Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kan du købe togbilletten på mobilen

Nu kan du købe togbilletten på mobilen

Nu er det endelig muligt at købe din billet til DSB-tog med en Android eller iPhone.

Som Mobilsiden.dk tidligere skrev, er DSB på vej med en applikation til iPhone og Android, der gør det muligt både at købe billet og pladsbillet over mobilen.

Nu er applikationen her endelig.

Fra i dag kan du downloade applikationen DSB Billet i App Store eller Android Marked, og fremover undgå billetsalget eller billetautomaterne.

Dog er det i den første version ikke muligt at købe Orange- eller klapsæde-billetter.

Med applikationen kan du helt frem til afgangstidspunktet købe billetten og gemme den på mobilen.

Læs mere om DSB Billet-applikationen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

René 23-02-2011 14:33:00

Den APP. virker bare kanon. det er super nemt.

0 0
Jesper 22-02-2011 21:48:06

det virker ikke hernede i Sønderjylland? ;-)

0 0
Michael Knudsen 23-02-2011 17:37:35

Er der overhovedet noget der virker i sønderjylland?? ;-)

0 0
Bjarke Hansen 22-02-2011 20:35:02

"klapsæde billet" den har jeg aldrig hørt om, hvad er det? Selvom man har billet kan man da komme ud for at stå sammenpresset og ikke kan få luft, så hvorfor skulle der være rabat på klapsædder? Men ud over det, så burde der være rabat hvis man køber billeter på mobilen? Der burde i hverfald være en klippekortsordning for enkelt billetpriser er alt for høje. Jeg har altid et 2 zoners klippekort på mig, og det er selvom prisen stiger når jeg ikke har brugt det, så jeg kunne aldrig finde på at købe mobil billetter uden rabat. Hvad mener I andre?

0 0
Urbanus 23-02-2011 11:29:16

Klippekort på mobilen i hovedstadsområdet kommer på tirsdag.
Det bliver ikke i denne app, der kun gælder længere rejser, men de kan købes på m.1415.dk.

0 0
Frank Hansen 22-02-2011 19:27:28

Gælder app'en også til S-tog?

0 0
Magnus Jacobsen 22-02-2011 15:07:01

vis det så virkede ville det være fint

(programmet DSB Billet (proces com.cellpointmobile.dsb.mobilbillet) er standset uventet. prøv igen.)

0 0
MGApcPro 22-02-2011 12:40:05

Hej mobilsiden... link lige til app'en næste gang på https://market.android.com/ :)
linket til Dsb billet: https://market.android.com/details?id=com.cellpointmobile.dsb.mobilbillet&feature=search_result

0 0