Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu er Xperia S på vej til butikkerne

Nu er Xperia S på vej til butikkerne

Sonys første smartphone Xperia S, er netop nu på vej ud i butikkerne.

Sony Xperia S.
Sony Xperia S.

Du kan fra på mandag erhverve dig Sonys første bud på en smartphone, uden Ericson.

Salget af Xperia S, som telefonen hedder, starter i de danske telebutikker mandag den 5. marts 2012.

Ønsker du at købe Xperia S kan den blive din, til en pris på omkring 3.500 kroner, som er den vejledende udsalgspris uden abonnement.

Du kan også finde forhandlere af Xperia S på Mobilpriser.dk.

Læs også:
- Testen af Xperia S er i gang

 

 

 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim F. 04-03-2012 18:16:20

Prøv lige alle sammen og se denne her tlf, den ka da godt ligne xperia nye serie

http://www.lg-phones.org/lg-show-off-gd880-mini-at-mwc-2010.html

0 0
Bepper 05-03-2012 00:13:59

Hahaha... godt set ;-p

0 0
John 03-03-2012 09:12:36

Da det trods alt også er en mobiltelefon, vil jeg gerne høre lidt om samtalekvaliteten. Er lydkvalitenten høj, klar og tydelig, så man også kan føre en samtale når man går ved eksempelvis en trafikeret vej.
Lyden via hovedtelefonudgangen.
Dens evne til at holde en stabil forbindelse, også hvis dækningen ikke er optimal. Her synes jeg fx Lumia 800 scorer højt, mens flere af de Android-telefoner jeg har haft, har været skuffende på det punkt.
Batteritiden plejer I at kommentere på, men er også et must.
Ellers plejer I normalt at komme rundt om det meste.

0 0
Bepper 05-03-2012 00:20:40

Pas på - med andre telefoner end Nokia, hvis det er antennen du værdsætter højt.
Og faktisk er alle de ting du nævner "issues" for de gamle Sony Ericsson's: Jeg har haft Mini Pro, Neo og Arc, og de imponerer ikke med netop de ting du snakker om. Til gengæld er deres UI det bedste og mest brugervenlige, ud af de mest kendte mærker, der kører med Android.

0 0
John 05-03-2012 10:23:16

Jeg har haft HTC Desire, LG Optimus 2X og Sony Ericsson Ray, og her vinder Ray'en både når det kommer til antennekvalitet, samtalekvalitet og lydkvalitet via hovedtelefonudgangen.
Jeg må dog erkende, at min Lumia 800 banker de andre, når det kommer til telefonens evne til at holde en stabil forbindelse under vanskelige forhold.

0 0
Bendy 02-03-2012 18:49:58

hvor skarp er skærmen i forhold til samsung galaxy 1 og 2 ,for skærmen på arc var meget tåget så håber da den er meget bedre

0 0
Jørgen E 03-03-2012 17:23:15

Hvis du mener skærmen på en Arc er "meget tåget" så tror jeg du skal starte ved en optiker inden du lader det være en parameter for mobil-valg :-/

0 0
Bepper 05-03-2012 00:25:16

Hej Jørgen og Bendy,

Jeg har haft den gamle Arc og vil faktisk give Bendy ret. Arc's skærm forekom en smule tåget ved visse vinkler - tror det er det han mener!?
Det har noget at gøre med skærmens type så vidt jeg ved - og ikke resolutionen.

Men tjek den i forretningen - det er det simple fix! :-)

0 0
Morten 02-03-2012 23:05:57

Skærmen på Xperia S er jo i 1280*720 så den er i HD så den burde være bedre en skærmen på ARC da skærmen kun er på 480*854 på ARC

0 0