Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu falder tablet-priserne

Nu falder tablet-priserne

På trods af stigende konkurrence er Apple stadig suveræn étter på tablet-markedet. Det skal lavere priser ændre på.

Apple sidder på 73 procent af tablet-markedet, men det skal nu ændre sig. Flere konkurrenter til iPad, blandt andet Viewsonic, Asustek og Acer, sænker nu prisen, så de kommer under iPads startpris. Det skriver Business.dk.

Prissænkningen kommer efter, at den stigende konkurrence ikke ser ud til, at have påvirket Apples markedsdominans synderligt.

I Danmark er Samsungs Galaxy Tab-serie største konkurrent til iPad, mens også Dell, Toshiba, LG og HTC er på vej med deres tablets.

Apples andengeneration af iPad har senest modtaget stor ros i Mobilsiden.dks produkttest.

Web-TV: TDC - tablets er for dyre (februar 2011)

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Simon\n 03-05-2011 16:06:06

når, det ved jeg desværre ikke noget om :P

0 0
Peder Alipio Thurøe 02-05-2011 01:31:58

Er der nogen der ved hvornår Adam Notion Ink kommer til Danmark??? Så vi forhåbentligt kan få en test af den her på Mobilsiden.

0 0
teamet 01-05-2011 20:58:16

Ser først ud til, at transformeren kommer 23/5 .. men iconia kan da købes. Og transformeren kommer helt sikkert før de nævnte (Dell, Toshiba, LG og HTC)

http://www.dustinhome.dk/pd_5010586868.aspx?csref=edbpriser_21348

0 0
Joddler 01-05-2011 21:05:10

acer Iconia A500 hvilket er den tablet med Honeycomb 3.0 kan heller ikke købes endnu,, hvertfald ikke i DK??

0 0
Henrikmand 03-05-2011 12:24:41

Til info, så er Iconia A500 er på lager hos Atea.

Men det er MEGET sparsomt med oplysninger om den...

Er der nogen, der ved om den har direkte USB-tilslutning, på samme måde som Asus Transformer?

Dét er punktet, som afgør for mig, om jeg skal købe en Acer nu, eller vente til Asus kommer i slutningen af maj!

0 0
Simon\n 03-05-2011 14:21:38

Ja, den burde have direkte usb tilslutning, der står hvertfald der er USB indgang:

http://studiesalg.dk/baerbar/tablets/acer-iconia-tablet-a500-10.html

0 0
Henrikmand 03-05-2011 15:53:03

Der står USB-tilslutning. Det har de jo allesammen.

Jeg mener USB-host, så man kan tilslutte ekstern hukommelse, fx. stick eller HD.

Det er nemlig i Asus'en, på docken.

0 0
Simon\n 02-05-2011 09:49:48

Jeg har fundet Acer A500 til 4300 her i Danmark, endda på lager...
ved dog ikke om det er billigt ?

0 0
nicklas 01-05-2011 21:06:44

Den kan ikke i dk, men på xda siger en der har begge at asus er bedre:-)

0 0
teamet 01-05-2011 17:58:35

Øhhh mener I deres 7"'s ting? Acer Iconia og Asus Transformer (både med og uden dock) kan allerede købes i butikkerne og ligner mere seriøse konkurrenter..

0 0
Joddler 01-05-2011 20:50:41

Jah hvor kan man købe dem herhjemme?? for jeg vil købe en med det samme asus kommer med sin i DK!!!!!

0 0
Lowkey 01-05-2011 18:57:27

Hvilke butikker har du set Asus Transformer i?
Jeg ville gerne se den i levende live.

0 0
Jacob Halldorsson 01-05-2011 18:58:45

Samme her, kan se den på edbpriser men de er ikke engang på lager

0 0
nicklas 01-05-2011 20:58:41

Jeg har købt asus eee pad transformer hjem over fra england og jeg må sige den er virkelig en suveræn tablet skærmen er super god, tableten er supe hurtig og er rigtig god på nette, der følger også et office program med der kan de ting man nu skal bruge det til på farten, jeg er rigtig glad for den og den har faktisk næsten erstattet min bærbar. Den er utrolig godt bygget og den virker bare :-) spørg hvis i vil vide noget om den

0 0
Joddler 01-05-2011 21:04:12

Hvad man,, hvor købte du den henne i england? og hvad med tastaturet/docken, den er jo ikke dansk??

0 0
nicklas 01-05-2011 21:09:48

Hov og købte den ved en butik som så sendtevden til et firma der hedder borderlinx.com som sender den vidre til mig, ligesom shopusa bare i england :-)

0 0
Joddler 02-05-2011 10:42:12

Tror bare jeg venter til den lander i DK, det andet lyder lidt for bøvlet for mig :)
Men godt at høre at produktet virker, og hvad med video optagelserne efter den nye opdatering til den? har det hjulpet?

0 0
nicklas 01-05-2011 21:08:22

Jeg har købt den uden dock og køber så den når den kommer til danmark :-) men tableten kan man sagtens sætte på dansk fra start, også tastetur

0 0