Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia Lumia blander sig i toppen af hitlisten

Nokia Lumia blander sig i toppen af hitlisten

Interessen for Nokias nye Lumia 800-smartphone er tydelig, viser ny opgørelse.

Nokia har succes med Lumia 800 i butikker såvel som på nettet. (Foto: Mobilsiden.dk).
Nokia har succes med Lumia 800 i butikker såvel som på nettet. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Nokia har fået en del opmærksomhed efter introduktionen af den Windows Phone baserede smartphone, Lumia 800 – deres bud på et comeback. Udover bunkevis af positive anmeldelser, så bliver produktet også efterspurgt af mobilkøberne.

Mobilpriser.dk, Danmark største prisdatabase over priser på mobiltelefoner, har netop offentliggjort, hvilke mobiler og smartphones, at danskerne efterspurgte i januar 2012.

Selvom Lumia 800 først kom på markedet i Danmark den 20. januar 2012, så var søgningen på Lumia’en til at få øje på. Således kom Lumia 800 ind på andenpladsen på top 10-listen, over de mest søgte telefoner på Mobilpriser.dk.

En tendens der også mærkes ude i markedet. En rundspørge foretaget til TDC, Telia og Telenor viser, at Lumia 800 i de store telebutikker går som varmt brød.

I januar var iPhone 4S nummer ét mens Samsung Galaxy II, der i december var nummer to, nu er at finde på tredjepladsen.

Det er i disse dage ét år siden Nokia og Microsoft, der står bag Windows Phone, offentliggjorde samarbejdet om at få Nokia tilbage på toppen. Midlet var styresystemet Windows Phone fra Microsoft, og hardware fra Nokia.

Januar hitlisten kan ses herunder.

Top 10 - januar 2012

1. Apple iPhone 4S

2. Nokia Lumia 800

3. Samsung GALAXY S II

4. Apple iPhone 4

5. Sony Ericsson XPERIA Ray

6. Samsung GALAXY Nexus

7. Sony Ericsson XPERIA Arc S

8. HTC Sensation XL

9. HTC Wildfire S

10. Sony Ericsson XPERIA active

Klik på modelnavnet for at åbne et vindue med de aktuelle priser.
 

Grundlag: Tallene er udarbejdet af Mobilpriser.dk, på basis af søgninger og kliks på produkter. Listen giver et relativt præcist indblik i, hvilke mobiler danskerne efterspørger. I talgrundlagt indgår alle teleselskaber, samt alle produkter på markedet.


Nokia Lumia 800 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

S.B. 14-02-2012 15:39:31

Hver gang jeg læser om batteritid for smartphones fordobles min glæde over at besidde en Nokia E72, hvor jeg oplader cirka hver 8. dag. Men det er naturligvis en naiv og sentimental glæde, der røber, at jeg er helt ude af trit med tiden.

0 0
Katron 15-02-2012 12:11:18

Hehe, nice kommentar.. :)

0 0
Frigg 14-02-2012 09:27:54

Synes der er nogen der skriver og klager om batteri tiden på en lumia? WTF....... Jeg har en lumia, og har alt tændt i baggrund hvad der kan tændes. bruger gps m.m Og den lever stadig i 1,5 døgn. Det er edermamende ingen andrer smartphones der kan. Inden lumia havde jeg en SE ARC. Der havde jeg slukket det hele, ligeuntagen Facebook, og tænkte på at tænde gps´en, så ville den være tom inden der gået 1 dag. Så kan virkelig ikke se det reélle i de beskyldninger, med mindre det er personer der vant til en taste telefon fra nokia og samligner.

0 0
Onkel_Per 14-02-2012 10:22:29

Nexus S, Android 4.0.3. Bortset fra BT som jeg ikke bruger, er alt altid tændt.
Den holder fint strøm 2+ dage.

0 0
Thomas 14-02-2012 10:06:31

"Det er edermamende ingen andrer smartphones der kan" Det tror jeg nu nok der er :-) Du kunne jo starte med Storebror N9. og selvfølgelig N8, C7 osv... :-)

0 0
Henrik 14-02-2012 16:13:30

Jep. Nokia'er har altid været rimelig gode til at holde strøm, uanset hvilket OS der kører. Hvis der er noget Nokia er god til, så er det intern hardware design og driver udvikling - som sørger for at hardwaren spiller max sammen med softwaren, dette inkluderer bla. batteri-styring, antenne-styring osv.

