Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 1020 - se farver og specifikationer

Nokia Lumia 1020 - se farver og specifikationer

Nokia-flagskibet Lumia 1020 præsenteres formentlig på torsdag, men allerede nu kan du se det finske flagskib i tre farver. NFC og billedstabilisering er blandt specifikationerne.

Det lækkede pressebillede på WPcentral.com, som viser Nokia Lumia 1020 i tre forskellige farver.
Det lækkede pressebillede på WPcentral.com, som viser Nokia Lumia 1020 i tre forskellige farver.

Takket være Twitter-brugeren @evleaks har vi allerede fået et smugkig på det kommende Nokia-flagskib, Lumia 1020, som forventes at blive præsenteret på torsdag den 11. juli.

Nu er et nyt billede imidlertid dukket op sammen med et bud på nogle af specifikationerne.

Som det fremgår ovenfor, mener WPcentral.com således at kunne vise Nokia Lumia 1020 i tre farver - gul, hvid og sort. Her kan man også se telefonens 41 megapixel-kamera.

Derudover skulle Nokia Lumia 1020 tælle specifikationer som 2GB RAM, 32GB intern lagerplads (ingen mulighed for SD-kort), NFC, mulighed for trådløs opladning, optisk billedstabilisering i kameraet, mulighed for at skyde med både 32 megapixels og 5 megapixels på samme tid i 16:9-format og mulighed for at skyde med 38 megapixels i 4:3-format.

Billedstabiliseringen adskiller Lumia 1020 fra den første 'monsterkamera-mobil', PureView 808, Nokia sendte på gaden.

Farveudvalget med sort, hvid og gul er i øvrigt blevet understøttet af et screenshot fra systemet i det amerikanske teleselskab AT&T.

Læs også: Nokia Lumia 1020 - her er prisen

Billedet af Nokia Lumia 1020-fronten, som Twitter-brugeren @evleaks afslørede tidligere på måneden.
Billedet af Nokia Lumia 1020-fronten, som Twitter-brugeren @evleaks afslørede tidligere på måneden.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lars 10-07-2013 12:03:52

Du godeste hvor er en dog grim! Og som forudset lavet i plastik, der bare giver et billigt udseende uanset hvordan man vender og drejer den.

Til en anslået pris på ca. 5000.- så forventer man sgu lidt mere kvalitet for pengene. Bare se Huawei Ascend P2, det er en smuk telefon i lækre materialer til kun 2800,-.

Desværre ligner Nokias telefoner noget det er lavet til børn, men det er måske også deres målgruppe...?

0 0
Henrik 10-07-2013 13:41:59

@Lars: Du ved jo ikke hvad du taler om. Magen til vrøvl skal man da lede længe efter.
Bare at du sammenligner en fucking Huawei crap telefon med et super high-end produkt med det bedste mobilkamera der findes på market, lavet af nogle (Nokia) som sidder solidt på kamera området, gør at man ikke kan tage dig seriøs.

0 0
CJ 11-07-2013 15:33:15

Må indrømme at jeg heller ikke synes Nokia's design er særlig imponerende. Men jeg er egentlig ligeglad. Jeg synes de alle er ligegyldigt udseende firkantede kasser der har en masse anvendelighed. Synes til gengæld det er fedt at Nokia sparker hårdt til kameradelen i telefonen. Venter spændt på at se 1020 i test og ikke mindst om batteriet på trods af 2000 mah kan bruges. Og glæder mig så til at se hvad Sony får puttet i deres kommende "Honami". Dejlig tid at være potentiel køber i :-)

0 0
Kim 10-07-2013 12:25:55

Normalt ville jeg sige - "dont feed the troll" men til tider er det underholdende at læse de tomme kalorier.
Er det farverne eller matrialerne du mener? For Acend er også i plastik, af oc Mobilsiden test viser, at det ikke er den holdbare slags.
Nu var der ikke billeder, og jeg gider ikke selv lede, men jeg går så ud fra, at det er noget i stil med Samsungs sølvfarvede plast? For det ligner da om noget, noget der er designet af Fischer Price...

Desuden så gemmer designet jo på en kamera der sparker alt andet end sin forgænger (808) kilometer af banen. Personligt syntes jeg at det er rigtigt flot inkorporeret.

