Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kan Galaxy S opdateres til Android 2.2 Froyo

Nu kan Galaxy S opdateres til Android 2.2 Froyo

Samsung har nu åbnet for, at brugerne kan opdatere deres Galaxy S til den nyeste Android-version - kendt som 2.2 Froyo.

Samsung Galaxy S var ved releasen tidligere på året et udmærket bud på en smartphone. Faktisk skrev vi på Mobilsiden.dk, at det var den til dato bedste smartphone fra Samsung.

Selvom Galaxy S var et fint produkt, i forhold til Samsungs historik, var den ikke uden fejl og problemer.

I udviklingsafdelingen har Samsung de seneste måneder haft travlt, men at rette op på f.eks. forbindelsesfejl, programcrashes og ikke mindst fejl i GPS-delen.

Resultatet er, at Samsung Galaxy S nu kan opdateres til Android 2.2 Froyo, hvor fejlene er rettet og systemet på mange andre måneder er forbedret.

På Mobilsiden.dk har vi testet den opdateringen og konklusionen er, at Samsung Galaxy S nu ikke længere er en smartphone til fire stjerner - men et produkt til fuld topkrakter - altså seks ud seks stjerner.

Android 2.2 Froyo til Samsung Galaxy S hentes via Samsungs eget program Kies, der forudsætter, at mobilen tilsluttes til computeren. Brugerne skal selv opdatere telefonen - og kan altså ikke ske på et værksted eller i en telebutik.

Vær opmærksom på, at alle data forsvinder fra Galaxy'en når opdateringen indlæses.

Læs også:
Froyo til Galaxy S - Se hvad du kan vente

Fra Samsung Kies
Fra Samsung Kies

Samsung GT I9000 Galaxy S 8GB - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BE 17-12-2010 08:42:03

og nedgraderer Samsung Galaxy S til kun 2 stjerner, hvis ikke det bedste er, at pege på skraldespanden.

Softwaren såvel til Galaxy S GT I9000 som til KIES fungerer ikke særlig godt godt sammen, og når Samsung så både i support og almindelig oplysning til kunderne ikke meddeler hvis de har trukket softwareopdateringen tilbage, så er det helt ude på overdrevet.
Det nytter ikke man konstant får oplysnignen om, at modellen allerede inderholder den seneste software, når man samtidig kan læse, at en del allerede har fået opdateret softwaren i mobilen til Android 2.2, og endvidere på Fisketorvet kan finde Samsung Galaxy S modeller med Android 2.2

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE?
Min HTC Desire kører allerede Froyo(Android 2.2), så de kan sagtens finde ud af softwaren.

JOhn G. hændern op af lommen og giv Samsung et los i ræven(!), og spark dem ned af stigen til 2 stjerner eller til skraldespanden.

0 0
HrLaursen 17-12-2010 09:14:08

:-) hæhæ... Kies er en kæmpe fejl. Samsung Galaxy S og Samsungs Froyo version er en fejl (Ved der er en 2.2.1 ude som man kan ligge på, har ikke prøvet den endnu). Det er pinagtigt, at ens ellers venfungerende telefon (Android 2.1), bliver ødelagt, fordi man (Samsung) ikke engang gider anstrenge sig på at lave en ordentlig software opdatering. Men igen... i samme båd sidder HTC, Nokia, Sony Ericson ovs. Hvis den telefon du køber ikke virker out of the box, så forvent ikke at den kommer til det. Det er bare skidt at Samsung får det til at fejle. At den har fået 5 stjerner på Mobilsiden skyldes nok, at alternativet ikke er bedre. HTC Desire er heller ikke fantastisk.

-M

0 0
BE 17-12-2010 17:57:54

HTC Desire er bestemt ikke perfekt, men HTC kan i det mindste finde ud af det med softwaren; Android 2.2

0 0
Daniel 02-12-2010 21:20:48

Tak for hjælpen :)
Så kunne jeg godt tilslutte min mobil men jeg kan ikke opdater den til det nye android :(
Den siger noget i den her stil "Denne version kan ikke opdaters"
Det er godt nok skod.
Er ved at være godt træt af Samsung Galaxy S mobilen :(

0 0
Daniel 02-12-2010 14:46:52

Jeg har et problem med, at når jeg tilslutter min Samsung Galaxy S, så prøver den skam også at tilslutte sig Kies, men på min mobil hopper den fra og til hele tiden og så kan den ikke tilslutte sig Kies hvis i forstår ?
Håber i kan hjælpe mig :)