0 0
Thomas 14-02-2012 08:52:03

"Det er i disse dage ét år siden Nokia og Microsoft, der står bag Windows Phone, offentliggjorde samarbejdet om at få Nokia tilbage på toppen. Midlet var styresystemet Windows Phone fra Microsoft, og hardware fra Nokia."

Mig bekendt er det Microsoft som betaler Nokia for at tage WP ind, så overstående skal vel skrives med omvendt fortegn :-)

Som kendsgerningerne viser, kunne Harmattan sagtens have givet Nokia et comback sammen med Symbian 4 (Belle).

http://communities-dominate.blogs.com/brands/2012/01/how-many-lumia-sales-as-nokia-and-microsoft-ashamed-to-reveal-number-lets-count-and-compare-to-n9-me.html

0 0
Adolf 14-02-2012 14:51:51

Nokia var alt for langt bagud med Meego... N9 ville på ingen måde have kunne rede Nokia... Hvis den var kommet ud Januar i sidste år, med en bedre skærm, hdmi, fm transmitter (Med antenne + software) og måske en dual core processor (Som det var oprindelig planlagt tror jeg) ville den have fejet benene væk under folk.. Desværre var de et halvt år "Behind schedule", så jeg er desværre bange for at Windows Phone var deres eneste løsning, ellers skulle de have gået all-in på symbian.. Og som der osse skrives rundt omkring på nettet, så var den software der kom med N9 langt fra færdig, der var rigtig mange bugs (Og det er der stadig) som jeg simpelthen ikke ville kunne leve med i længden...

0 0
Thomas 15-02-2012 08:37:43

Forstår godt hvad du siger, men der kom jo bare ingen telefoner i januar 2011, også slev om man valgte at tage WP ind, det var bestemt heller ikke færdigt. Så hvad har man vundet? Når jeg i dag står med N9 i den ene hånd og Lumia 800 i den anden, så er det for mig let at vælge.. og jeg tager N9. Så hvad har man vundet, ingenting... Til gengæld har man tabt en del på symbian salget som nok kunne have gået noget bedre uden ud meldingen om at det skulle lukkes ned.

0 0
Adolf 15-02-2012 09:31:04

Jeg vil mene wp7 mango var mere modent end harmattan.. Harmattan som OS er super cool, men Nokia har bare satset alt på WinPhone og det kunne ses i N9.. Elendig skærm og ringe touch skærm er bare en af mine kritik punkter af N9..

0 0
Tommy 15-02-2012 11:45:20

du har da vist aldrig haft en N9'er i hånden!
Touch-delen er en af årsagerne til at hver gang min kæreste og jeg sidder i sofaen og lige hurtigt skal google noget, så er det min n9'er fremfor hendes iphone der bliver taget uanset om det er mig eller hende der googler. Hvorfor? Fordi N9 er mere præcis i skærmen - og det end iphone, hvor skærmen ellers skærm og touch bliver rost.
Det giver sig udslag hvis man har skrevet et ord, men fik trykket forkert, så kan man nemmere gå ind i ordet og rette det, hvor man men iphone næsten altid rammer ved siden af og efter to forsøg sletter man bare ordeet og starter forfra pga utålmodighed.
Dette er ikke kritik af iphone, men blot et eksempel på hvor god touch-følelse der er på N9/lumia800.

0 0
Adolf 15-02-2012 15:12:21

Den kan selvfølgelig ikke affejes om det er min N9 der er ngoet med, men jeg bemærkede f.eks, at man kunne tydelig se pentile matrixen på hvid baggrund... Kikset i mine øjne..
Jeg har både N9 og Lumia 800, og jeg kan se og mærke TYDELIG forskel... Det virker som om, at touch skærmen på N9 nogen gange virker inresponsiv, og skal nærmest startes op.. Altså som om den går i en form for dvale tilstand hvis der ikke modtages UI i et stykke tid... De 2 telefoner er stortset identisk pånær SoC´en... Og jeg kan finde mange gode grunde til hvorfor Nokia ikke ønskede at gøre mere ud af N9 end de har formået indtil videre... De var pissebange for at N9 skulle stjæle showet (Som en herinde osse har antydet lidt) som den rent faktisk gjorde til en sommer messe... Havde Nokia ville noget seriøst med N9, var der nok kommet hdmi, fungerende fm transmitter og meget mere.. Og at din kæreste hellere vil bruge N9 fremfor Iphone, tvivler jeg er pga. skærmen.. Touch delen er slet ikke oppe på samme niveau imo.. Men bestemt acceptabelt sammenlignet med nogle android modeller... Så ja, det er bedre end gennemsnits android modellen, men slet ik på Iphone niveau... Men den har så tilgengæld så mange andre kvaliteter, f.eks ordentlig multitasking, swipe og generelt den måde man navigerer rundt på, rykker tilgengæld Iphone rundt i mange situationer..