0 0
Jesper Søgaard 09-07-2013 12:49:58

Jeg synes designet ser gammelt ud. Der er alt for meget kant rundt om skærmen. Nye telefoner i dag som SGS4 har næsten kun skærm på fronten

0 0
Henrik 10-07-2013 13:39:30

Til gengæld er SGS4 noget lort. Den ringeste high-end Android længe. HTC One er langt federe.

Denne her Lumia 1020 SKAL jeg ha!

0 0
dippegalant 10-07-2013 13:58:07

Tja, byggekvaliteten på HTC One har så fået nogle tæsk, ligeså har kameraet og det faktum at den har en af de dårligste antenner på markedet. Blinkfeed er heller ikke ubetinget noget folk elsker, men jeg medgiver gerne at i perfekt tilstand er det en direkte smuk telefon og klart HTCs bedste siden HTC Desire (der virkeligt var en kvalimobil). Den har jeg stadig og den kan tåle alt og ser kun ud til at være 3 måneder gammel, på trods af at den er over 3 år gammel.

Jeg har ikke selv en SGS4, men derimod en Note 2 i 4G versionen. Jeg har dog leget en del med SGS4, idet min kammerat har en og jeg synes bestemt ikke at den er ringe. Faktisk er den overraskende god!

0 0
Henrik 10-07-2013 15:16:09

Jaja, HTC One er langt fra perfekt (den IKKE-ridsefrie kamera-glas er f.eks. utilgiveligt!). Faktisk synes jeg at begge (SGS4 og HTC One) er lidt nogle skralde telefoner, men det er nok de bedste i Android verdenen.

Personligt, foretrækker jeg Nokia's Lumia modeller. Langt bedre kvalitet generelt.

0 0
dippegalant 10-07-2013 16:03:22

Til gengæld er Nokias Lumia 920 en ordentlig klump, der er trættende at bruge i længden.

Jeg finder også Live Tiles unuancerede og gennemgående kedelige.

For mig - og jeg kan kun tale for mig selv - har Android lige nøjagtigt det jeg har brug for og Note 2 havde de specs jeg havde behov for.

Heldigvis har vi lov til at vælge forskellige ting.

0 0
Kim 10-07-2013 16:21:35

Enig, det er kun godt at der er noget for forskellige smage - alle notes og tilsvarende størrelser fra andre producenter er f.eks. alt for store til min smag.
Jeg kan sagtens se fordel i forhold til transportable spillekonsoller, men jeg hører til den efterhånden marginale gruppe der faktisk bruger min telefon som en telefon, og der bryder jeg mig ikke om en kæmpe plade :)

0 0
dippegalant 10-07-2013 17:09:36

Jeg er helt med på at Noten ikke er for alle. Selv har jeg nu ret store hænder og fidusen ved den er at den erstatter både en tablet og en mobil i arbejdssammenhæng. På den måde får jeg mere ud af produktet, sparer penge og kan det samme.

Man skal jo vælge det produkt, der passer bedst til en.

Jeg så gerne - selvom jeg ikke kommer til at købe en sådan svend - at diverse producenter producerede deres high-end telefoner med samme specs, men bare med forskellige skærmstørrelser. Altså eks. en HTC One mini, der har samme specs, men bare en mindre skærm, i stedet for den nuværende løsning, hvor både specs og skærm alle er mindre/dårligere.

0 0
TF 11-07-2013 01:50:09

"Til gengæld er Nokias Lumia 920 en ordentlig klump, der er trættende at bruge i længden"

Lumia 920: 130.3 x 70.8 x 10.7 mm

Note 2: 151.1 x 80.5 x 9.4 mm

Er note 2 så også en ordenlig klump og bliver den ikke trættende at bruge ?

0 0
dippegalant 11-07-2013 06:04:48

Nej, jeg tænker på vægt kontra størrelse. Lumia 920 er meget tung og meget tyk i forhold til skærmstørrelsen. Desuden kan man bruge S-pennen på Note 2'eren, hvilket gør at man benytter den på en anden måde, der ikke er lige så trættende i længden.

0 0
Kim 11-07-2013 15:26:06

En anden sjov lille note, der relatere til vores tidligere snak, er, at vægten på 920'eren er nogenlunde den samme som en iPhone med "bumper", selvom skærmen er større.
Og som vi ved er 9 ud af 10 iPhones med "bumpers" og burde derfor være for tunge i brug. Sjovt ik?

