Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu er det lettere at deltage i debatten på Mobilsiden.dk

Nu er det lettere at deltage i debatten på Mobilsiden.dk

Det er blevet mere enkelt at skrive en kommentar og debattere på Mobilsiden.dk.

Er du på Facebook er du også på Mobilsiden.dk. (Foto: Mobilsiden.dk).
Er du på Facebook er du også på Mobilsiden.dk. (Foto: Mobilsiden.dk).

Vi har brugernavn og passwords til et hav af sider på nettet, og her på Mobilsiden.dk, har der også været et krav om, at der skulle en profil til, før at man kan kommentere på en artikel, eller tilmelde sig vores nyhedsbrev.

Men fra i dag, har dem med en Facebook-profil fået det lidt lettere.

Hvis ens browser er logget ind på Facebook er det nu muligt, at skrive kommentarer, uden at foretage sig noget, andet end bare at skrive, og trykke ”Tilføj kommentar”.

Tilmelding til nyhedsbrev sker gennem ”Log ind med Facebook” til venstre på siden.

Facebook-profil er ikke et krav

Vi er klar over, at integrationen med Facebook er rart for de læsere, der har en sådan profil. Men vi tilgodeser også dem, som ikke har, eller ønsker, at benytte Facebook.

Det er nemlig fortsat muligt, at benytte vores almindelige log-in system.

Inden længe bliver Facebook-login også muligt på vores mobilforum Mobildebat.dk.


Links:
- Mobilsiden.dk på Facebook
- Mobilsiden.dk på Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BallonPedro 17-05-2012 10:42:03

Eller denne, så slipper man også for bla. Facebook på snart alle sider.

Virker på de fleste browsere.

http://www.ghostery.com/download

0 0
Thomas Larsen 16-05-2012 17:33:34

Nej, jeg skal trykke på en ekstra knap for at deltage i debatten nu, samtidig går jeg glip af anden relevant debat fordi i deler systemet op i to.

0 0
BallonPedro 17-05-2012 10:43:20

Ja, og når jeg f.eks. har Ghostery kørende viser den slet ikke Facebook Connect på siden, så kan heller ikke se kommentarer derfra.

Så fordi jeg ikke gider at have facebook på samtlige sider vælger jeg åbenbart også halvdelen af kommentarer på siden fra.

So be it..

0 0
dieseldk 15-05-2012 18:28:51

Er jeg den eneste der bliver smidt retur til forsiden når jeg trykker på øvrige for at se de kommentarer istedet for dem fra facebook?
Man kan lige nå at stoppe med at læse siden inden den begynder at læse forsiden for at stoppe her.
Og ville det ikke være smart at blande alle kommentarer, så man med login kan svare en fra facebook og om vendt.

0 0
Mobilsiden.dk 16-05-2012 08:57:28

Hej Dieseldk

Det lyder ikke rart. Kan du maile mig lidt mere information? Browsertype, styresystem m.v.?

0 0
dieseldk 21-05-2012 19:39:50

Oplevede det med safari på iPad.
Men i dag virker det som det skal, ved ikke om i har rettet noget.

0 0
TF 16-05-2012 01:56:52

Nej jeg oplever det samme ;(

0 0
Lindberg 15-05-2012 18:23:54

Gider ikke at lægge mit fulde navn og billede op til fremmede mennesker for at kommentere på en nyhed. Et langt bedre alternativ er at benytte kommentar-systemet de har på recordere.dk eller flatpanels.dk

0 0
Tobias 17-05-2012 17:02:53

Det kan man jo så tænke over du må jo være ked af skulle stå ved hvad du skriver syns facebook er en god ting da man slipper for folk frit kan svine folk til og være total anonym

0 0
Lars 17-05-2012 17:30:39

"Tyv tror hver man stjæler"....
Fordi du har den tankegang, behøves Lindberg jo ikke at have denne tankegang.
Jeg er også godt træt af at facebook i den grad bliver indblandet i stort set alt.
Af samme grund fravælger jeg da også forbrugsvare og tjenesteydelser, hvis producent eller leverandør begynder at bruge facebook til deres kundekontakt.

0 0
BallonPedro 17-05-2012 18:32:48

Har heller aldrig fattet det med at et firma reklamerer med deres hjemmesiden som facebook.dk/firmaxxx

Hvad blev der af det helt normale i at have en http://www.firmaxxx.dk side?

Og tit skal man "synes godt om" og spamme ens væg og venner for at se deres side. Totalt latterligt :-(

0 0
Tobias 17-05-2012 18:04:23

det er bare fakta af han selv siger han ikke vil stile sit fulle navn fram tænk vær gang du så en debat i tv så var det her X og mr Y nej man stå ved sine udtaelser og jeg har ingen problmer med af bruge facebook her på men lidt svært når det er 2 og man skal komentere nogle der ikke tør stå ved sine synspunkter ofenligt

0 0
Lars 17-05-2012 19:14:49

Det var ikke anonymiteten jeg henviste til. Det var din bemærkning om at svinet folk til.
Det har Lindberg mig bekendt ikke gjort, men du har dømt ham ud fra egen tankegang, og det syntes jeg ikke Lindberg, eller nogen anden for den sags skyld, har fortjent.

0 0
Tobias 17-05-2012 20:30:52

jeg skarv vis ikke af Lindberg svinet nogle til eller har gjort vis du prøver af læse det igen... jeg skrev han må være ked af skule stå ved hvad han skriver og det gør man ikke med et alias der efter skrav jeg
"facebook er en god ting da man slipper for folk frit kan svine folk til og være total anonym"
alser generalt

0 0
Lars 17-05-2012 21:22:46

Det kan man jo så tænke over du må jo være ked af skulle stå ved hvad du skriver syns facebook er en god ting da man slipper for folk frit kan svine folk til og være total anonym

Temmelig utvetydig.... den kan du ikke løbe fra.

0 0
Tobias 17-05-2012 21:32:48

jeg kan ikke se hvad jeg skal løbe fra det står ganske klart der af du læser som fanen læser biblen kan jeg ikke gøre så meget ved men du troller måske bare...

0 0
Lars 17-05-2012 17:33:47

Der skulle naturligvis havde stået "Tyv tror hver Mand stjæler"
Sorry men der er ingen edit funktion i dette forum.

0 0
Lars 15-05-2012 14:10:35

Facebook mig her og Facebook mig der....
Er der snart nogen som ikke er gået i selvsving over dette fjæsbog halløj.

0 0
Søren Resbo 16-05-2012 08:43:08

åh hvor er jeg enig!
så kom mobilsiden også i lommen på Mark.. Hvorfor ikke bruge det meget smartere og nemmere disqus.com? Så kan alle være med!
to forskellige kommentar databaser/systemer. Det er sgu da doomed fra start!

0 0
hellas7 15-05-2012 14:50:49

hej lars

0 0