Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu er der betalings-apps i Android Marked

Nu er der betalings-apps i Android Marked

De første betalings-applikationer kan fra i dag købes i den danske del af Android Marked.

Her købes MyBackup Pro på Sony Ericsson Xperia X8 via Google Checkout.
Her købes MyBackup Pro på Sony Ericsson Xperia X8 via Google Checkout.

De første spil og programmer der koster penge, er netop dukket op i den danske del af Android Marked på de Android baserede mobiltelefoner som f.eks. Sony Ericsson Xperia-serien, HTC Desire og Samsung Galaxy S.

Indtil nu lader de fede ting vente på sig. Det mest spændende vi på redaktionen er stødt på, er MyBackup Pro som er et utroligt godt backup-program.

Prissætningen er virker dog lidt mystisk, f.eks. koster MyBackup Pro "Cirka 27,20 kr." Årsagen er, at priserne omregnes til danske kroner, ud fra dagskursen på dollaren.

Betales med Visa

For at købe applikationer i Android Marked kræver det en Google Checkout konto, som bindes til den Gmail adresse telefonen er sat op med.

Når der betales i Google Checkout sker det via et forud-defineret Visa eller Mastercard.

Kom med dine tips

Hvis du finder nogle lækre applikationer eller spil i Android Marked, som koster penge - og er 'must have', så skriv meget gerne en kommentar i feltet under artiklen.

Læs også:
 - Snart kan du købe i Android Market

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

MGApcPro 06-10-2010 20:00:08

Lige fundet ud af at man kan prøve betalings-apps i de første 24 timer også returnere dem uden at skulle betale, smart ^^
http://market.android.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=134336

0 0
Mobilsiden.dk 06-10-2010 21:06:21

Vi har faktisk skrevet mere om det her: http://www.mobilsiden.dk/web-tv/web-tv-sadan-kober-du-apps-i-android-marked,lid.12866/

0 0
Dan 05-10-2010 21:26:58

Men det ser ikke ud til at virke på min Legend med Cyanogen rom. Kan heller ikke få den nye gmail app til at virke :(

0 0
peter hansen 05-10-2010 17:00:52

Nu har jeg hentet SlideIT, et superskønt "glide"tastatur. meget lettere at skrive med også hentet dansk ordbog hertil. Jeg har tidligere haft SlideIT, men dengang var det i en prøveversion, nu er den der .

0 0
Jens Lillebæk 06-10-2010 10:23:38

Jeg har lige hentet demoen, men hvordan får man det installeret, så det virker i sms programmet? Jeg har en HTC Desire...

0 0
peter hansen 06-10-2010 17:06:45

gå ind under indstillinger, sæt flueben i SlideIT og vælg derefter SMS programmet, giv tekstfeltet et lannnngt tryk, så spørger den om inputmetode og her vælger du så SlideIT, og fra nu er det SlideIT der bruges, indtil du vælger et andet på samme måde.

0 0
Jens Lillebæk 06-10-2010 19:52:39

Super fedt, nu virker det sgu! men hvordan taster man ord ind, der ikke er i ordbogen i forvejen? altså så de bliver gemt?

0 0
peter hansen 06-10-2010 22:49:21

danish for slideIT,
det er den danske hjælper for slideIT
Den skal du også hente, jeg mener at huske at hvis du staver ordene, (istedet for at slide, så gemmer den ordet hvis det ikke er i ordbogen i forvejen)

men ellers husk at google er din ven.

0 0
Steen K. 05-10-2010 17:00:40

Lockbot Pro er en rigtig fed screenlock prg. til ca 19kr

0 0
MGApcPro 05-10-2010 15:47:54

fruit ninja rigtig sjovt lille program til 5,36kr
love to cut fruit ^^

0 0
Michael 05-10-2010 15:37:14

Hvis man anskaffer sig en ny mobil, skal man så købe programmerne igen, eller kan google-folkene huske at man allerede har betalt én gang?

... Og til folkene bag Endomondo, får vi snart en Endomondo Pro version at se?

0 0
Lowkey 05-10-2010 16:31:33

De er bundet til din googlekonto, så vidt jeg ved, ikke din telefon.

0 0
Lars Koch Hansen 05-10-2010 20:04:04

Det er bundet til din konto. Er skiftet tre gange og alle mine apps som jeg har købt tidligere går igen :-) SKØNT !

0 0
Exert 05-10-2010 14:51:29

Smart Keyboard Pro er et ganske glimrende tastatur, hvis man kan lide at have mange indstillingsmuligheder.

0 0
Mikkel 05-10-2010 14:33:27

Dette er et absolut musthave. Gratisversionen kan være rigeligt for mange, men så meget som jeg bruger det, så er der ingen tvivl om, at jeg skal have denne til den nette pris af ca. kr. 27,02 :-)

0 0
JKay 05-10-2010 13:27:29

Sørme så! Og det virker fint. Køb Launcher Pro og gør din Samsung Galaxy S komplet! Den sammen med Fancy Widget 1.3.

0 0
Kenneth 05-10-2010 11:51:14

Jeg har godt nok ikke prøvet det. Men Cardio Trainer Pro skulle os være nice siger min ven :)

0 0
Mikkel 05-10-2010 14:36:05

Min oplevelse er, at Sportypal fungerer rigtigt godt. Der er også en desktop version, hvor du kan tracke og redigerer dine workouts. Super!

0 0
Jesper 05-10-2010 10:30:50

Det er vel mere fair at lade priserne følge dollarkursen, i stedet for at gøre som for eksempel Apple, der lader til at have fastfrosset dollarkursen på 7 kroner. Men så har de til gengæld også nogle "pænere" priser.

Derudover et stort tillykke til Android folket.

0 0
Guldmand 05-10-2010 10:08:11

Opdaterede et program (Handsent SMS) her til morgen. Nu har det stået og installeret i et par timer. Jeg har afinstalleret det på telefonen - det installerer stadig - og trods at det er fjernet med programet AppsUninstall - så fungerer det stadig - underligt. Når jeg går ind på marked under downloads kører Handcent SMS "installerer" Jeg kan ikke stoppe det!

0 0
Erik 05-10-2010 14:17:06

Gå herhen.

Indstillinger -> Programmer -> Administrer programmer -> vælg: Marked -> Tøm cache.

Prøv igen og start marked. Det skulle have afhjulpet problemet.

0 0
Guldmand 06-10-2010 08:36:39

Prøvede ALT - inkl. nulstilling af telefon. Løsningen var at afinstallere opdateringen til Marked og geninstallere opdateringen. Nu virker det.

0 0
Hest 05-10-2010 09:49:18

Dejligt det endeligt er kommet. Der er rigtigt mange nye apps derinde. Også mange nye gratis imellem.

0 0
jonasbh 05-10-2010 09:11:55

Det bedste spil til Android efter min mening. Der er en gratis prøveversion, inden man skal af med ca. kr. 16,30

0 0