Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu er der 25,000 apps til Windows Phone

Nu er der 25,000 apps til Windows Phone

Antallet af applikationer i Windows Marketplace fortsætter med at stige kraftigt.

Antallet af tilgængelige applikationer i Windows Marketplace på Windows Phone-platformen forsætter med at stige, og der er nu mere end 25.000 forskellige applikationer at vælge imellem.

Windows Phone 7 blevet lanceret den 26. Oktober 2010 med små ettusinde applikationer tilgængeligt, og siden er det gået stærkt, selvom Windows Phone-telefonerne ikke ligefrem er revet ned af hylderne i butikkerne.

Det har kun taget otte måneder og 10 dage for Windows Marketplace at nå 25.000 applikationer, mens det f.eks. tog Android Market over 15 måneder at opnå samme antal.

Sammenligner man med Apples App Store, så tog det kun Windows Marketplace 4 dage længere at opnå milepælen på 25.000 apps.

Kilde: Windowsphoneapplist.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rallerbabz 05-07-2011 00:11:53

Stevejobs: "men for at være ærlig kan jeg ikke se hvorfor folk køber andriod mobiler når man ser bort fra at de er billigere."

Men for at være ærlig kan jeg heller ikke se hvorfor folk køber iPhony mobiler når man ser bort fra at der er et ælbe bag på.

Det du gør er at pille noget af det bedste fra Android; netop prisen, den fantastiske pris. Det jeg gør ved mit eksempel er at pille det bedste fra iPhony, netop Æblet(netop fordi iPhony ikke har en skid i sig)

0 0
05-07-2011 13:46:03

er du lige startet i børnehaveklassen? ligefrem at kalde mig en idiot? :)

jutsini: hold nu med det der religion :D

0 0
Lukas 05-07-2011 13:58:14

Helt erligt stevejobs!!!
Selv er jeg nok mest til IOS, men det der du skriver er jo totalt latterligt at sige det her: "I android brugere har ikke råd til Apple"
Det må da være DIG der er startet i børnehaveklassen!!!!!
Jeg ikke det er fordi at de ikke har råd. Jeg tror bare det er fordi at de bedre kan lide android end IOS.

0 0
05-07-2011 22:27:56

øh det var en kommentar bevidst for at provokere. pga det han skrev til mig.

0 0
TF 05-07-2011 12:34:48

Tillykke med du hoppede på stevejobs provo kampange og hændte mere benzin på hans bål :( lige nu sider han og griner af dig fordi du hjælper ham med at køre hans ynkelige "religions krig" videre :(

0 0
03-07-2011 15:57:53

kan godt se Windows phone konkurrere med iPhone. men ikke andriod enheder. andriod fatter f.eks. endnu ikke at flash ikke hører hjemme i mobile enheder. det har nokia og windows phone fattet langt om længe.

meget kan man sige om iOS enheder men ingen anden styresystem har samme brugervenlighed og smidighed

0 0
Ghafuri 04-07-2011 10:47:19

"Stevejobs" jeg støtter dig!

Det jo latterligt med alle de kommentare om ios! Systemet har den bedste brugervenlighed man kan få! Og hvis man også kigger lidt rundt i byen, ser du også af langt de fleste har en Iphone eller ipod eller ipad..

0 0
primestr_ 04-07-2011 11:03:04

Det er da fordi de fleste ikke kan finde ud af at håndtere andet :)

0 0
04-07-2011 12:26:41

typisk android-hade kommentar du kom med der. så vil jeg da til forsvar sige: i android brugere har ikke råd tilApple

0 0
primestr_ 04-07-2011 13:05:52

Haha.. Jamen er det ikke din mor der har betalt din iPhone da? :)

0 0
04-07-2011 14:07:42

Nice comeback:) tværtimod har jeg købt iPhone til min mor.

0 0
primestr_ 03-07-2011 21:13:24

stevejobs - Du er simpelthen så underlig! Du vender alle artikler om til en "SE HVAD iOS kan.." Det er der seriøst ingen der gider høre på.

Og du kan sige dig selv folk herinde godt ved hvordan iOS fungere..

0 0
TF 04-07-2011 02:31:39

Kan du ikke se hvad han laver ? Han ønsker jo bare at starte et skænderi og så side og grine af alle dem der hopper på den :(

0 0
04-07-2011 10:11:19

jeg skriver min egen mening og det er vel det denne debat-side er til for.
og har ingen intentioner om at starte "skænderier"
må dog indrømme at det jeg skrev er kommet til at lyde provokerende

0 0
04-07-2011 00:30:15

jeg påpegede blot at jeg så Windows Phone som en konkurrent. også meget skriver jeg nu heller ikke herinde, at du ud fra det kan konkludere at jeg er underlig at høre på :)?