M.v.h. Daniel

0 0
JH 02-12-2010 17:41:52

Tror jeg forstår og ved hvad dit problem er.
Du er stødt på "the 16 character extension bug".
Det vil sige at du har en eller anden fil på telefonen med en extension på minimum 16 characters. Af en eller anden grund får dette telefonen til at crashe når man forsøger at få forbindelse til Kies. Har også læst at det kan reset'e telefonen.
Du burde kunne få din telefon til at fungere med Kies, hvis du finder og sletter filen. Da jeg ikke selv har haft lige dette problem, ved jeg desværre ikke hvordan dette gøres nemmest. Hvis du har et eksternt SD-kort siddende i, kan du jo prøve at fjerne dette først, i håb om at filen er på kortet. Er dette ikke tilfældet må du telefonens interne hukommelse igennem. God jagt.
Hvis du google'er "Galaxy S 16 character" vil du finde mange artikler om netop dette problem.
Held og lykke.

0 0
M C 28-11-2010 21:14:57

Hej allesammen og John G. Jeg har og har haft store problemer med at opdatere min Galaxy S til Froyo og jeg har nok brugt noget, der efterhånden ligner ca. 30 timer. Synes, at jeg har prøvet snart ALT og det vil bare ikke lykkes. Jeg ved snart ikke, hvad jeg gør forkert eller om der er noget galt Kies osv.? Er der nogen af jer, der kan fortælle mig, hvad jeg helt nøjagtigt skal gøre for at få min "stakkels" Galaxy opdateret til Froyo??

På forhånd mange tak og mvh.
Martin

0 0
b.tariq 29-11-2010 12:07:25

Hej Martin,

Til at starte med så skal du sørge for at downloade kies ned på din pc. Når du har fået kies ind på din computer, så sørger du for at indstille kies på din galaxy s. Gå ind i ind indstillinger -- trådløst og netværk -- Usb indstillinger -- vælg Samsung Kies.

Derefter skal du åbne for kies på din pc og så tilslutte din Galaxy S via kabel og så går der ca 1 minut, og så har den fundet din mobil. Nederst i højre hjørne skulle der gerne være et ikon hvor der står software opdatering eller lign, så kan du klikke der og så trykke ok, og så skulle opdateringen gerne starte:)

Det er en god ide at tage back up af dine filer inden du opdatere..:)

Håber at det hjælper..

Android rykker:)

0 0
Acerdk 02-12-2010 14:29:40

selv om jeg gør som du skriver kan jeg stadig ikke opdatere.
Min mobil er ikke simlåst den er købt hos leasy

0 0
Rune 28-11-2010 18:28:11

Jeg prøvede her til morgen at opdatere konens Galaxy, vha. KIES (downloaded her til morgen)

Jeg fik godt nok ca. 15 små ens fejl-info bokse på skærmen, noget med "64" i teksten, men da kommunikationen mellem KIES og mobilen fungerede uden problemer under backup, gjorde jeg ikke mere ud af dette. Efter afsluttet backup, trykkede jeg på firmware update. mobilen skiftede til "downloading... do not turn off target" skærm.
Desværre fejlede opdateringen ved sidste punkt og mens KIES gik tilbage forblev telefonen på "downl...." og er nu låst.
Kies kan se at usb kablet tilsluttes, men kan ikke connecte til mobilen, tilgengæld giver KIES mulighed for at "starte genoprettlesen", men det løser ikke problemet.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre??

0 0
b.tariq 29-11-2010 12:01:00

Hej Rune,

Jeg har prøvet noget lign, men jeg tog batteriet ud og så satte mobilen til at oplade, så den var på maks, derefter satte jeg den til kies og klikkede "start genoprettelsen", så sørgede den for at opdatere til froyo.

Min egen mobil var ikke opladt nok da jeg gjorde det første gang.

0 0
Rasmus 26-11-2010 19:33:35

Øhm jeg er bare kæmpe dårlig til det her. Jeg fatter hat af hvordan man opdater sin samsung galaxy s. Har hentet det der kies og opdateret programmet. Men når jeg så ville have min samsung til at opdater til 2,2 sker der bare ingenting. Så er der en som hurtig kan kan fortælle hvordan jeg gør? for min samsung køre af røv til lige pt.

