Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia 920 rammer Danmark om to dage

Nokia Lumia 920 rammer Danmark om to dage

Nokias nye topmodel på Windows Phone, Lumia 920, er snart på vej til de danske mobilkøbere.

Nokia Lumia 920 på Fatboy opladepuden. (Foto: Mobilsiden.dk).
Nokia Lumia 920 på Fatboy opladepuden. (Foto: Mobilsiden.dk).

Hvis du skal købe en smartphone med Windows Phone 8 dette efterår, så er det Nokia Lumia 920 du skal gå efter. Sådan kan Mobilsiden.dk store anmeldelse af produktet sammenfattes.

- Stor test af Nokia Lumia 920

Om to dage har danske mobilkøbere så for alvor mulighed for at få fat i Lumia 920, der er det mest efterspurgte produkt fra Nokia i flere år. Salget starter torsdag den 29. november 2012.

Enkelte har dog allerede fået produktet i hånden, tilsyneladende gennem erhvervsaftaler, men ifølge Nokia, er den officielle startdato altså torsdag.

Nokia Lumia 920 er allerede sat til salg flere steder i verden, og ifølge GSMarena.com har Nokia solgt 2,5 millioner styks på verdensplan. Der meldes også om udsolgt i blandt andet USA og Tyskland.

Ifølge Mobilpriser.dk koster Lumia 920 uden abonnement, ned til omkring 4.600 kroner.

Hvis du synes Lumia 920 er for stor, så tag et kig på Windows Phone 8X by HTC. Her skal du dog vide, at GPS-navigation ikke følger gratis med.

Web-TV: Se testen af Lumia 920

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Patryk 28-11-2012 08:43:29

Det var en skam. det er ellers en fantastisk ting når man ikke lige har mulighed for at koble den til radioen i bilen

0 0
Henrik 28-11-2012 10:33:38

Jeg er også enorm glad for FM sender i min 808 når jeg er i bilen. Men man kan jo købe en ekstern FM sender som sættes til jack-stikket, f.eks. sådan een her:

http://www.superprice.dk/product_info.php?cPath=17_65&products_id=103&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

0 0
28-11-2012 22:34:51

Cool tip.
Det prøver jeg sørme, tak

0 0
Frederik 27-11-2012 15:05:39

Men John, hvor kan man købe fatboy puden og opladeren? Det fremgår ikke nogle steder??

0 0
Tommy 29-11-2012 10:16:20

Mon ikke du kan købe den i de fleste velassorterede TDC, Telia etc...

Nokia går all in med 920, så jeg tror helt sikkert de har solgt den ind til butikker hvor man også køber telefoner.

0 0
29-11-2012 12:52:41

jo, det har du sikkert ret i ..
til morges da jeg hentede min sort 920.. WAUW
var opladerne i kommet i den lokale telenor butik endnu..

0 0
28-11-2012 22:28:15

Elgiganten har opladeren DT900 til 399,-

0 0
patrick lønquist 27-11-2012 20:26:22

Du kan købe dem hos Proshop :)! søg efter DT-901 som er varenummeret fra nokia (selvom det er en fatboy)

0 0
Frederik 27-11-2012 22:02:50

Tusind tak :D

0 0
patrick lønquist 28-11-2012 19:18:40

Selv tak :)!

Jeg er så heldig at få en sort fatboy med gratis i min bestilling.. Og har lige fået mail fra mobilselskabet at min telefon + fatboy er afsendt... Glæder mig nu som et lille barn til i morgen, eventuelt fredag..

0 0
Frederik 29-11-2012 15:41:58

Jeg fik min Lumia 920 for 14 dage siden, men før det bestilte jeg en fra callme med pude til som jeg så afbestilte igen, men nu fik jeg en mail fra callme at de vil sende puden til mig senere?! Håber det betyder en gratis fatboy pude :D

0 0
29-11-2012 18:53:26

callme havde gratis fatboy til de 350 første kunder af Nokia Lumia 920, så mon ikke du har ret:-)

0 0
28-11-2012 22:31:11

Det er også på tide ikk, jeg fik mail tirsdag om telefonen var afsendt og KL 10 i morgen kan den hentes ved den lokale telefonpusher..

0 0
27-11-2012 13:39:45

En ting er helt sikkert, dem her telefon sælger bedre end nogle Nokia de sidste år.
jeg har selv givet udtryk for om de konstante udsolgte skilte skyldes at Nokia leverer meget så portioner til teleselskaberne.

Heldigvis tyder noget på at Nokia bare sælge alt det de kan producerer og mere til.

http://wmpoweruser.com/finnish-retailer-demand-for-nokia-lumia-920-is-the-highest-for-any-model-in-nokias-history-of-last-10-years

0 0
Patryk 27-11-2012 12:09:41

har den FM sender ligesom N8

0 0
27-11-2012 13:33:45

@payryk
Nej, den har hverken FM radio eller en sender, fordi Windows 8 ikke understøtter dette i sin software.

0 0
Henrik 27-11-2012 18:45:02

Klart en mangel i en ellers perfekt mobil.

0 0
27-11-2012 19:48:16

Helt klart
FM radio/sender og profil indstillingerne er klart det er mangler aller mest.

Radio klares med BH221 og tunein radio
resten kommer måske i en Nokia app

0 0