0 0
dippegalant 12-07-2013 01:34:10

Ja, og så er det endda med en markant mindre skærm. Ligesom Lumia 920 og Note 2 vejer nogenlunde det samme (et par gram i forskel), men man får igen en meget større skærm på Note 2. Sådan ca. 45% større skærm på samme vægt.

Jeg synes ikke at Lumia 920 er en dårlig telefon. Den er bare dårlig for mig og mine behov!

0 0
TF 11-07-2013 14:53:14

Det er da det værste ævl jeg nogensinde har hørt, den må du længere ud på landet med :-D men tak for et godt grin :-)

0 0
dippegalant 12-07-2013 01:27:25

Lumia 920 er betydeligt tykkere end Note 2, idet Note 2 snævrer ret meget ind ved kanterne.

Lumia 920 kan kun få plads til en skærm der er markant mindre på samme vægt.

Derudover vejer Lumia 920 meget i forhold til dens størrelse og alle disse ting gør at jeg mener at det er en ordenlig klump.

Den meget større skærm, S-pennes funktionalitet og Notens generelle funktioner som multimediemaskine er - i mine øjne - langt bedre end Lumia 920's, der så - igen i mine øjne - kun har et bedre kamera at byde på. Dertil kommer at på det tidspunkt hvor jeg købte Note 2 var Lumia 920 slet ikke i handlen, der var ingen af de betydelige apps (for mig) klar til WP8 og Lumiaen havde bare ikke de samme muligheder for mig som Note 2'eren havde.

Det er ikke ævl, det er min mening og holdning, samt kontrollerbare fakta.

0 0
TF 12-07-2013 03:10:18

Det er da nået ævl note er større og vis nået er en klump er det da netop den, den er stor, klodset og kan jo knap komme i en lomme.

Men du er glad for den og det er jo alt hvad der gælder så held og lykke med din kæmpe klump og s-pen :-)

0 0
dippegalant 12-07-2013 11:52:35

Nej, det er ikke noget ævl.

Nokia Lumia 920 er meget tyk, det er Note 2 ikke. Desuden benytter man den større skærm på en anden måde - netop med S-pennen.

Lumia 920 svarer til en sten og Note 2 til et stykke papir i forhold til. Og jeg synes altså ikke at en sten er særlig anvendelig og derfor kalder jeg Lumia 920 for en ordentlig klumt og ikke den noget tyndere Note 2 for det samme.

Desuden er den netop ikke klodset, idet man kan bruge den med S-pennen, den passer perfekt i en skjortelomme (og dermed også andre lommer), så alle dine argumenter er sådan set null and void.

0 0
TF 12-07-2013 13:32:31

Du kan også bruge en stylus til lumia 920 og alle andre smartphones for den sags skyld, så der røg det argument.

L920 kan bruges med en hånd det kan note 2 ikke så den er ubrugelig som mobil for mit vedkommende.

De mål jeg fandt til dig taler for sig selv, note er en større klump.

Ja en l920 er en sten, men note 2 er i den termalogi en fortovsflise, hvad er bedst at have i lommen ;-)

0 0
dippegalant 12-07-2013 15:31:26

Der følger ikke en stylus med til 920'eren og den er ikke integreret i hverken mobilen eller i brugen af mobilen på samme måde, så dit forsøg på at argumentere er faldet fladt til jorden.

Note 2 kan sagtens benyttes med en hånd af mig, så heller ikke her er dit argument noget værd.

Og nej, Note 2 er markant tyndere end 920'eren - vi var faktisk nogle stykker der (i forbindelse med en fælles biograftur i går) lige tjekkede det ud i TDCs butik - og vi var såmænd alle sammen enige om at 920'eren var en ordentlig klump i forhold til.

Det var i øvrigt en af dem der kom med papir og sten-analogien, hvilket er helt rammende.

På den ene side har du en stor mobil, der er tynd og som har en 45% større skærm, der vejer det samme som en lille, rund mobil med en meget lille skærm og helt uden de samme funktioner (både mht. apps og S-pen), et irriterende og trættende Live Tiles interface.

Det er som om at du ikke rigtig kan forstå at Note 2 er bedre for mig end Lumia 920, men sådan er der jo så meget du ikke forstår, ikke Trollmas?

0 0
TF 12-07-2013 17:49:27

"Trollmas" hvor gammel er du 5 år, kom igen når du er færdig med at gå i børnehave.