0 0
Mobilsiden.dk 27-11-2010 15:55:30

Hej Rasmus

Du kan finde flere brugere der ved noget om emnet i vores Android-forum: http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=62

0 0
Jeanette Lyk Christiansen 21-11-2010 17:57:49

Hej.

Jeg har ledt og ledt, men jeg kan simpelthen ikke finde opdateringen - nogen der kan hjælpe mig?

0 0
claus 23-11-2010 10:43:40

Opdateringen ligger på Kies. Den har åbenbart været offline et stykke tid. Jeg kan se at det er en anden opdatering end den jeg brugte omkring efterårsferien. Så jeg er nu i tvivl om jeg bør opdatere igen.

0 0
Gammel Korning 23-11-2010 13:59:34

Opdateringen kommer først fram når Kies er åbnet og tilsluttet telefonen, ellers kan man ikke set det, men husk at ta sikkerhedskopi inden du opdaterer og sig ja til det igen når der spørges igen

0 0
Jeanette Lyk Christiansen 24-11-2010 07:58:12

Jeg har downloadet kies og tilsluttet min mobil nu, men nu har jeg selvfølgelig et andet problem - min mobil gider ikke at installere sig på min computer. Kan det være fordi der ikke har fulgt nogen cd med, så jeg kunne installere de nødvendige informationer, så computeren vidste hvad det var den installeret, når jeg forbinder min telefon?

0 0
Gammel Korning 24-11-2010 10:17:39

IFølge Samsungs support skal du downloade deres version på hjemmesiden og installere den ved at højre klikke på den og gøre det som administrator og hvergang du så åbner programmet skal du højre klikke og åbne som administrator. Det har virket hvergang for mig, håber det virker for dig også ;-)

0 0
Jeanette Lyk Christiansen 26-11-2010 10:53:57

Nu kan det godt være at jeg er hel dum, men hvordan gør jeg den som adminstrartor? :)

0 0
Jeanette Lyk Christiansen 26-11-2010 11:13:05

Lige meget - har fundet ud af det hele. Mange tak for hjælpen alle sammen :)

0 0
claus 24-11-2010 09:49:40

Jeg har haft samme problem. PRøv at afinstallere Kies og geninstallere igen. Vær sikker på at det er den nyeste version. Brug den version der er på Samsungs hjemmeside.
Du skal ikke tilslutte telefonen før Windows er startet op, det kan også give problemer.

0 0
Fallesen 24-10-2010 18:18:13

Jeg har prøvet at genindstallere Kies, og at gendanne fabriksindstillingerne, men den siger stadig kun at den er opdateret med denne besked:

PDA:JM2 / Phone JM1 / CSC JM3

men nu er det lige jeg ikke fatter en dyt af det. Ville også prøve den vejledning der ligger højere oppe, men forstår heller ikke helt hvad de snakker om mht. registrerings programmer o.lign. men kan så se i de sidste tråde at opdateringen er trukket tilbage? Hvad er nu det for noget skidt??

0 0
Peter 19-10-2010 17:45:33

Til dine APPS er der et program der hedder OnTheFly Backup gratis på Marked, det har jeg brugt og det funker ... resten kan du lave backup med i Kies.

0 0
hafn 19-10-2010 12:13:43

Hvordan laver jeg en backup af det hele?
hvad jeg kan se, så er der ikke en back up manager i "kies" eller i "new pc studio"

Er der nogen der kan hjælpe mig?

har kun haft mobilen i en uge. så kender den ikke så godt endnu.

0 0
Peter 18-10-2010 16:34:44

Yep, det burde ikke være et problem uanset om man lavede tricket med reg databasen eller ikke, denne fortalte jo kun tlf at den var nordisk og havde en version der kunne updates....

Men lad os se hvor hurtige Samsung er til at få fingrene ud af hullet igen, der er jo MANGE der gerne vil have den nye 2.2er, og den er sgu osse cool - bortset fra nogle små bugs som de sikkert er ved at fixe as we speak ...

0 0
18-10-2010 16:25:29

Skægt.
Men måske ikke så mærkeligt, hvis man efter opdateringen er nødt til at nulstille sin telefon for at få Marked igen. Dette er især trist når opdateringen ellers alfabetiserer alle dine apps pænt.
Dette må vel så betyde at alle os der nåede at opdatere til 2.2 kan opdatere igen når den "nye" 2.2 bliver tilgængelig?