0 0
Adolf 15-02-2012 15:21:23

Og lige et indspark til mit ovenstående indlæg:

Det med matrix som er synlig på hvid baggrund, er ikke så tydelig ved fuld lysttyrke. Men som bekendt, regulerer Harmattan automatisk lysstyrken alt efter belysningen i et evt. rum (Har prøvet og disable det, med det resultat at jeg endte med en MEGET mørk skærm, slet ik acceptabelt)... Problemet bliver tydeligt når Harmattan sætter lysstyrken ned om aftenen (F.eks i sengen), så bliver matrixen mere tydelig...

0 0
Thomas 15-02-2012 10:04:20

Elendig skærm??? ringe touch?? jeg har til dato ikke set en bedre skærm end den som findes på N9, og jeg oplever ikke problemer med touch skærmen, der er var måske lidt i pr.1.0 men det fejler intet i pr. 1.1.

0 0
Adolf 15-02-2012 15:26:10

Det rigtigt, det var ret slemt i PR1.0, og det blev da osse forbedret i PR1.1, men oplever tit at når den oplader, bliver skærmen inresponsiv og holder faktisk næsten op med at fungere.. Noget jeg osse har oplevet i en begrænset omfang på Lumiaen... Multi touch syntes jeg heller ikke fungerer skidegodt i browseren, men det mistænker jeg ldit for at være software relateret.. Det holder faktisk op med at virke efter længere tids brug...

0 0
Henrik 14-02-2012 15:08:35

Enig mht. Meego. Når man har siddet med udviklingsmiljøet finder man ud af hvor ufærdigt det er. Qt er som sådan helt fint, men alt hvad der har med deployment til Meego Harmattan er pisse hamrende frustrerende at have med at gøre - ting som for længst bør være færdige.

Til gengæld virker Qt udviklingsmiljøet faktisk ganske udemærket med Symbian Belle.

Jeg forstår bedre nu, hvorfor det nye kamera flagskib er et Symbian Belle/Carla device, og ikke et Meego device (eller WP device). Meego er for ufærdigt, og WP er heller ikke klar til de features en N8 efterfølger kræver.

Sidder iøvrigt med Belle på min N8 - det kører dælme godt. N8'eren skulle have været født med Belle. Det både hurtigere, nemmere, mere flydende og ser bedre ud og har stadig alle de gode ting (tonsvis af features) fra Symbian.

0 0
Mikos 15-02-2012 10:58:06

Ja Belle skulle have været der fra starten men, nu er den her og, det er jo fedt! :)

0 0
Thomas 15-02-2012 08:11:17

Følger der en ny browser med Belle? Browseren har for mig været det svage punkt for Symbian og en af de afgørende årsager til at jeg droppede min N8 som jeg ellers var rigtig glad for.

0 0
Katron 15-02-2012 12:31:58

Browseren i Belle er blot en opdateret udgave af af tidligere browsere.

Browseren har fået et betjeningsløft, men mangler stadig nogle features som er i bla. WP, Android og iOS.
Selvom browseren er blevet betydeligt bedre, så savner jeg stadigt søgeforslag på feks google, når man skriver i søgefeltet.

Selve browseren har også fået et lille løft, hvilket gir et par tusinde ekstra point i browsermark. Oplevelsen af browseren er dog forbedret mere end det, og for første gang nogensinde, har browseren i Belle gjort, at ved lån af en anden telefon, sidder jeg og savner nogle features fra Belles browser... Det er aldrig sket før for mit vedkommende.

Browseren er nu absolut brugbar og på højde med de andre systemer, dog skal det tilføjes at der ved indlæsning af store sider, stadig er problemer med at browse ordentligt rundt på siden, før den er helt indlæst. Så det korte af det lange, browseren er godkendt, dog med ønske om højere hastighed. Det kan ligge i alderen på N8, for kan se at andre mobiler fra samme årgang, har de samme problemer.