0 0
dippegalant 12-07-2013 18:02:11

Trollmas, nu var det sådan set dig der startede med at påstå at jeg ikke var ærlig, på trods af at jeg gav dig video af præcis identisk handling i forhold til det jeg hævdede, så det der med at være 5 år gammel startede du sådan set selv.

Det er kun små børn der benægter virkeligheden, men fortsæt endelig dit trolleri Trollmas!

0 0
TF 12-07-2013 19:03:47

Beklager men jeg gider ikke lege børnehave med dig, kom igen når du er blevet voksen og kan diskutere i en sober tone.

0 0
dippegalant 12-07-2013 20:04:22

Som jeg allerede har skrevet, kære Trollmas, så var det dig der startede med at beklikke min ærlighed PÅ TRODS AF at du havde videobevis for en lignende handling.

Det var såmænd dig der bragte niveauet herned og fortsætter med at trolle.

Jeg argumenterer og holder dig fast på dit eget trolleri, Trollmas og nu har du en håndfuld gange "truet" med at stoppe, men alligevel bliver du ved?

Der kan man vist tale om uærlighed, ikke?

0 0
Kim 09-07-2013 16:38:49

Hmm... Ikke på de reklamer jeg har for SGSIV på siden her. Men det er jo smag og behag. Personligt kan jeg bedst lide en buffer før glasset. :)

0 0
TF 09-07-2013 20:44:24

Ja når man ser drop tests så er det klart en ulæmpe at bygge skærmen så tæt på kanten, sgs4 kan jo intet holde til, selv iphone 5 kan klare mere end sgs4.

0 0
dippegalant 10-07-2013 00:23:32

Men når man så kommer ud i den virkelige verden, så ser man ingen S4 med bumpers eller ødelagte skærme, mens stort set alle iPhones er i bumpers og mange af dem har ødelagte skærme.

"Real World" beats "Drop Tests" every time!

0 0
Kim 10-07-2013 13:23:54

Nu skal man jo også lige have det historiske perspektiv med, for iPhones cover var ikke tiltænkt som bumpers.
De var Apples reaktion på (det naturligvis ikke eksisterede og hvis eksisterende så kundeskabte) problemet med kortsluttende antenner og "death grip".

0 0
dippegalant 10-07-2013 13:55:07

Det du siger er altså at der ikke eksisterede bumpers til iPhones før antenneproblemerne med iPhone 4?

Det var da underligt, for min kæreste havde både den første iPhone og iPhone 3 og havde bumpers til dem begge!

0 0
Kim 10-07-2013 14:23:32

Nej, det jeg skriver er, at de ikke blev officielle før de skulle løse nogle officielt ikke-eksisterende problemer.

0 0
dippegalant 10-07-2013 15:11:53

Altså "officielle" som i betydningen produceret og distribueret af Apple selv?

For der var skam, officielt, bumpers før Apple selv begyndte at lave dem.

"Officielt" har så mange forskellige betydninger, at jeg ikke kan se hvordan dit indlæg er opklarende i forhold til dit første?!?

0 0
Kim 10-07-2013 16:16:09

Ja, med officielt mener jeg at Apple begyndte at producere - og anbefale- "bumpers" for at løse et andet (uofficielt) problem.

Men jeg er da udemærket klar over hvordan de fandt kaninen, før de hev den op af hatten ;)

0 0
TF 10-07-2013 02:54:16

Ja ja vis du selv vil tro på det :-D

Jeg snupper en nokia der virkelig kan klare hverdagens brug og ikke en legetøjs mobil som sgs4.

0 0
dippegalant 10-07-2013 13:51:24

Thomas, nu skrev hverken du eller jeg om Lumia, men om iPhone og SGS4, hvor SGS4 jo klarer sig væsentligt bedre i den virkelige verden end iPhonen. På trods af hvad drop tests har vist.

Lidt ynkeligt at du skifter emne, når dit argument ikke holder.

0 0
TF 10-07-2013 16:22:13

En drop test holder fint, det er jo bare et faktum at sgs4ikke kan holde til at blive tabt pga skærmen er for tæt på kanten og den er bygget i en kvalitet som kun ellers ses på BR legetøjs mobiler.