0 0
GrandDevil 20-10-2010 10:27:49

Man behøver altså ikke at nulstille sin telefon for at få Marked igen, men det er selvfølgelig ikke optimalt at alle tror at man skal nulstille telefonen, da det var den første løsning der blev spredt ud.
Så forhåbentlig for samsung fikset opdateringen af Marked også og ligge firmwaren ud igen.
Jeg kan tilføje at min telefon kører fint og glidende efter opdateringen til 2.2

0 0
20-10-2010 11:25:47

Ok, det var jeg ikke klar over...
Det er for sent for mig nu (har nulstillet). Men hvordan får man så marked tilbage efter opdatering?

0 0
GrandDevil 20-10-2010 16:07:24

For at få Marked tilbage uden at lave en hard reset, skal man bruge en filemanager såsom Astro eller Estrongs.
Gå ind i mappen /system/app og installer Vending.apk.
Så installerer den Marked igen.
Jeg blev nødt til at genstarte telefonen efter at have startet Marked og den opdaterede sig selv.

0 0
Peter 18-10-2010 15:35:27

Hejsa, FYI har Samsung midlertidigt tilsyneladende trukket updaten tilbage, den er ihvertfald ikke pt tilgængelig mere på Kies, check diverse andre forummer for update.

Jeg nåede at downloade på min ene Galaxy, men her til morgen har det kun været muligt at upgrade til 2.1 update 1 - og det har ikke noget at gøre med operatørlåst for begge vores 2 Galaxy er begge uden lås.

Jeg synes derimod at 2.2. kører supergodt og har indtil videre ikke oplevet nogle crash overhovedet, den er meget hurtig på min fon.

Håber jeg kan få updated konens fon snarest...

0 0
HrLaursen 18-10-2010 15:13:04

Hej!

Jeg opdaterede i fredags, og må sige at jeg er lettere skuffet. IMAP i email klienten har en bug der gør, at man ikke kan slette mails. De kommer simpelthen igen.
Selve email klienten er langsom og hænger og internet browseren er sløv når man bevæger sig rundt på siden man har indlæst. Ellers har jeg siden fredag oplevet flere program crash, end jeg har haft siden jeg fik den for ca. 2-3 måneder siden. Jeg har nulstillet min telefon 4 gange, for at forsøge forskellige ting.

Håber ikke dette var den sidste opdatering fra Samsung.

Er der nogen der har haft lign. problemer?

Det er ikke alt skidt, der er tilføjet nogle gode ting og IMAP problemet er fikset ved at bruge K9, så nu bruger jeg så bare 3 email klienter. :-)

-M

0 0
Ulrik Damm 20-10-2010 00:26:37

@HrLaursen.
Jeg er enig i din kritik af både e-mail klienten og internet browseren. At det skal tage over 5 minutter at slette 10 markerede mails, er simpelthen ikke holdbart på en smatphone i den prisklasse og med de specifikationer. Der perfomer min Desire betydeligt bedre.
Den bug du omtaler er jeg også stødt på - dog kun i "kombineret indbakke", som i øvrigt er en rar feature, når man har mere end een mail-konto.

Lad os håbe ovennævnte er en af grundene til at Samsung har trukket 2.2 updaten tilbage :-)

Jeg har ikke oplevet en eneste crash siden opdateringen ....positivt :-)

0 0
M C 18-10-2010 14:38:28

Har en Galaxy købt hos 3, men det driller mig med at opdatere den til Froyo. Jeg har pøvet flere gange opdatere den via Kies, men det mislykkes hver gang. Er der nogle af jer mobil superbrugere, der kan hjælpe mig?? Hvad skal jeg gøre? Support modtages med tak. På forhånd tak og mvh.

Martin

0 0
18-10-2010 15:23:19

Så vidt jeg kan se, så står der længere oppe i kommentarerne at de operatørlåste Galaxy'er må vente til midt november med at opdatere. Beklager.

0 0
HrLaursen 18-10-2010 15:14:12

Har du opdateret til den sidst nye KIES? Jeg havde selv lidt bøvl, og hvis det stod til mig, var KIES aldrig kommet til verden. HTC's OTA måde er lidt mere smart.

-M

0 0
M C 18-10-2010 15:27:04

Hej Hr.Laursen.
Min Kies-version hedder: 1.5.3.10093_82. Er det det nyeste version?? Kan du ikke forklare mig i korte træk, hvad du gjorde, da du opdaterede din Galaxy?? Det er stadigvæk ikke lykkedes mig endnu at opdatere til Foyo. På forhånd mange tak.

