Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nokias næste flagskib bliver enestående

Nokias næste flagskib bliver enestående

Rygte: Den omstridte mobilanmelder Eldar Murtazin hævder at have set den kommede topmodel fra Nokia til Mobile World Congress.

Under sidste uges Mobile World Congress afholdt Nokia pressemøde hvor de præsenterede fire nye produkter. Men mange var skuffede da en topmodel manglede.

 - Web-TV: Nokia skuffede fælt ved MWC – ingen topmodeller

Siden starten af januar har rygterne svirret på internettet om en efterfølger til Lumia 920, som ville være udformet i aluminium.

 - Lumia 920-efterfølger bliver lettere, tyndere og i aluminium

Disse rygter har nu fået nyt liv, da den omstridte russiske mobilanmelder Eldar Murtazin påstår, at have set Nokias kommende flagskib i et hjemmeligt rum på Mobile World Congress. Det skriver wmpoweruser.com.

Ifølge wmpoweruser.com, fortæller Eldar, at den kommende topmodel kommer i aluminium og kan blive det mest populære håndsæt i år. Dog mener han, at Windows Phone 8 gør det sværere for produktet. Dermed bliver det formentlig, som med Nokia Lumia 920, at der er en masse snak og gode anmeldelser af produktet, men salgsrekorderne udebliver.

Læs nærmere om, hvad Eldar mener om Nokias kommende flagskib her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim 13-03-2013 08:59:24

Den ser spændende ud, det må man sige...

http://www.theverge.com/2013/3/12/4093350/nokia-lumia-928-verizon-specifications

0 0
Thomas 05-03-2013 12:50:00

Nu må Nokia tage sige sammen og laver, en version med Sailfish, Harmattan eller Android.... Deres Hardware er det bedste man kan få... men WP halter

0 0
Katron 08-03-2013 06:00:43

Når du siger at WP halter, så formoder jeg du mener med app's... Det er jo ikke Microsofts skyld.

Men jo, meget gerne Sailfish eller Harmattan. For guds skyld bare ikke Android.

0 0
David 09-03-2013 09:03:14

Det smarte ved Android er at man ville kunne bruge en Nokia, uden at gå væsentligt på kompromis med antallet af brugebare mainstream apps. SÅ dårligt er Android heller ikke, Nokia kunne godt lave en god telefon med Android hvis de ville...

0 0
Thomas 08-03-2013 11:51:04

Men ja, lad os få en version af Harmattan med adgang til Android apps, Salifish som jo kan afvikle både android, QT, QML og apps som standard.

0 0
Thomas 08-03-2013 11:48:49

Apps er en ting som jeg som Harmattan bruger har lært al leve med et begrænset udbud. UI er for mig er det vigtigste, og her mener jeg ikke WP er ret godt, det er selvfølgelig kun min personlige mening.

0 0
Villiam 05-03-2013 08:27:31

her nogen som kan lære mig russisk ? for link sender bare en over på en russisk side. og her gik jeg og troede jeg var i danmark og læste en dansk side :o

0 0
Robert 04-03-2013 18:01:12

Tror bare det er en sølle gut der vil med i så mange overskrifter som muligt. Lidt ligesom vores egen John Strand.

0 0
Kim 04-03-2013 18:22:51

Enig, ud over at John rent faktisk ved hvad han snakker om, selvom han til tider skyder forbi målet.

Faktisk er jeg lidt ked af Eldars melding, jeg havde nemlig glædet mig til endnu et flagskib der sparkede lige så meget røv som 920. Når Eldar siger det passer, tror jeg ikke længere på det...

0 0
Jonas_a 04-03-2013 16:46:58

Han påstår også at have set Galaxy S4:
http://www.sammobile.com/2013/03/04/eldar-murtazin-galaxy-s-iv-is-built-from-plastic/

0 0