Du har vel aldrig overvejet at du har set mange iphones med smadrede skærme pga der er solgt utroligt mange flere iphones end sgs4 i danmark, jeg bruger offentlig transport utroligt meget og jeg har stadig ikke set en sgs4 nogen steder men tusinder af iphones og af dem kun to med smadret skærm (begge iphone 4/4s).

Nåe ja og husk lige jeg skrev iphone 5 var mere holdbar end sgs4 ikke iphones generelt.

0 0
dippegalant 10-07-2013 17:06:21

Jeg har så set en hel del SGS4 og andre Galaxymodeller og jeg har endnu til gode at se nr. 2 med smadret skærm. Den eneste jeg hidtil har set, har været en SGS2 og jeg kommer nogle steder med virkeligt mange mennesker, ligesom jeg også har min egen butik (ikke mobilrelateret) hvor jeg ser mange kunder med telefonerne fremme.

Til gengæld kan jeg se at virkeligt mange iPhones - også version 5 - har ødelagte skærme, hvilket antallet af reperationer af disse skærme (rapporteret i diverse nyhedsmedier) også har forklaret.

Droptests er ikke kompatibel med real-life brug, idet de forskellige telefoner benyttes forskelligt og de modsiges ganske jævnligt af almindeligt brug!

Så dine betragtninger om mine erfaringer var - desværre for dig - forkerte og helt uden relevans.

0 0
TF 10-07-2013 18:59:55

Du kommer ikke uden om at sgs4 ikke kan holde til at blive tabt på nået hårdt også i den virkelige verden så jo drop tests er på dette punkt helt brugbare og så kan du argumentere alt det du vil, det er bare et faktum om du vil eller ej.

0 0
dippegalant 10-07-2013 19:05:26

Det kan den så godt! Som jeg allerede har forklaret, så har min kammerats SGS4 allerede taget en del tæsk og det har den klaret som en champ!

Du har ingen argumenter for at drop tests skulle være mere retvisende end de statistikker der er fremkommet omkring reperationer og real life brug.

Det du fejlagtigt kalder fakta er ikke andet end spekulationer, idet forskellige mobiler benyttes forskelligt og derfor oplever skader forskelligt.

Det ved enhver, der arbejder med reklamationsprocesser i virkeligheden også, og det gør jeg så!

0 0
TF 10-07-2013 20:15:10

En drop test er jo simpelt nok at tabe en mobil fra flere højder og det kan sgs4 så ikke holde til kan man jo se og dermed faktum og det kan du jo ikke komme udenom.

Du fortæller jo intet om hvad din kammerats sgs4 har været udsat for så det er jo umuligt at forholde sig til og derfor ligegyldigt for diskutionen.

0 0
dippegalant 10-07-2013 21:36:13

Derudover så er drop tests bestemt ikke udelukkende i iPhone 5s favør.

I denne test: http://crave.cnet.co.uk/mobiles/galaxy-s4-beats-iphone-5-in-our-brutal-destruction-test-video-50011470/

...skal S4 droppes 3 gange så mange gange som iPhone 5 førend den samme type skade opstår.

...overlever S4 at være under vand 6 gange så længe som iPhone 5.

...kan S4 faktisk bruges uden problemer efter at have været under vand, hvorimod iPhone 5 har massevis af problemer.

Det viser altså at dine påstande om at iPhone 5 er bedre i drop tests ikke passer (der er masser af drop tests i begges favør) og at der er stor forskel på drop tests og så på generel holdbarhed.

0 0
TF 10-07-2013 22:15:18

Nu er det dig der skifter emne jeg har aldrig snakket om vand test.

Jeg siger ikke at iphone er perfekt bare at hvad jeg har set er den mere holdbar end sgs4, men fair nok så siger vi sgs4 og iphone 5 er lige svage når det gælder om at holde til fald, bla. Derfor valgte jeg nokia :-)

0 0
dippegalant 10-07-2013 23:22:04

Tsk, tsk, tsk, Thomas!

Det var dig der skrev det her: "Jeg snupper en nokia der virkelig kan klare hverdagens brug og ikke en legetøjs mobil som sgs4."

Altså hverdagsbrug (hvilket inkluderer modstandsdygtighed overfor vand).