Venligst martin

0 0
HrLaursen 18-10-2010 16:04:42

Hej!

Så lige forneden har updaten muligvis er trukket tilbage. Det eneste du ellers skal sørge for er bare at Kies kan se din SGS. Herefter trykker du på firmwareupdate og følger guiden.
Den nævnte version er den samme som jeg har brugt.

-M

0 0
samsoe 18-10-2010 12:12:40

Jeg opdatere igennem kies og det gik som det skulle selv om jeg måtte en tur forbi reg databasen da jeg har fået en tdc mobil.

Men efter update siger den jeg kører med 2.1 update 1 under firmwareversion.

Jeg kan ikke lave en update igen da den siger jeg har den nyeste version.

0 0
Skitso 18-10-2010 13:49:29

Jeg har samme problem - alt køre fint lige indtil den genstarter kunne lige nå at se 2 røde linier på min mobil efter den sidste genstart noget med cannot write et eller andet. Og så starter den med 2.1 igen :S har prøvet med reset fack. også samme problem.

0 0
Jesper Højbank 18-10-2010 11:13:21

har mistet programmet til at styre mit samsung fjernsyn efter opdatering til 2.2 - andre der har mistet det?

0 0
Heinz B Tomis 18-10-2010 03:50:59

Os Med "They Dont Care" (TDC) mobil skal fuske og luske med reg edit og fuske nyt nyt produkt code nr ind for at tage røven på Kies, helt ærligt

jeg har i de sidste 5 dage forsøgt opdatere og fik konstant vide ingen update, indtil jeg så jeres tips og så fik jeg den til at virke ,med firmware update . Havde osse problemer med kies , som beskrevet tidligere og android market forsvandt osse på min Galaxy , men efter fabriksindstillings gendan , køre min mob som smurt på den nye firmware he he he


Tak for de goe tips og jeg kan kun opfordre samsung til at sørge for at alle får ny firmware samtidigt for alle og ikke en mdr senere for os der har købt en branded telefon .

0 0
Christoffer 18-10-2010 09:00:25

hej Heinz kunne du fortælle mig hvor fabriksindstilling gendan ligger henne på telefonen eller er det på computeren?

0 0
Hest 18-10-2010 10:12:19

Tast *2767*3855# så får du også wiped telefonenm ellers er det inde i indstillinger under beskuttelse.

0 0
Hest 18-10-2010 08:16:47

Det har intet med Apartheid eller Arrogance at gøre fra TDC's side. Der er mange udbydere der først udgiver roms senere, når de selv har pillet lidt i dem. Det er ikke unormalt, men selvfølgelig træls når det sker for en selv.

Det er heller ikke noget Samsung eller andre producenter kan gøre meget ved. De vil også bare have sendt den ud til alle telefoner hurtigst muligt, men hvis de skulle vente på de andre udbydere var klar, så skulle alle andre sidde og vente endnu længere. Det er der heller ingen der er interesseret i.

0 0
Chris 17-10-2010 19:40:39

Når jeg prøver at opdatere min telefon siger den bare: Utilstrækkelig fri diskplads (kræver mindst 1000 MB)""""

Hvordan løser jeg det problem?

0 0
Hest 17-10-2010 20:04:36

Det er pladsen i din temp folder i Windows der er for lille. Havde samme problem på min til at begynde med. Slettede bare alt hvad der var og var sikker på der var mindst 1GB plads tilbage.

0 0
13-66 17-10-2010 16:50:48

jeg kan slet ikke få det til at virke og har prøvet det der er nogen der siger virker men kan ikke finde ud af hvor de filer skulle være og alt det der... og min er også med JM1 og kan ikke op datere den den siger at den er opdatet med den nyeste verson...

0 0
Rikke 17-10-2010 11:21:46

Hej alle,
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig! Efter opdateringen kan jeg ikke finde swype-funktionen i Meddelelser! Er der nogen der har fundet ud af, hvordan den aktiveres? ..jeg er blevet så ganske afhængig af den metode til sms...

0 0
BE 16-10-2010 23:23:42

man kan læse, der med opdateringen af Samsung Galaxy S til Froyo.

Det får tankerne til at overveje om produktet er færdigt, - til skraldespanden?