Belle har gjort bla N8 til den mobil den skulle ha været fra starten, nu er den blot lidt handikappet af sin alder, hvis man skal sammenligne med nye Android, WP og iOS enheder.

Bliver Lumia 801 med symbian Belle en realitet, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at det bliver afløseren til min N8.

Symbian kan noget, som de andre systemer ikke kan, og nu i en udgave der rent faktisk virker efter hensigten. Installeret i noget tidsvarende hardware, så kan det godt blive en farlig og yderst kompetent cocktail. Blot at prøve en Nokia 701 med Belle, hvor der er mere ram og større processor er en fornøjelse.

0 0
Thomas 15-02-2012 13:10:22

Er den blevet HTML5 kompatibel?

0 0
Thomas 14-02-2012 08:40:25

at ovenstående ikke er salgs tal... men bare en statistik over hvad folk søger på på mobilpriser.

0 0
Pinky 14-02-2012 08:17:36

Jeg har haft 4 Android telefoner i streg, men skiftede til Lumia 800 lige så snart jeg kunne få den hjem fra tyskland. Jeg er utroligt glad for min og jeg har aldrig oplevet batteri problemer med den.

0 0
14-02-2012 08:32:10

Hvordan synes du så den er i forhold til Android? Positive og negative oplevelser?

0 0
Pinky 14-02-2012 08:46:39

Jamen jeg var efterhanden ved at være ret træt af android og dens, til tider ret laggy opførsel. Så jeg er utroligt glad for den meget hurtige fornemmelse man får når man bruger sin lumia. Personligt har jeg heller ikke oplevet at der er Apps fra Android jeg mangler. Jeg ved godt der ikke er nær så mange, det er åbenbart bare ikke nogen jeg har haft brugt.
Til sidst så angående batteri tiden, så er jeg typen der altid ligger min tlf i opladeren når jeg går i seng, så derfor oplever jeg ingen forskel fra mine Android telefoner og så til min Lumia

0 0
schmidt 13-02-2012 20:38:25

jamen så skriv dog om sandheden om den her lumia 800 i stedet for..tjek nokia's forum der er jo så mange post om hvordan det batteri opføre sig..og nej nokia skriver intet tilbage:( mig stadig en gåde hvordan i kunne skrive i jeres artikel at den har laaang batteri tid:)

0 0
Tommy 13-02-2012 21:31:43

Det kommer an på hvornår man købte den.
Hvis man købte den i DK havde den den nyeste software hvor der var fin batteritid. Dem der købte den fx i november havde ikke nyeste software og der var det et problem... (men den software burde dog efterhånden være mulig at hente)

0 0
Lecter 13-02-2012 22:52:43

Som skrevet efterhånden rigtig mange steder, så er det ikke hele sandheden. Rigtig mange mennesker inklusiv mig selv, har fået telefoner leveret fra danske selskaber uden den nyeste software.

Jeg har selv opdateret min, så den nu har nyeste firmware og nyeste OS, men lige lidt hjælper det. Batteritiden er hamrende ustabil. Nogle dage, kan den uden problemer holde 24 timer og andre dage ikke.

I dag kunne den holde strøm 12 timer faktisk næsten uden at være blevet brugt.

0 0
Lecter 13-02-2012 17:05:55

...har de fået hypet den telefon så meget. Den er spændende de første 5 minutter. Derefter er det bare lort med lort på.

Alt for mange begrænsninger, elendig lyd og elendig batteritid, er nogle af de ting, som åbenbart slet ikke påvirker anmelderne ?

0 0
Adolf 13-02-2012 17:40:59

Kan godt forstå dig lidt med hensyn til måden wp7 desværre minder lidt for meget om Ios(zune f.eks)... Men på den anden side, hvad er alternativet hvis tingene skal føles hurtigt, lækkert og elegant? Udover Harmattan som er diskvalificeret på forhånd, kan jeg ik finde på noget reelt alternativ. Synes simpelthen ik Android leverer det til fulde endnu..

0 0
Thomas 14-02-2012 08:36:52

Hvorfor diskvalificerer du Harmattan, det er jo lige nøjagtig det du leder efter, og det bliver kun bedre. Glem nu at det er den sidste Meego telefon, for det er bestemt ikke den sidste Harmattan. Om kernen hedder Meego/Meamo eller bare linux betyder jo intet.

