Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu er den endelig opdatering af HTC Hero startet

Nu er den endelig opdatering af HTC Hero startet

Nu kommer anden og sidste del af opdateringen af Hero til Android 2,1.

I midten af juni startede HTC den længe ventede opdatering af HTC Hero fra Android 1,5 til 2,1.

Opdateringen kom i to dele, hvor den første var en opdatering, der gjorde Hero klar til den egentlige opdatering.

Første del kom i midten af juni, og nu er den anden og endelige opdatering ved at blive rullet ud.

Ikke alle får opdateringen med det samme, men inden for kort tid skulle alle HTC Hero-telefoner have modtaget 2,1-opdateringen.

Læs også:
HTC begynder opdateringen af Hero

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christoffer 02-07-2010 16:38:31

at lave opdatering nu hvor Legend og Desire er blevet kongerne på slottet?

0 0
Jonas Johansen 02-07-2010 07:38:41

Hey.
Fik opdateret for et par dage siden, og har brugt et par dage på test, og der er et par i øjenspringende ting.

Positivt først :
Først og fremmest var det lækkert at kunne opdatere UDEN at miste noget data overhovedet.

- Mobilen virker noget hurtigere, og mere flydende.
- Specielt SMS delen er blevet MEGET bedre, og det er faktisk nu muligt at slette store SMS tråde ( Slettede en tråd på 1200 beskeder igår uden problemer, hvilket IKKE var muligt med 1,5 )
- Mulighed for baggrundslys styring og diverse andre ting ( Btw. lækkert indbygget strømspare kontrol widget )


Og der vil jo altid være lidt negativt
- Bruger noget mere strøm? ( Igår brugte jeg næsten ikke min telefon, og da jeg kom hjem om aftenen var der kun 48% tilbage. Og hvis jeg bruger den meget skal jeg lade midt på dagen ca, hvor jeg først plejede at lade henad aftensmad tid. )
- Fandt kun ca halvdelen af mine kontakter og sync med facebook, den anden halvdel måtte jeg selv linke. ( 1,5 linkede næsten alle )


Men alt i alt er det bare en meget bedre brugerflade og noget mere brugervenlig og vigtigst af alt HURTIGERE.- Tak HTC og Google :)

0 0
Christian 30-06-2010 21:44:05

Jeg har opdateret min mobil og det kører godt og alt muligt, men der er bare en ting som nager mig og det er at jeg ikke kan linke mine venner i telefonbogen til facebook, hvad gør jeg?

0 0
ErikNielsen 01-07-2010 08:54:11

Jeg havde tilsvarende problemer efter opdateringen. Jeg fik det løst ved at gå ind under personer > Menu > Vis og så vinge af i feltet ved Facebook....så fik jeg vist alle mine facebook kontakter. Dernæst fjernede jeg markeringen igen og alle de personer jeg har på min telefon og samtidig er venner med på FB er nu linket...
Jeg skal måske lige huske at tilføje, at jeg under personer > Opdateringer og begivenheder har sagt linkt til facebook

0 0
kj 01-07-2010 19:44:31

Jeg har også problemer med facebook, men har læst på en del forskellige sider rundt om at det er der vist rigtig mange som har.Jeg kan stadig ikke linke til personer efter bogstavet P. Tror at jeg har snart har prøvet alt :(

0 0
kj 30-06-2010 17:51:07

Min skriver iøvrigt også: processen com.htc.bgp er standset uventet.Prøv igen

0 0
MadsAndersson 30-06-2010 20:36:41

Det gjorde min også, men det hjalp en reboot på :)

0 0
kj 30-06-2010 16:46:11

Efter at jeg har opdateret min hero til den endelige version 2.1 Kan jeg ikke linke mine venner som starter med bogstaver efter P da jeg ikke kan finde dem som venner. F.eks navnet Rikke og mon ikke fruen bliver lidt sur hvis at vi ikke er venner mere :) Har snakket med htc support og de kunne ikke rigtig gøre noget andet end at oprette en sag..???

