Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia præsenterer Windows Phone 8 telefon i næste måned

Nokia præsenterer Windows Phone 8 telefon i næste måned

Ved dette års Nokia World forventes Nokia at præsentere en eller flere nye Windows 8 telefoner.

Allerede i næste måned får vi formentlig de nye Windows Phone 8 telefoner fra Nokia at se. Det sker ifølge Bloomberg, når Nokia afholder deres årlige event: Nokia World.

En person med kendskab til emnet har fortalt Bloomberg, at præsentationen vil foregå allerede om en måned, hvilket måske er helt bevidst, da Apple forventes at præsentere den næste iPhone den 12. september.

Endvidere er det oplyst, at de nye Windows Phone 8 telefoner skulle komme i handlen inden det store julesalg i slutningen af året.

Det er dog ikke den store overraskelse, at Nokia vælger Nokia World som stedet for præsentationen, men Nokia har den seneste tid forsøgt at nedtone præsentationen, formentlig for at holde fokus på deres nuværende Lumia-modeller.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

David 07-08-2012 13:16:43

Nu kan man lave sine firkanter større og mindre.. Utroligt hvad der kan lade sig gøre i 2012, det er jo helt vildt!

0 0
Kim 07-08-2012 14:12:56

Ja, mon ikke de andre OS følger trop så man kan costumize sine ikoner der? ;)

0 0
Katron 06-08-2012 21:11:43

Det kan nemt være årsagen til, min Lumia 900 får en ualmidelig kort levetid.. :)

0 0
Kim Harder 07-08-2012 02:29:20

Jeg venter spændt, da det lyder til, at bl.a. SSD kort kommer tilbage, og med Pureview, så lyder det som noget rigtig spændende mobil.

0 0
Bo 06-08-2012 19:56:03

Det bliver godt at se om jeg skal ha' mig en ny Nokia i begyndelsen af 2013. Min Lumia 800 er dog stadig lækker, så der skal diskes op med nogle lækkerier før jeg udskifter den. :)

0 0
Styxx 06-08-2012 20:12:41

Kan også stadig meget godt lide min 800. Men hvis de præsenterer en WP med Pureview, så er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at der skal skiftes :D

0 0
BallonPedro 07-08-2012 08:32:28

Lige nøjagtig. Min Lumia 800 er også lækker, men kommer der en Lumia model med PureView i et ikke kluntet design, så er jeg også klar til at skifte med det samme.

Så gerne de lavede en Lumia i 800 størrelse men med større skærm alá 900. Det er jo bare udnytte alt glasset som aktiv skærm. Se DET ville være fedt ;-)

0 0
Kim 07-08-2012 09:34:44

Det er næppe for at lave et særlig design feature, at Nokia har lavet 808 som de har.
Jeg tror derfor ikke man skal sætte næsen op efter Pureview i en L800 tykkelse lige med det samme.
En meget vigtig del af Pureview er jo lysindfaldet til den store censor. Det kan det være svært at designe sig ud af.

0 0
BallonPedro 08-08-2012 11:04:16

Ye.. I know, også derfor de skal igang med en større designprocess :-)

Under alle omstændigheder, så glæder jeg mig..

0 0
MR-jocs 11-08-2012 00:56:10

Fysisk umuligt.

de har jo allerede gjordt det småt! sensoren skal kunne være der, og den er noget større end traditionelt mobil camera har, og dertil optik til at kunne passe med sensoren.

0 0
Kim 07-08-2012 09:35:12

sensor... :D

0 0