0 0
Adolf 14-02-2012 11:33:36

Grunden til at jeg diskvalificerer Harmattan, er jo nok mangel på apps (Og der kommer nok ikke så mange flere)... Ja bevares der er da en wimp/spotify klient, men sådan noget som netbank sætter jeg ikke næsen op efter.. Og hvem skulle udgive en smartphone med Harmattan når N9 går ud af produktion?? Det næste på den front er vel Tizen..

0 0
David 13-02-2012 17:57:07

Det minder ikke bare om iOS, det er nærmest en kopi ned til mindste detalje. Hvis det er noget, er det faktisk endnu mere begrænset end iOS. Men det er ikke sikkert at det er nogen dårlig ide, rigtigt mange er ligeglad med hvor "åbent" det er, de vil have noget der virker. Og det er ikke længere kun "os nørder" der køber smartphones.

0 0
Adolf 13-02-2012 19:56:24

Jeg vil osse indrømme, at jeg blev lettere chokeret over hvor begrænset det faktisk er. Der er jeg faktisk lidt ked af de droppede Meego... Det virkede mere som en mellemting mellem Ios og Android... :p

0 0
Styxx 13-02-2012 18:33:54

Jeg kommer fra en N8, og ja, der er MANGE ting jeg savner. Der er selvfølgelig alle de åbenlyse ting, som f.eks. kamera, lydkvalitet på bla. musikhøjtaleren, osv.

Men jeg savner VIRKELIG meget Symbian's muligheder. At vælge en sang som ringetone, er på WP fandme en videnskab i sig selv. Og det er ikke engang muligt at vælge en sms tone, nej der er man stuck med Nokia's skodtoner. Små ting, som at det ikke er muligt at fravælge vibrator når man bruger de tre knapper i bunden, kan jeg som gammel Symbian-bruger slet ikke sætte mig ind i. Ting i den størrelsesorden, hvor man bare tænker: "Jamen hvorfor kan jeg dog ikke det?".

Jeg havde selvfølgelig læst op på tingene inden købet, så det kommer som sådan ikke bag på mig. Men havde faktisk ikke regnet med, at tilpasningsmulighederne var SÅ begrænsede. Men WP kører jo bare sååååh godt, og Marketplace er så fantastisk hurtigt. Men kan åbenbart ikke få det hele :/

0 0
chris 13-02-2012 20:11:10

Jeg er også gået fra en N8 til en Lumia 800.
Og jeg er også noget forbavset over begrænsningerne i WP7. Jeg savner også at telefonen kommer frem som et drev på PCen, med de forskellige lagringsmuligheder.
Jeg kan huske da softwareintefaces kom frem sammen med mp3 afspillerne. Før Ipod lavede Creative en mp3afspiller der hed Zen eller sådan noget. Og den havde sådan noget Itunes lignende software man skulle bruge når man lagde musik over på den. Og det er der alt bøvlet kommer fra(ret mig hvis jeg husker forkert).
Det der bare er med Symbian, er at nogen gange går det bare istå. En App holder op med at fungere, eller browseren hænger ell lignende og det er så irriterende. Det oplever jeg ikke med WP7. Her på det sidste har jeg skullet sende en del billeder pr Email. Og det har bare spillet i wp7. Der har Symbian nogen gange tygget lidt på det, synes jeg.
Det man må give Apple(og som WP7 har forbedret) er at de har set, at hvis styresystmet hænger, så holder man op med at bruge funktionerne. Og det skete lidt for mig med Symbian. Så skulle man genstarte Joikuspot for at hotspot virkede, så kunne DLNA funktionen ikke finde fladskærmen osv. Min kone har en LG WP7 telefon med DLNA APP. Den virker altid.
Det korte og det lange er at N8 er en fantastisk telefon som bør gå hen og blive en klassiker. Den lyder fantastisk, både den interne og den eksterne højttaler. Kameraet er helt uden sammenligning.Tilslutningsmulighederne og featurelisten er nærmest uendelig. OG OSet er ikke dårligt, det er bare lidt irriterende en gang imellem.