0 0
Patrick Lykou 30-06-2010 11:13:12

er der andre der har problemer med den nye opdatering? jeg fik den første del af opdateringen i sidste uge og igår kom 2. del så, men efter at have downloadet den og gik igang med at installere den har jeg slet ikke kunne bruge min mobil, den kommer frem til det her http://nm-blog.sanid.com/wp-content/uploads/2009/10/android1.6-htc-update.jpg (google billede) og så genstarter den og installere igen. den har nu kørt i 3 timer i træk, har prøvet at tage batteri ud og starte igen, men uden held. nogen ideer ? :S

0 0
MadsAndersson 29-06-2010 16:59:33

...tager opdatering?

0 0
Hest 29-06-2010 17:02:43

Vil tro det hele tager lidt over en halv time, alt efter hvor hurtigt du kan hente den ned.

0 0
MadsAndersson 29-06-2010 17:22:02

Okay, Tak...
Jeg har en 10mbit forbindesle, så det tager ikke så langtid...

0 0
Kenneth Jørgensen 29-06-2010 16:50:39

Vi har to Heros her i huset. Den ene har blandt andet ikke nagivations delen efter opdateringen? Nogen som har oplevet at mangle noget ellers efter opdateringen?

Og ja, alle build og software versioner er de samme :)

0 0
lappydk 30-06-2010 06:46:58

Har du husket at opdatere google maps via. market på begge to? Det kom først på min efter jeg havde hentet den nye update!

0 0
Andreas Larsen 29-06-2010 15:12:01

Når man trykker opdate now, så går den ind i den der boot menu, og hvad gør man så? skal man bare reboot? eller skal man ind i et eller andet der?

0 0
Andreas Larsen 29-06-2010 17:32:18

Er der ikke en der kunne tænke sig at forklare hvordan man gør?? jeg vil gerne have den opdateret..

0 0
Hest 29-06-2010 19:00:29

Trykkede bare update now , så blev det hentet, trykkede ok for at starte og så kørte det egentligt af sig selv resten af vejen. Det kan godt tage noget tid hvor det virker som om tlf er gået ned eller noget, men den kommer igang igen.

0 0
Andreas Larsen 29-06-2010 19:37:13

Den siger noget med at der mangler nogen signaturer, og så siger den abortion failed..

0 0
MadsAndersson 29-06-2010 20:50:44

Har du fået den første opdatering?

0 0
Andreas Larsen 29-06-2010 21:44:06

Jeg tror faktisk det er den jeg modtager, for den fylder vist nok kun 4,3 mb..

0 0
Hest 30-06-2010 10:54:31

Ja så er det kun den lille opdatering du får nu, bagefter skulle du få den store. Den fylder lidt over 80mb.

0 0
Bris 29-06-2010 15:09:31

Så er det endelig muligt at få google navigation til telefonen!!

Få opdateret din google maps app, så får du mulighed for at bruge det.. Super fed feature!!

0 0
Pavil 29-06-2010 14:03:04

Man kan iøvrigt "tvinge" opdateringen frem også denne gang, ved at stille telefonens ur et år eller 2 frem...

0 0
Hest 29-06-2010 11:13:21

Nu har jeg brugt og leget med 2.1 på Hero et par timer.

Den kører generelt godt og mere flydende end før, men nogle gange har den lige et lille øjeblik hvor den skal tænke sig mere om, inden den gør hvad den skal.

Telefonen æder også en del mere RAM end før, selvom alle mine programmer er lukkede, så der må være en del baggrunds stuff der kører.

Visuelt er det en forbedring, men ellers er der ikke den store forskel fra tidligere.

0 0
Pavil 29-06-2010 11:51:03

Slettes alle data på telefonen, når 2.1 installeres?

0 0
Hest 29-06-2010 12:01:53

Nej den gemmer alle programmer og beskeder

Der er et par enkelte settings der bliver slettet/nulstillet og den sletter alle skrivebordenes opsætning. Det er alt.

0 0
Pavil 29-06-2010 12:27:19

Super - takker for hjælpen!

0 0