0 0
RJ 16-10-2010 14:07:22

Efter en vellykket opdatering, genstarter telefonen. Efter opstart kommer der en række fejl, med en "Tving til og lukke" knap. Når man så lukker alle fejl, kommer de bare igen. Man kan ikke komme ind i telefonen, fordi fejlene kommer igen og igen.....
Nå, så kan man da bare hard-resete den, men nårre nej, selvfølelig har man en telefon med 3-butten boot disabel..
Hvad gør man så, smider den ud ...:-(

0 0
Hest 16-10-2010 15:04:56

Kan du komme ind til keypad og taste noget der eller går det også ned? Der er en hard reset kode man kan indtaste på de taster.

0 0
RJ 16-10-2010 15:19:27

Kun Nødopkald, når jeg låser skærmen op går det galt. Det er noget med de Samsung Widgets jeg havede før. Eks. "Dayli bref" process fejlede...

0 0
Anzelz 16-10-2010 14:04:59

Mit kamera kan ikke tage billeder efter opdatering til 2.2, root og lagfix :(:(

0 0
RJ 16-10-2010 13:58:49

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Dennis 16-10-2010 13:06:17

Har nyeste version af Kies (1.5.3 fra 15-10-2010). Jeg har købt min tlf hos 3 for 2 måneder siden og formoder at den er operatørlåst til 3. Kies kommer selv med en meddelelse om at der er ny firmware til telefonen, men når jeg trykkede på "opgrader", så kom Kies med en fejlmeddelelse om at telefonen ikke kunne opgraderes og man skulle afslutte. Jeg afinstallerede derfor Kies, genstartede min pc, downloadede Kies igen fra Samsung.dk, nulstillede min tlf til fabriksindstillingerne og koblede den til min pc. Og nu kom Kies med en anden popup-menu med firmwareopgradering og derefter er det bare at følge anvisningerne på skærmen og bingo... nu virker det :)

0 0
Gammel Korning 03-11-2010 16:49:54

Hallo
Jeg har også indstalleret opdateringen fra Samsung Kies af 15 okt. men når jeg ser i indstillinger under Firmware-version så står der 2.1-update 1 ?????? skulle der ikke stå 2.2 ?

0 0
mobiljoe 16-10-2010 14:53:56

har nu prøvet den måde du beskriver,men jeg kan ikke opdatere min ligemeget hvad jeg gør vil den ikke opdatere,har nu prøvet på 3 forskellige pc og der sker det samme hver gang,den skriver citat: firmwareopdatering aktuel version: PDA:JFB/PHONE:JF5/CSC:TDC......den nyeste version er allerede instaleret på den tilsluttede enhed...det er ved at drive mig til vanvid,er der ik nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre?...der bliver snakket om at roote den og noget med lagfix men jeg aner ikke hvad det betyder,jeg troede man bare sku gå ind i kies og opdatere.

0 0
16-10-2010 11:22:44

har fået hjælp fra en til at lægge en ikke oficiell
opdatering på min for noget tid siden, nu siger kies at denne version af denne enhed kan ikke opdateres, nogen der ved hvordan man kan gå tilbage til sit gamle firmware, eller hvor man kan hente en version som gør at man kan opdatere til oficiell froyo ?

0 0
GrandDevil 16-10-2010 09:54:43

For at få Marked tilbage uden at lave en hard reset.

Skal man bruge en filemanager såsom Astro eller Estrongs.

Gå ind i mappen /system/app og installer Vending.apk

Det crasher nok første gang, men start den derefter igen og man er flyvende.

0 0
GrandDevil 16-10-2010 10:06:35

Og hvis den Marked bliver ved med at crashe, skal man lige genstarte telefonen, så virker det fint.

0 0
Anzelz 16-10-2010 01:17:17

Hvad sker der??! Jeg har prøvet at smide alle mulige forskellige koder ind i reg.filen, men de vil ikke opgradere til andet end JM1 :'(

0 0
Anzelz 16-10-2010 02:36:46

Hm, nu virker det..

Nogen god guide til lagfix? :D

0 0
Kim Hansen 16-10-2010 06:18:13

Min havde også en del lag efter installationen, men det var fordi den ville scanne sd kort, sætte telefon op og installere alle apps på en og samme tid :) Efter det så kører den kanon :D

0 0
enzozoo 16-10-2010 10:39:45

Ja sandt, efter den er sat op kører den MAX...virkelig fedt...er en lykkelig mand

0 0
claus 15-10-2010 20:15:25

Inden jeg købte min SGS læste jeg godt at Kies er et rædderligt dårligt program. Og derfor skulle jeg nok have købt en anden telefon. Men SGS er en dejlig telefon.

