Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokia topchef: Windows-mobil kommer i år

Nokia topchef: Windows-mobil kommer i år

Inden årets udgang er der en Nokia-mobil med Windows Phone i butikkerne.

Nokia skal med deres nye Windows Phone-strategi gøre comeback på smartphone-markedet, og de første skridt tages allerede i år.

I slutningen af oktober afholdes eventen Nokia World 2011, hvor Nokia forventes at præsentere nye produkter - produkter, der forventes i salg inden året er slut.

Business.dk skriver, at Nokias topchef Stephen Elop, lover en Windows Phone inden årets udgang. Med andre ord, kan Nokia nå at være klar til julehandlen.

Der har flere gange været forskellige udmeldinger, om salgsstarten på nye Nokia smartphones. Men de helt konkrete planer, forventes altså offentliggjort i slutningen af denne måned.

Læs også:
- Web-TV: Se Windows Phone på dansk 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrik 13-10-2011 18:12:52

- kan kun blive suverænt!

Nu får for alle Apple igen snart tæsk så kæben synger.

0 0
Kim 13-10-2011 21:16:26

Apple-killer konceptet er en dårlig ide - størstedelen af Jobs Kult flytter ikke pga en ny tlf. Men det betyder ikke at WinPhone ikke kan have en fremadstormende plads i fremtiden.

Koole koncepter har også en mætningsgrad - på et tidspunkt er der for mange bonderøve der er blevet iCloned, og så må hipstersne finde noget nyt.

0 0
Henrik 19-10-2011 13:11:20

Det er jo netop det der er sket med iPhone. Alle "jerks" har en, og dens design er ved at være "gammel" at se på.

Tag f.eks. Nokia's N9 - det er sgu et frisk pust der vil noget.

0 0
Rozen 12-10-2011 11:18:21

Det ville være oplagt for Nokia at kalde deres nye windows mobil for - wPhone - udtales med begejstning - "wiii...phone" ;)

0 0
Kim 12-10-2011 21:07:59

hehehe... x-phone?

0 0
R.A. 11-10-2011 22:19:07

Jeg skal helt klart have en Nokia med WP7 - men først når min SGS2 skal udskiftes (og det bliver tidligst om et år).
Men lækkert at se dem komme på banen!

0 0
Bo Andersen 11-10-2011 18:07:40

Kampen er netop først ved at begynde, der er massere der fået øjnene op for WP7 og venter spændt på Nokia hardware og WP7 i skøn forening :)

0 0
David 11-10-2011 20:21:57

Det er også fint nok, men det er lige sørgeligt at os der godt kan lide MeeGo, kun kan få N9 og så er det slut.

0 0
Kim 12-10-2011 21:06:39

Man kan jo håbe at Tizen overtager funktionaliteten fra MeeGo. Så kan Samsung jo godt komme med noget lækkert :)

0 0
Bo Andersen 11-10-2011 21:55:56

Ja det forstår jeg heller ikke, skulle da være muligt at have MeeGo som et side projekt som en ekstra hest at spille på

0 0
polle 11-10-2011 17:13:49

hold nu op .....nokia har tabt kampen desværre øv øv....du kan bare se på iphone4s 1mil på 24 timer kun i usa

0 0
Gordon 12-10-2011 15:33:27

Total trold kommentar Polle.

0 0
Henrik 12-10-2011 12:06:03

Eller hvad med alle dem som pt. skifter deres iPhone ud med en N9?

0 0
KimDotDK 11-10-2011 19:24:05

Hvor får du lige den idé fra?
Kampen er lige begyndt. Nokia har da for første gang i mange år vist at de er tilbage. WP7.. MeeGo.. Jeg tror at både Android og iOS får kamp til stregen.

0 0
Henrik 12-10-2011 12:36:47

Jep, og så er der jo stadig Symbian på deres mid-range modeller som er opgraderet til version "Belle" nu, og er blevet temmelig lækkert også.

0 0
11-10-2011 19:21:48

Tror nu ikke du bare sådan lige skal feje dem af banen...

0 0