0 0
Adolf 13-02-2012 20:14:05

....På trods af det kører elendigt, og er vildt underpowered.. Men ja, N8 var en fantastisk telefon, hvis man bare ikke udsatte den for mere end Tetris.. :p

0 0
chris 13-02-2012 20:50:01

Tja, almindeligvis kunne min N8 køre navigation, netradio, modtage mails og opkald, samtidig uden problemer. Den kunne sikkert også mere. Men det var sådan et dagligdags setup i bilen

0 0
Adolf 13-02-2012 21:09:58

Som du osse selv skriver længere oppe i tråden.. "Det korte og det lange er at N8 er en fantastisk telefon som bør gå hen og blive en klassiker. Den lyder fantastisk, både den interne og den eksterne højttaler. Kameraet er helt uden sammenligning.Tilslutningsmulighederne og featurelisten er nærmest uendelig"

Alt i alt en telefon der ser super cool ud på papiret, men styresystemet og den relativt svage processor dræbte lidt N8 i min optik... Det var en telefon der aldrig skulle have set dagens lys imo... De burde af droppet Symbian da de indrømmede at N97 var en fiasko (På trods af skyhøje salgstal).

0 0
Adolf 13-02-2012 20:24:09

... Og jeg taler af erfaring... Det var en N97 i forklædning med et super kamera og nogle få cool funktioner som HDMI (Genialt, N9 ???) minus QWERTY keyboard..

0 0
Adolf 13-02-2012 20:24:08

... Og jeg taler af erfaring... Det var en N97 i forklædning med et super kamera og nogle få cool funktioner som HDMI (Genialt, N9 ???) minus QWERTY keyboard..

0 0
David 13-02-2012 18:41:45

Det undrer mig faktisk også at WP er SÅ begrænset, på mange måder minder det om hvordan iOS var i starten, før Apple kom med et par indrømmelser :)

0 0
David 13-02-2012 17:10:40

Jeg kender nu et par stykker der er glade for den.

0 0
claus 13-02-2012 15:03:01

lige en komentar ud over det her har lige snakket med en fra nokia der kommer i år en stor update til N9 den er i beta test pt håber sku de har lavet T9 til mobilen... synes godt mobilsiden kunne bruger lidt nyt om N9 :)

0 0
David 13-02-2012 16:42:09

Jeg glæder mig til Folders og bedre copy/paste :)

0 0
Adolf 13-02-2012 21:28:58

Den sidste kunne vi osse bruge i WinPhone... :D

0 0
Tommy 13-02-2012 21:23:06

der er allerede rygter om at de internt tester PR1.3, så det kan være den kommer ca til sommerferien...
PR1.2 er jo til N950 og så plejer der at gå 4-5uger før det kommer til mainstream enheder(N9), så forhåbentlig har vi PR1.2 i slut feb/start marts
I like, android 4.0 go home (med reference til at nogle er ved at prote ICS til N9, ikke som negativitet om købte android-enheder)

0 0
Mikos 15-02-2012 11:00:16

What! Er nogen ved at porte android til N9? :D

0 0
Thomas 15-02-2012 12:25:52

ja, du kan finde det på youtube, men hvorfor gøre det, så kan man da lige så godt købe en Android mobil. Hvad der dog kunne være godt var adgang til Android apps, rygterne har været mange men der er ikke rigtigt sket noget..

0 0
Tommy 15-02-2012 12:33:45

http://www.youtube.com/watch?v=m0DjYjdgNoM

Det hedder Nitdroid... Jeg er dog lettere enig med thomas, køb en android i stedet så er alt jo kombatibelt (pt er der vist nogle gps problemer med N9'eren). Dog har N9 noget som alle andre android enheder ikke har, et fedt design i kvalitetsmaterialer - det sidste mangler i høj grad!

Da Aliendalvik ikke ser ud til at blive til noget pga rettigheder, skal vi nok i starten sætte vores lid til IcedRobot, hvis man ikke vil lave dualboot med ICS

0 0
David 13-02-2012 14:12:18

Det er dejligt at se Nokia endelig tage nogen gode beslutninger, det lader til at de endelig har fået en god ledelse, var det ikke sket, var der ikke noget Nokia om 5 år.

0 0
Henrik 14-02-2012 11:25:47

Det gjorde de jo også sidste år med N8'eren.

Enkelt nok - ny model kommer på gaden fra en fabrikant der trods alt stadig er verdens største. Det kan mærkes uanset hvad Apple eller Android fanboys måtte synes.

0 0