0 0
04-07-2011 00:33:15

hov kom til at klikke to gange på "indsend kommentar" :)

men for at være ærlig kan jeg ikke se hvorfor folk køber andriod mobiler når man ser bort fra at de er billigere.

0 0
Jesper 04-07-2011 09:29:06

hjælpe dig lidt på vej, SteveFlobs: Det er fordi du ikke aner hvad du taler om!

Derud over forsøger du at starte en debat baseret på smag, og da det er en såkaldt "dead end", spilder du vores tid!

0 0
David 04-07-2011 20:48:41

Hørt. Stop nu de ligegyldige diskussioner. Det ER nemlig spild af tid, og desuden drøn-irriterende at 90 procent af trådene er inficeret af folks komplet ligegyldige kommentarer. I kunne ligeså godt diskutere hvilket årstid i bedst kan lide.

Accepter og respekter at folk har forskellig smag, læs artiklen og kommenter på DEN.. Bidrag med et eller andet I ved. Og til alle jer der lader sig provokere, prøv at holde jer på måtten og ignorer dem der har den samme destruktive dagsorden hver dag.

Gad vide om de også starter Apple-Google-Microsoft diskussioner I alle mulige andre sammenhænge?? Prøv at forestille jer at læse en tråd på eks "cykelgalleri" og pludselig er der en kommentar af "stevejobs": "Jeg er fan'me ligeglad med jeres åndssvage cykler! iOS er SÅ meget federe! Kan du downloade en sang fra iTunes med din cykel? Nej vel? Hvad f***** vil du så med den?" Det er faktisk ikke så fjernt fra hvordan der nogle gange bliver kommenteret herinde.

0 0
primestr_ 04-07-2011 10:13:38

stevejobs - har da set dig starte samme type af diskussioner
(ios vs. ???) i mere end 3 artikler over den sidste uge.

Kan godt være det er tilfældigt. Men se nu hvad alle folk skriver. Der er ingen der gider at sidde og debatere en smagssag som har stået på de sidste 2-3 år...

0 0
TF 04-07-2011 02:26:32

Du vil da gøre alt for at starte et skænderi hva.
Drop nu dit fanatiker pjat.

0 0
04-07-2011 00:30:14

jeg påpegede blot at jeg så Windows Phone som en konkurrent. også meget skriver jeg nu heller ikke herinde, at du ud fra det kan konkludere at jeg er underlig at høre på :)?

0 0
Kasper Siggaard 03-07-2011 17:19:24

Kunne man forvente andet fra en mand der udgiver sig for at være Steve Jobs. :P

Userbility og UX kan diskuteres, det er meget individuelt, hvad man finder brugervenligt.

Flash er en valgmulighed, og Open Handset Alliance har jo lige netop forstået, at det må være op til den enkelte om de ønsker bestemte features eller ej. Såfremt du ikke ønsker flash, installere du det bare ikke...

Når vi snakker om at konkurrere, kan man også snakke om udbredelse, og det går det jo forbløffende godt for Android, kan man sige. Jeg tror dog heller ikke at der vil gå alt for længe inden at Windows Phone 7(,5) får vind i sejlene. Men lige nu er Android et super godt og velkendt brand.

0 0
primestr_ 03-07-2011 21:20:10

Som OHA, mener jeg også det er op til folk selv om de vil bruge flash på deres mobil.

Jeg bruger Dolphin HD browser på min android enhed, og der kan jeg fravælge det i selve browseren.

Har det dog slået til, fordi jeg bruger den til alt når jeg er på farten, så spiller det ikke at jeg ikke kan se indhold på forskellige hjemmesider!

0 0
Bo 03-07-2011 18:28:13

Flash er ikke fremtiden, det kan vi godt blive enige om. Men endnu er det ret irriterende at undvære flash, for der er desværre mange sider som stadig bruger flash (f.eks. Youtube).

Jeg ser iOS og Android som ret forskellige OS'er, og jeg synes WP udfylder noget af det tomrum som befinder sig mellem dem. WP er ikke så lukket som iOS, men heller ikke så fragmenteret som Android.

Det her efterår bliver knald eller fald for WP, og især Nokias lanceringer vil vise om OS'et har en fremtid. Jeg tror personligt på det, for jeg er ret vild med WP, men det er endnu usikkert.

0 0