Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu får Samsung Galaxy Note Android 4.0

Nu får Samsung Galaxy Note Android 4.0

Android 4.0 Ice Cream Sandwich er på vej ud til Samsung Galaxy Note.

Samsung Galaxy Note. (Foto: Mobilsiden.dk).
Samsung Galaxy Note. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Samsung er begyndt at udrulle den længe ventede Android 4.0 Ice Cream Sandwich opdatering til smartphone-tablet hybriden Galaxy Note.

Opdateringen fylder omkring 319 MB og ud over selve system-opdateringen, så inkluderer updaten også en ny S Note applikation samt en S Memo widget.

Indtil videre har tyskerne og brugerne i Nederlandene fået adgang til Ice Cream-softwaren.

Ifølge Samsung i Danmark er vores område på planen i løbet af maj måned. Mere præcis vil producenten ikke være på nuværende tidspunkt.

Mobilsiden.dk’s Facebook-side har ingen danske Galaxy Note-ejere, endnu set noget til den nye version.


Læs også:
- Sådan ser Android 4.0 ud til Samsung Galaxy Note
- Web-TV: De professionelle tegner på Galaxy Note

Samsung-video om Ice Cream på Note

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

14-05-2012 06:28:10

At Noten har nogle flere og unikke apps end sgs2, som skal tilpasse Android 4.0. Men mest af alt er det nok pga. Udbredelsen 20 milioner sgs2 og 5 mil. Notes.

0 0
Benjamin Jensen 21-05-2012 00:06:38

Det giver jo ingen mening. Tænk hvis iPhone 3GS fik iOS 4.0 før iPhone 4 gjorde, fordi der på dette tidspunkt var flere af dem på markedet.

Køber man den nyeste tlf, så må man da også få opdateringer til den først. Salgsmæssigt er det et direkte selvmål af Samsung af have den politik.

0 0
21-05-2012 06:12:27

Næh..det kan du have ret i. Hvem ved måske er for at sælge er par ekstra galaxy s 3'ere. 4.0.3 er jo også kommet iøvrigt og jeg har selv flashed den med odin 1.83.
Man kan også spekulere i om de planlægger at give den 4.0.4 med den ny touchwiz fra samsung galaxy s 3. ...et stykke tid efter s 3 er landet. Lidt mystisk er det at de kum har sendt en tysk opdating ud. Det er også muligt at hele deres udviklingsteam arbejder udelukkede på sgs 3 indtil videre og op til frigivelsen.

0 0
Benjamin Jensen 13-05-2012 03:25:50

Jeg undrer mig lidt over, at den ikke er kommet før til Note.

Når SGS 2 er en væsentlig ældre telefon, så burde den da også være sidst i rækken til at få det. Men sådan er politikken åbenbart ikke hos Samsung?

0 0
Lars Hansen 13-05-2012 07:10:59

De gør jo flere mennesker "glade" ved at opdatere sgs2 først.

0 0
Benjamin Jensen 13-05-2012 23:47:17

Det ville gøre mig sur, hvis jeg havde den sidst nye telefon, og der så gik så lang tid før der kom ICS, og en gammel tlf fik først.

0 0
ovnmanden 12-05-2012 13:38:59

Fik min opdateret igår via Kis (usb)
:-)

0 0
11-05-2012 13:39:41

Glæder mig til desember, hvor rygter siger at der kommer en Note 2. Den blev alligevel pænt populær og har solgt ca. 5 milioner eksemplare. Rygter jeg lige læste, siger at den vil få en quad core processor, som sgs3 og en 5,65 tommer skærm. Daanm den bliver nice... Håber der er lidt hold i rygterne.

0 0
Lars Hansen 11-05-2012 20:16:33

Den kunne meget vel blive min næste mobil. Den eller hvis Asus laver en 7" padfone.:)

Uha da det kunne være nice:)

0 0
11-05-2012 12:04:13

iøvrigt er der allerede en rooted cf kernel xxlpy klar :-) maannd de er hurtige.

0 0
11-05-2012 12:02:22

Jeg flashede xxlpy 4.0.3 germany stockrom'en med odin igår ( der er ingen synlig forskel på en dansk version eller en anden EU version) og det køre bare lækkert. I sær bemærkede jeg straks at batteri opladningen, var meget bedre og hurtigere end før. Det skal dog siges at jeg kom fra en customrom CyanogenMod 9 android 4.0.4 som var baseret på en lækage af ics firmwaren til note. 10 thumbs up for denne opdatering.

0 0
Hest 11-05-2012 08:02:26

Synes godt nok det er noget langsom udrulning når det kan tage op til en måned før man begynder på næste land.

Det har de brugt i lang tid, men det ville passe mig bedre hvis de kunne få det spredt ud til mange lande på en uge eller to i stedet for.

0 0