Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nordea er snart klar på Windows Phone

Nordea er snart klar på Windows Phone

En Nordea bankapp til Windows Phone platformen er ganske snart klar.

Kunder hos Nordea der har en smartphone med Windows Phone platformen, kan snart se frem til, at gå i banken fra mobilen. En applikation er nemlig parat i den kommende uge.

- ”Vi vil være tilgængelig på alle telefoner, som vores kunder benytter og tilbyde alle de samme muligheder. Derfor kommer vi også ud på Windows Phone. Og derudover har vi også vores mobile website,” fortæller Nordeas chef for netbank, Martin F. Andersen til Mobilsiden.dk.

Mens Nordea er helt fremme i bussen på Windows Phone, der endnu ikke har en nævneværdig markedsandel, er konkurrenten Danske Bank mere afventende.

Læs også:
- Danske Bank: Ingen Windows Phone app på vej, endnu

Nordea på Windows Phone. (Foto: Nordea).
Nordea på Windows Phone. (Foto: Nordea).
Foto: Nordea
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Martin Lauesen 31-01-2012 18:15:09

Er der nogen der ved, hvilken dag i denne uge vi kan forvente Nordeas App ??

0 0
Per Gjessø 01-02-2012 12:28:15

Den har været der siden i går aftes.
Go' fornøjelse :-)

0 0
Frederik 25-01-2012 22:33:55

Hvor godt! Her har jeg som Nordea kunde, gået og misundet Danske Bank kunder for deres gode mobil-apps.. nu kommer Nordea med en app til min yndlings mobilplatform!

Tusind tak Nordea!!

0 0
Henrik 25-01-2012 23:07:43

Du har den allerede på windows phone.
bare gå ind på http://m.nordea.dk

Det eneste app'en giver dig, er et icon, som starter deres html wrapper der viser den side.
Du får hverken andet design, eller flere features ved at bruge deres "app" frem for din egen browser

0 0
Frederik 26-01-2012 07:39:00

Ja det ved jeg egentlig godt.. det var nu mere fordi det kan se rigtig lækkert ud når de laver sådan en app i god kvalitet.

0 0
JB 24-01-2012 18:51:55

Hvor ironisk at Danske Bank (som har den suverænt bedste bank app) ikke vil bruge tid på at udvikle en tilsvarende app til Windows Phone - mens Nordea (hvis app er lige til at lukke op og skide i) hellere vil bruge tid på at udvikle flere apps, end at få de nuværende til at virke ordenligt.

Det virker som om at begge banker, prioriterer helt skævt...

0 0
Henrik 24-01-2012 14:09:49

Det er fedt de vil lave en til Windows Phones, men hvor når kommer den til Android (og iOS)?

Det der er der nu er ikke en App, men bare en html wrapper, som bare viser m.nordea.dk som er en wap side.

.... Jeg trode ikke folk stadigvæk lavet wap sider i år 20xx

Men har skrevet til deres udviklings afdeling, og spurgt efter en rigtig app, og deres svar var at de ikke vil lave en, da ved at bruge wap, kan alle se siden.
Så spar et par MB på telefonen, og bare bookmark deres hjemmeside, hvis i vil bruge den.

0 0
xxxjakobxxx 24-01-2012 12:34:57

I får hermed en ny kunde når app´en ligger klar :-)
Danskebank går åbenbart ikke op i kundeservice, men så er det godt Nordea gør, så farvel Danskebank.

0 0
Naggie21 24-01-2012 11:07:38

Hvis billedet ellers passer, så er det da fedt at de holder det i Metro-designet. Håber bare de små banker følger trop, for så kunne jeg godt finde på at hoppe på en Windows Phone snart. (Jeg har Sparbank)

0 0
Thomas 24-01-2012 11:15:28

Selve mobilbanken kommer højst sandsynlig til at gøre brug af deres mobile netbank side (m.nordea.dk) ligesom på android og iOS.
Så tvivler på den del bliver i metro stilen.

0 0
Bjarke Hansen 24-01-2012 20:25:49

Ja, jeg tror også på den model... og hvor er det bare elendigt.Man kan ikke bruge deres mobilbank til særligt meget ikke engang hvor der er finialer og hæveaftomater fordi de har lukket mangebankers kontant udlevering/indlevering og det står der ikke noget om i "app"en

0 0
Tommy 24-01-2012 12:15:31

der står billedet er fra Nordea - og det ville da være en kæmpe skuffelse hvis designet ikke ser sådan ud, når "app'en" kommer.
Jeg tror godt man kan forvente at den får "metro-style". Nu kan jeg være ligeglad da jeg ikke har Nordea, men det er da et skridt i den rigtige retning for MS.

p.s. det er sgu da vildt som der er kommet fokus på WP efter Nokia har lanceret deres 800 og kommende 900!

0 0
Joddler 24-01-2012 11:20:45

I det mindste har de formået at komme med noget, modsat hvad Danske Bank kan præstere!!

Windows Phone skal helt sikkert nok tage markedsandele fra både Android og iOS, så det er dumt af Danske Bank at afvente markedet.. (Min mening)

0 0
24-01-2012 11:51:23

Hvorimod Danske Bank laver reelle aps, så er nordea jo bare et link til deres mobilside hvorfor omkostningerne ved at lave en "app" er meget små. Tilgengæld er det også elendigt.

0 0
Thomas R 25-01-2012 10:39:44

Jamen hvor ved du det fra? Tror du gætter uden at have nogen form for facts?

0 0
Bo 24-01-2012 10:57:31

Nemlig

0 0