Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 800 er landet i Danmark

Nokia Lumia 800 er landet i Danmark

Nokias første Windows Phone er nu officielt kommet til Danmark.

Nokia Lumia 800.
Nokia Lumia 800.

Tilbage i oktober 2011 præsenterede Nokia deres første smartphones med systemet Windows Phone. Det skete med ordene ”dette er den første RIGTIGE Windows Phone”.

Nu er det så spændende om mobilkøberne i Danmark vil tage Nokia til nåde, efter mange år i ude af det store game om smartphones.

I dag, fredag den 20. januar 2012, ligger Lumia 800 klar hos de store operatører og telebutikker. Via Mobilpriser.dk kan du få et aktuelt overblik over priserne på produktet.

Da Lumia 800 blev skudt ud over rampen i Storbritannien skete det med en stor event – se nedenstående videoklip.

Læs også:
- Testen af Nokia Lumia 800

 

Lumia launch i London


Nokia Lumia 800 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

23-01-2012 17:03:35

Min Lumia vil altså ikke parre sig med hvem som helst, ikke med N8, meddeler at enheden ikke understøttes, det samme med div. HTC enheder i hjemmet. Derimod er der ingen problemer med computer, headset og Nokia bluetooth bilsæt.

0 0
22-01-2012 21:34:07

Det er lidt skuffende, at der ikke er stemmestyring, når sproget er dansk, det er der på N8, og sjovt nok kan den ikke parres med N8 via Bluetooth.
Kurt

0 0
Tommy 23-01-2012 14:11:25

stemmestyringen på dansk er ikke tilgængelig da MS ikke synes det fungerer ordentligt. Hvis du vil afprøve det, kan du slå sproget til engelsk eller nogle af de andre større sprog.

Lumia 800 kan sagtens parres med N8 via bluetooth - tjek fejl 40.

0 0
hotpop 21-01-2012 15:45:51

Hver gang i skriver der er en video, er jeg nødt til at starte IE op for at se den.
Vi er en del efterhånden der bruger Chrome, så ret lige det lille problem :)

0 0
Lecter 21-01-2012 16:25:24

Tror måske selv du skal rette problemet. Virker fint i Chrome på begge mine maskiner.

0 0
hotpop 21-01-2012 17:08:53

Det er skam afprøvet.
På alle 4 maskiner herhjemme.

0 0
Thomas 21-01-2012 22:41:17

Heller ingen video her - Chrome.

0 0
Lecter 21-01-2012 23:13:58

Prøv at skrive about:plugins i adresse linjen og se om flash er slået fra.

0 0
hotpop 21-01-2012 23:29:35

Flash er aktiveret, og giver ikke effekt at slå det fra.

0 0
hotpop 21-01-2012 23:30:26

Men vi skal ikke spilde tiden på dette her og spamme andre :)

Jeg gendanner min pc, så virker det igen.
Tak for forsøget ellers :)

0 0
Daniel J 22-01-2012 13:03:07

gawd...

Slå din ADBLOCK fra!

...

0 0
hotpop 22-01-2012 13:11:15

gawd????

Bruger ikke adblock. Vil nemlig gerne at så meget som muligt på nettet stadig er gratis...

0 0
Thomas 20-01-2012 20:42:50

http://www.bit.ly/lumia800start

Så kommer i godt igang ;-)

0 0
Nygaard 20-01-2012 18:02:18

Meget tankevækkende at det er "Bad Selection" der kører, da telefonen endelig popper op.

0 0
Thomas 20-01-2012 17:17:08

Puhhh, der er nogen der ikke er tilfredse med at Nokia stjæler overskrifterne hva ;-)

0 0
ihk 20-01-2012 18:54:04

nej thomas, du må endelig ikke forveksle os iOS brugere, med fandriods.

fandriods går amok på mobilsiden og kalder dem iOS mænd, når der kommer et par artikler om iPhone/iPads.

0 0
Durante 21-01-2012 09:27:50

Du lyder nu som en fangirl der er pænt muggen over at der er andre mobiler der får opmærksomheden.

0 0
Durante 20-01-2012 16:38:10

Ja, det er mega fedt ;)

0 0
Durante 20-01-2012 14:54:32

I må lige hjælpe mig her.
jeg snakkede med en sælger der fortalte mig at man kunne en hel masse med den nye Nokia konto. Jo mere han snakkede om det jo mere lød det som en almindelig live konto (med facebook integration, people hub osv), så fortalte ham det, og han sagde at det her er meget bedre og hurtigere.

har aldrig hørt nogen tale om det, så må have en afklaring. Findes dette vidundermiddel eller er det bare en and?

0 0
Bon Vivant 20-01-2012 14:21:05

Men jeg er ked af, at mine opgaver fra Windows- før-7.5 ikke kan overføres via USB. (Har ikke Exchange eller Office 365)

Det kan Microsoft ikke være bekendt!

0 0
Bo 23-01-2012 09:15:20

Hvad mener du med opgaver?

0 0
Frigg 20-01-2012 11:26:31

Jeg har fået min idag :-) i sort. Umiddelbart er den total gennem tænk med det nye Windows. Køre smooth, og nokia kommer tilbage til deres storheds tid, hvor nokia bare var de nemmeste telefoner at finde ud af. Det brugt mig ca 30 min til at finde ud af de forskællige fuktioner en smartfon nu engang kan. Det tog 5 min at opsætte telefonen. Kan dybt anbefale telefonen. Men en ting jeg er enig om der er en downside, det er at der ikke er så mange apps endnu. Men det kommer vel. :-)Og kamera er os dårligere end N8/N9. Stadig godt, men

Mvh og en god weekend

0 0
Styxx 20-01-2012 09:01:53

Fik en mail fra Telmore kl 8.48 og kl 8.52 fik jeg min ordrebekræftelse :) Lumia 800 Pink, yeeah! ;)

0 0
Bon Vivant 20-01-2012 14:17:55

Han har klaget over lyserødt pige LEGO; men har ikke opdaget den grove sociale undertrykkelse af muslimske kvinder i Danmark.

Så gem din lyserøde telefon, hvis du altså er kvinde. Suk

0 0
Styxx 20-01-2012 18:46:27

Hehe, er skam ikke kvinde :P Men ja, det er langt ude, det du nævner..

0 0
Bo 20-01-2012 09:11:05

Pink? :-D
Men nice. Du kan godt begynde at glæde dig - det er en fed telefon!

0 0
mobilos 20-01-2012 19:21:19

He He... overvejede selv den pink'e model... men jeg var alligevel for meget kylling til at rende rundt og flashe en "tøse-mobil" - Så jeg "nøjedes" med den blå.

0 0
Styxx 21-01-2012 00:42:00

Haha, wus ;) Ej, man skal selvfølgelig gøre det man kan stå inde for :D Men igen, det er jo ikke rød stue, der er altså ikke pige og drenge-farver mere :P

Men den blå er helt sikkert også rigtig flot. Det har de gjort godt, mht. farvevalg.

0 0
Styxx 20-01-2012 09:16:53

Hehe ja pink :P Så N9'eren i pink den anden dag, og synes farven er mega awesome, så den tog jeg! Glæder mig også helt vildt. Onsdag i næste uge kan ikke komme hurtigt nok :D

0 0
Bo 20-01-2012 10:05:36

Haha, jamen hver sin smag jo! Kan godt forstå du glæder dig.... Det bliver en lang weekend! ;-)

0 0