Det var også dig der skrev det her: "Ja når man ser drop tests så er det klart en ulæmpe at bygge skærmen så tæt på kanten, sgs4 kan jo intet holde til, selv iphone 5 kan klare mere end sgs4.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/nokia-lumia-1020-se-farver-og-specifikationer,lid.27999/?expand=74264#cmt_74264#ixzz2YgC53urU"

Jeg har nu dokumenteret at SGS4 holder sig kørende 6 gange længere under vand end iPhone 5, virker efter at være kommet under vand - i modsætning til iPhone 5 og holder til 3 gange så mange drops i en drop test som iPhone 5.

Drop tests kan bare ikke bruges til noget og giver intet billede af en mobils holdbarhed, fordi der er så mange forskellige faktorer der spiller ind, herunder brugen af mobilen.

Brugen af mobilen afgør nemlig også hvordan den lander, om den lander på skærmen eller ej. Og det varierer fra mobil til mobil.

Det er ganske rigtigt at Nokia Lumia 920 er en hårdfør Satan, men det gælder IKKE for alle Nokia mobiler.

Således har iPhone 5 også en lang række andre problemer, herunder en svag konstruktion af rammen, der gør at den meget let bøjer.

Og min pointe hele vejen igennem har netop været at drop tests ikke afspejler virkelighedens brug. Det er blandt andet også derfor at Nokia Lumia 920 i visse drop test rent faktisk også taber til iPhone 5.

De kan ikke bruges til noget som helst, fordi dem der laver disse tests ikke tester mobilerne under videnskabelige forhold og ej heller i forhold til den virkelige verdens strabadser.

Min anke går altså ikke på at den ene mobil skulle være bedre end den anden. Jeg kan være ligeglad, idet jeg hverken ejer en Nokia, en iPhone eller en SGS4. Min anke går på at bruge drop tests som bevis for at en bestemt mobil er mere holdbar end andre, for der er så mange resultater der stikker i alle mulige retninger og der er VIRKELIGT MANGE manipulerede drop tests derude!

0 0
TF 11-07-2013 01:42:31

Ja ja du får ret jeg får fred :-)

0 0
dippegalant 11-07-2013 06:05:23

Altså: Ingen argumenter!

0 0
11-07-2013 08:02:37

Du må altså ikke sige noget ondt om iPhone 5. Så bliver han ked af det......

0 0
Kim 11-07-2013 08:39:41

Prøv igen N, du har misset pointen big time...

0 0
11-07-2013 16:25:09

Nej det har jeg da ikke, men som sædvanlig er det jo den manden piver over.... Men ellers kan du jo dele ud af dit vanvittige intellekt og forklarer en mindre bemidlet hvad den skjulte besked var.... Altså ud over holdbarhed på mobiler og hvad man kan bruge droptests til.....

0 0
Kim 11-07-2013 17:10:33

Diskussionen går på hvorvidt droptests beviser at SGSIV er marginalt bedre end iPhone eller ej - der ligger ikke meget kompliment til iPhone gemt der. Og det skal man hverken grave dybt i tråden eller sit intellekt for at finde...

0 0
TF 11-07-2013 16:37:36

Der er ingen der har sagt nået grimt om iphone 5 og jeg forsvare derfor ikke den, diskutionen gik på om droptest's er brugbare eller ej, prøv at læse før du skriver næste gang.

0 0
11-07-2013 16:25:09

Nej det har jeg da ikke, men som sædvanlig er det jo den manden piver over.... Men ellers kan du jo dele ud af dit vanvittige intellekt og forklarer en mindre bemidlet hvad den skjulte besked var.... Altså ud over holdbarhed på mobiler og hvad man kan bruge droptests til.....

0 0
Lars 11-07-2013 07:50:48

Game,set & match.

Godt spillet dippegalant...

0 0
TF 11-07-2013 14:47:21

Ja han er toldmodig og bliver ved til den anden ikke orker mere :-)

0 0
dippegalant 10-07-2013 21:22:38

Der er stadigvæk en verden til forskel på drop tests og den virkelige verden. Det vil du ikke rigtig anerkende, men det er altså sådan verden ser ud.

Du påstår jo gerne at S4 ikke kan holde til noget som helst. Du kan så se her:

http://www.digitaltrends.com/mobile/samsung-puts-its-galaxy-s4-through-reliability-test/

(husk at se hele videoen)

...at S4 kan holde til lidt af hvert.

Og min kammerat har blandt andet tabt sin telefon fra en stige og ned på fliser. Bagsiden blev skrammet og skærmen fik ridser, men den holdt til det!

