Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 1020 - nyt billede fra evleaks

Nokia Lumia 1020 - nyt billede fra evleaks

Den kommende toptelefon fra finske Nokia, bliver Lumia 1020, som vi har fået et helt nyt billede af fra evleaks.

Torsdag forsynede evkeaks os igen med et nyt billede af et kommende smartdevice. Denne gang er det Nokia Lumia 1020 eller Nokia EOS, som den også er blevet kaldt.

Lumia 1020 får ifølge IntoMobile 32GB intern hukommelse, et kamera med en billedsensor på ikke mindre end 41 megapixel og en Xenon flash.

Desuden kommer den med den seneste udgave af Windows Phone 8, inklusiv Nokias Amber update, der indeholder Smart Camera applikationen.

De officielle specifikationer forventes den 11. juli, når telefonen præsenteres ved en event i New York.

Kilde: IntoMobile, Evleaks

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tommy 04-07-2013 22:42:26

Lumia 900 serien er en fint design.. men havde håbet på de havde nosser til at bygge den længeventede super telefon.. med slide keyboard som vil passe Win8 ret godt... men det bliver det så IKKE..... http://www.phonearena.com/news/Nokia-Lumia-1000-concept-phone--PureView-QWERTY---Windows-8_id28128

0 0
Lars 04-07-2013 17:16:34

Endnu et dødkedeligt design fra Nokia! Den kommer vel med billig plastikbagside i et væld af forskellige farver...

De padler jo bare kanoen længere ind i sivene.

0 0
Alfix 06-07-2013 10:15:39

Billig plastik? Du ved godt Nokia staves N O K I A.... og ikke S A M S U N G ;)

0 0
John 04-07-2013 19:01:26

Jeg er nu ret glad for designet på min Lumia 920. Den er designet til at kunne holde til at blive brugt. Nok den mest stabile og holdbare smartphone jeg har haft, og langt mere holdbar end Samsung Galaxy og iPhone.

0 0
Allan 05-07-2013 10:35:58

Jeg håber ikke at bagsiden har den store grimme kameraklump som flere billeder har vist, for så går det galt for Nokia. Det gider folk sgu ikke løbe rundt med.

Hvorfor pokker kan vi ikke få dem lækre Lumia 928 ?

0 0
John 06-07-2013 11:52:18

Det tror jeg roligt du kan regne med. Jeg tvivler på de kan presse kamera og rigtig blitz ind i en tynd telefon. Bare se på Nokia 808, hvor tyk den er.
Og dem der gerne vil have det ultimative kamera i deres mobil, skal nok købe den, også selv om der er en "kameraklump" :)
Nogen storsællert bliver det næppe, da de fleste nok vil vælge 925'eren i stedet for, og være fint tilfredse med kameraet i det.

0 0
Kim 04-07-2013 17:47:38

Tja, smag og behag er jo forskelligt, jeg ville f.eks. ikke blive fanget død med en Samsung, der tydeligvis er designudviklet hos Fisher Price...

Og selvom man ikke kan bruge det til så meget (iPhone har jo også vundet et væld af designpriser for deres glas & stål design) så vinder Nokia i det mindste priser for deres design

http://www.mobilsiden.dk/nokia-vinder-idea-guldpris-for-design,lid.27951/

0 0
Lars 04-07-2013 18:13:52

Jo jo Kurt, men priser kan ikke bruges til en skid. Lars Von Trier har jo også vundet priser, men det ændrer jo ikke på at det er noget lort han laver...

0 0
Kurt L Andersen 04-07-2013 23:34:17

Tjae det er jo så DIN mening, ang Lars Von Trier er jeg enig, men bare fordi du ikke kan lide Nokia Lumia design gør dem ikke til noget lort. Kan regne ud at du ikke har en Iphone så ;)

0 0
Robert 04-07-2013 16:50:11

Jeg kan huske da jeg så de første billeder af Samsung galaxy zoom her for et par uger siden, jeg tænkte den ser da fin ud, men billedet var jo taget lige forfra på touch skærmen. Så fik man den lige set fra siden, sikke et misfoster.

Det bliver noget i samme retning for 1020'eren, måske ikke lige så slemt som Samsung telefonen men det bliver en ordentlig klumpe dumpe og gå rundt med i lommen.

0 0