Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia telefonen kører Apple iOS nu

Nokia telefonen kører Apple iOS nu

Hvis man skal tro Nokias egne reklamer for deres App Store, Ovi Store, så fungerer deres telefoner nu også med Apple iOS.

Hvis man skal tro Nokias egne reklamer for deres App Store, Ovi Store, så fungerer deres telefoner nu også med Apple iOS.

Som om Nokia ikke har det svært nok for tiden, så viser de nu også at de ikke helt magter Photoshop.

For en af deres egne reklamer i Ovi store, viste pludselig en Nokia telefon der tydeligvis kørte Apple iOS med spillet ESPN F1.

Reklamen er dog hurtigt blevet pillet af igen. Vi venter spændt på, om den vender tilbage i en Android version! 


 


Kilde: Engadget

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Elbæk 12-04-2011 16:44:17

Kære Mobilsiden.dk

Vil I ikke være venlige ved at lade være med at lave sådanne overskrifter. Hvis jeg ikke havde haft travlt og ikke havde haft tid til at læse artiklen, ville jeg gå rundt i troen om at man virkelig kunne køre iOS på en Nokia.
Jeg beder bare om at I er mere konkrete - i er trods alt et nyhedsmedie.

0 0
Villiam 12-04-2011 08:27:42

gider dog også at ødelægge sin Nokia med sådan noget skrammel ? kan godt være symbian er forældet, men idet mindste virker det fuldt ud. og ios, føj siger jeg bare. ios skal holde sig til sit eget bras, og nokia røg godt nok langt ned på listen nu.

0 0
Noia 12-04-2011 08:56:58

Wauw sikke et informativt og objektivt indlæg du har der -.-
Bare fordi du ikke bryder dig om iOS, er det ikke ensbetydende med at det er skrammel, i mean, come on.

Det her er jo sikkert bare et dårligt photoshop job af et ringe reklameselskab :)

0 0
Jesper 12-04-2011 09:15:22

Jamen, Villiam har da helt ret!
Det du, Noia, skulle bekymre dig om er, hvorfor det er nødvendigt for Mobilsiden.dk, at skrive denne såkaldte artikel!
Artiklen er i bedste fald ligegyldig, og irrelevant al den stund, at reklamen er fjernet igen!
Årsagen er tilsyneladende, at Mobilsiden.dk endnu engang vil fremhæve deres favoritproducent på bekostning af Nokia denne gang.

Dette indlæg er i øvrigt skrevet på en iPlad2... og nej, jeg er ikke lige så nem at imponere som John G, men jeg stiller sikkert også højere krav...tydligvis! Forskellen fra 1'eren til 2'eren er forsvindende lille, så spar dine penge hvis du har en 1'er! Hvis du ikke har en iPlad nu, så vent på Xoom og Galaxy Tab 10.1. De er så meget bedre og markant mere fleksible!

Pax vubiscum!

0 0
Noia 12-04-2011 10:52:35

Yes, mobilsiden skal være det mest seriøse nyhedssite på nettet!
Ej come on, de må da gerne lave "soft news" det ville have været lige så sjovt hvis det var Android på billedet :)

De er bedre efter din mening "oh mighty Jesper" ^^ jeg vil sikker ikke give dig ret da jeg foretrækker softwaren simpel, men jeg glæder mig da til at prøve dem :)

0 0
Villiam 12-04-2011 09:38:27

ja apple så ned på alle de 7" tabs som kom efter ipad, og jeg tror rent fax der blev en sag ud af det :P og hvor er ipad 2 lige ? ;) jeg venter selv på Playbook kommer ud :D

0 0
Villiam 12-04-2011 09:03:39

vækkeuret bliver ved med at flippe ved tidskift ;) antennen virker ikke ordentligt ;) du kan ikke designe dit eget "desktop" og jeg kan blive ved ;) og så lige det med at man ikke har fortrydelse ret når børn leger med mobilen ;) og så kom det jo ud igår at der er virus i skidtet :D dvs, ios ;)

0 0
Noia 12-04-2011 10:49:43

Måske har du haft dårlige oplevelser med iOS, men min 3G'er er den mest stabile mobil jeg har haft (og jeg har haft den i to år nu), den crasher aldrig og det med tiden virker altid hos mig. Antenneproblemer er kun i 4'eren, og der er jo virusser i det meste :)
iOS, Android og Symbian kører alle fint, der er rådne æbler imellem, men det er ikke en grund til at generalisere.

0 0