0 0
17-11-2010 20:46:21

Det er programmet Social Netværk som er version 1.1.264 på min N8.

0 0
Henrikmand 29-10-2010 09:03:47

OK - nu har jeg haft Windows Mobile og Android i nogen år, efterhånden.

Men den hastighed i opdatering og fejlrettelser, som Nokia præsterer i øjeblikket, glæder jeg mig da bare endnu mere til at få min egen!

0 0
JB 28-10-2010 19:42:50

Så burde I næsten rette det i anmeldelsen, når det nu er et af de tre største kritikpunkter... :)

0 0
Simon Larsen 28-10-2010 22:09:23

Det er jeg enig i ;)

0 0
Camilla 28-10-2010 17:18:35

Men så let dog røven og send den til mig :D

0 0