0 0
TF 10-07-2013 22:07:13

Nej det vil jeg ikke anerkende for det mener jeg ikke der er og det er en flot reklame video du har fundet, jeg er siker på de andre firmaer har sådan en video magen til :-)

Din kammerat har været meget heldig den lige ladede helt rigtigt vis det er sandt.

0 0
dippegalant 10-07-2013 23:24:29

Aha.

Så find da de reklamevideoer!

Det her er hvad Samsung siger at deres mobiler kan holde til. De andre siger på ingen måde noget i den retning.

Jeg er dog glad for at du stiller tvivl om min eller min kammerats ærlighed. Når nu du gør det, hvorfor skulle jeg så tro på et ord af hvad DU skriver?

Du må lige komme med nogle bedre argumenter end det du har gang i her, for du udstiller altså dig selv noget!

0 0
TF 11-07-2013 01:35:46

Nu ikke blive sur.

Samsung (eller andre) ville jo aldrig udstille deres egen mobils svaghed, så den video er intet værd.

Vis du vil se hvad jeg siger er sandt så gå på youtube og søg efter droptest og sgs4 evt vs iphone 5 osv osv så ser du det samme som mig

0 0
dippegalant 11-07-2013 06:09:10

Så nu er Youtube altså garanti for videnskabelige tests i real life conditions?

Nej, Youtubevideoer kan netop ikke bruges til noget. Ligesom drop tests heller ikke kan.

Både fordi de udføres uvidenskabeligt, men også fordi mange af videoerne er manipulerede. I rigtig mange af videoerne bliver mobilerne ikke droppet ens og de bliver ikke behandlet ens.

Det har jeg allerede forklaret dig, så hvorfor bliver du ved?

Der er drop tests med fordele til alle mulige tænkelige modeller, så nej, jeg ser IKKE det samme som dig.

iPhonen har i visse drop tests slået selv Lumia 920 og andre meget hårdføre modeller og det er jo ganske latterligt. Ligesom det er ganske latterligt at du åbenbart tror at drop tests er eneste målbare enhed for en mobils holdbarhed.

Du mener ikke det her seriøst, vel? Du troller bare, ikke?

0 0
TF 11-07-2013 14:44:17

Jeg tror vi har diskuteret længe nok og vi bliver aldrig enige, men når påstande om at trolle osv kommer på bordet er diskutionen kørt for langt så jeg smutter.

0 0
dippegalant 12-07-2013 01:21:40

Tja Thomas, nu var det sådan set DIG der drog min ærlighed i tvivl først, men jeg kan så forstå at jeg bare skal acceptere det og ikke må konkludere at en person uden argumenter, der bare er ude på at skrive for at få reaktioner troller?

Det er præcis det trolls gør, så det er meget simpelt. Du taler direkte imod dokumenterbare fakta - det er trolling 101!

0 0
TF 12-07-2013 03:01:33

Jeg troller ikke og jeg gider ikke diskutere med en der trækker det kort.

Om du er ærlig skal jeg ikke kunne sige men udfra det jeg ellers har set af sgs4'ers holdbarhed(eller mangel derpå) lyder din historie usansynlig eller mirakuløs.

Her er den video jeg havde set og som også har været bragt her på siden: http://m.youtube.com/watch?v=aB2wZET_SKs
Husk at diskutionen originalt gik på om det var en god ide at skærmen var så tæt på kanten og som det ses her er det ikke så holdbar et design.

Men som sagt du trak troll kortet og jeg er den der er smuttet.

0 0
Tobias 10-07-2013 02:48:54

Real world lumia is king ;-) min lumia er blivet skubet på gulvet en del gange af katten flise gulv og det holte min gamle lg x2 ikke så godt til de er sku lavet i noget der holler derfor jeg nu er på 2 lumia have 800 før som kun bliv skiftet af gagdet behov hehe er der nok flere her der kender

0 0
dippegalant 10-07-2013 13:53:57

Ja, min svoger har en 920'er og den har også holdt til en hel del misbrug, men min kammerats SGS4 har nu også kunne tåle en hel del allerede.

Til gengæld ser iPhone 5 meget hurtigt ud til at være blevet slæbt bag en bil og glasset smadres utroligt let. Når man tager en tur med bussen og lige spionerer på de forskellige mobiler, så er det stort set kun iPhone-brugere der benytter bumpers og skærmene er meget ofte beskadigede.

0 0