Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 800 er "Editors Choice of the Year"

Nokia Lumia 800 er "Editors Choice of the Year"

Allerede inden Nokia Lumia 800 kom i handlen, er den blevet så populær, at det britiske mobilmagasin WhatMobiles, har kåret den som "Editors Choice of the Year".

Nokia Lumia 800 har allerede skabt så meget hype, at telefonen med Windows Phone Mango, er blevet kåret som "Editors Choice of the Year" af magasinet WhatMobile, skriver WMPoweruser.

WhatMobiles redaktør Richard Melville udtaler:

- “Det er ikke nogen hemmelighed, at Nokia laver gode telefoner, men med det nye Windows Phone Mango styresytem, -flot design og konkurrencedygtige priser, er Nokia Lumia 800 ægte innovation for smartphones, der er smart nok, til at tiltrække alt fra gadgetnørder, til modebevidste telefonforbrugere.”

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

gielsgaard 26-11-2011 16:53:56

http://www.wpcentral.com/windows-phone-7-receives-operating-system-year-award

Det er til at forstå ,er helt enig i det.

0 0
Onkel_Per 21-11-2011 15:43:48

Nu har du haft en hel arbejdsdag til at rette de faktuelle fejl.

0 0
Jonas_a 19-11-2011 13:42:10

Man kan vist ikke blive enige om hvilken tlf er den bedste.
Samsung Galaxy SII vandt EISA prisen.. Det er bare om hvem man synes er mest anerkendt..

0 0
Bon Vivant 19-11-2011 12:46:35

Fik min telefon i onsdags, den er fantastisk, og det var meget let at vælge dansk som sprog.

Derimod var det noget besværligt at overføre kalender og kontakter fra Outlook 2010 til Windows Live og videre til telefonen.

0 0
Molok 18-11-2011 23:57:50

det virker useriøst med så mange kategorier - og selvmodsigende.
Det er dog pinligt at se hvor mange websider der bringer historien om at Nokia´en vandt titlen. De kopierer åbenbart blindt og ukritisk fra hinanden... ringe!

0 0
Molok 18-11-2011 23:25:16

Er det for stor en journalistisk udfordring at tjekke sine kilder, inden man laver afskrift fra andre medier?

Samsung Galaxy S2 vandt titlen som Mobile Phone of the Year.

www.whatmobile.net/2011/11/what-mobile-awards-2011-the-results/

0 0
Peter 19-11-2011 10:12:16

Det er Nokia der har nosset i den, så Søren kan nemt have haft tjekket dem som kilde. Det er selfølgelig rettet på Nokias side nu, men se lige hvad linket hedder, og hvordan den cached udgave ser ud på Google :-)

0 0
Thomas 18-11-2011 23:51:46

Det skulle man næsten tro ja. :)

Jeg undrer mig dog lidt over, at SGS2 vinder prisen som årets mobiltelefon, men iPhone 4 vinder prisen som årets touch-mobil. Det giver sgu ikke rigtig mening i min verden.

0 0
Henrik 18-11-2011 19:40:41

Så skal jeg have denne mobil! Synes simpelthen designet på den er det fedeste jeg nogensinde har set, lækkert minimalistisk, og så har jeg i forvejen en htc radar, så kender systemet. Folk skal bare prøve det her, for det spiller bare for vildt!

0 0
Kim 18-11-2011 19:09:09

Alle der "kender mig" herinde vil vide, at jeg er Nokia fanboy. Men det er jo direkte useriøst, at stemme en ikke markedsklar telefon ind på en førsteplads.
Tillykke, men ufortjent. Ikke at de ikke kan fortjene det, men lad os nu se dyret in action...

Til gengæld er det jo en meget positiv udmelding i forhold til WP. Lad os da håbe det kan leve op til hypen...

0 0
gielsgaard 18-11-2011 21:31:42

Syntes også det er useriøst ,den har åbenbare mangler som væsentligt billigere WP7 mobiler har (FFC Gyro ) ,jo den er da nydelig og sikkert lækker meeeen årets mobil NOT .

0 0
Ylle 20-11-2011 10:54:43

Nu skal du jo i og for sig ikke bruge gyroskopet til særlig meget. Så længe der er accelerometer, så er du godt kørende. Så er det kun fordi, at man VIL have det fordi man måske kan.
FFC, ja, det så jeg nu også gerne. Men jeg tror simpelthen ikke på, at jeg sådan rigtigt får brug for det her i Danmark før om 3-4-5 år.

0 0