Inden updaten i dag brød min gamle udgave af Kies sammen dagligt når jeg ville tjekke for 2.2 updaten (jeg kører win 7 32 bit), i dag kom så en Kies update og efter den installation, vil windows ikke længere genkende min telefon. Jeg har tjekket internettet og mange, mange har samme problemer med Kiesnedbrud og manglende genkendelse fra windows. Man kan gå mange omveje for at få det til at virke, men for en ikke-nørd, skal det sgu bare virke. Det er kun en plovmand der skiller SGS og en iPhone. Øv, øv.
Ved siden af min windows-pc står en dejlig iMac, hvorfor laver koreanerne ikke softwareunderstøttelse til den?????

0 0
Hest 15-10-2010 20:29:44

Det samme vil Android brugere sige om Itunes ;) så det argument holder ikke helt.

0 0
claus 15-10-2010 21:06:20

Nu skal det ikke være en fight imellem mac og pc, jeg har bare aldrig haft problemer med updates til mine mac-produkter. Jeg ville ønske at SAmsung kunne lave noget der bare virkede - jeg synes ikke at det er fedt at have en telefon til mange tusind kroner, der ikke kan opdateres pga af alt for dårlig software. Det ser man jo ikke hos HTC fx.

0 0
Kim Hansen 15-10-2010 20:28:38

Jeg har det langt hen ad vejen som dig. Dog kan jeg godt huske hvordan Iphone 3g var i starten, bla. omkring sms. Ydermere er Itunes en fantastisk belastning i sig selv. (dog meget bedre hvis man har en mac).

Grunden til at Iphonen røg på porten var også en update der lavede telefonen om til en mursten(næsten).

Sidst men ikke mindst var Apple jo ikke ligefrem hjælpsomme da det kom frem at deres antenne ikke fungerede optimalt :)

Jeg kan kun konkludere at blandt store selskaber er der ingen roser uden torne.

0 0
Miccoli 15-10-2010 18:08:42

2.2 opdateringen til min Galaxy S fungerer helt fint og ser lovende ud!

Dog er problemet, at Android Marked-programmet er ikke-eksisterende på min mobil i menuen efter update.
Hvis jeg skal nulstille fabrikstilstand, vil de programmer/apps/spil som jeg har downloadet og også købt til min telefon så blive fjernet?
Hvis dette er tilfældet vil jeg meget gerne vide om man kan tage backup af alt sit data eller overføre det via. kies til sin computer og lægge det tilbage til mobilen efter nulstilling?
Vil meget nødigt miste alle de penge for spil osv. der ligger på min mobil... (Er ny smartphone-bruger)

0 0
Kim Hansen 15-10-2010 19:40:02

Jeg har installeret MyBackup pro (kan hentes via marked) og det tager en fuld backup, enten på sd eller online. Men jeg ved ikke når du har installeret opdateringen, backup'en burde nok have været før opdateringen. (Sorry) Til gengæld hvis informationerne er der burde de også være efter en nulstilling.

http://www.rerware.com/Android/

0 0
Dennis 15-10-2010 16:59:16

hej michael. har tdc, men er ikke lige den store computer john.. kan du fortælle hvad nedenståenden går ud på :)

) Run regedit, and browse to the key HKEY_CURRENT_USER/Software/Samsung/Kies/DeviceDB/. Under it you have a bunch of numbered keys, find the one that contains the relevant keys. (HIDSWVER and ProductCode)

5. Replace HIDSWVER and ProductCode with the apropriate values.

6. Launch the upgrade software, and update your firmware.

0 0
enBrille 15-10-2010 16:57:00

Jeg kan godt finde den nye opdatering og bede den om at opdatere, men hver gang melder den fejl og lukker Kies ned. og Kies kører ualmindelig ustabilt, virkelig dårligt program til en eller klasse telefon. men håber snart ikke den melder fejl så jeg kan opdatere.

0 0
Kim Hansen 15-10-2010 19:36:56

Har du hentet den de har frigivet i dag? Det løste mine problemer med crash m.v. (Win7/64 bit)

0 0
enBrille 15-10-2010 21:02:31

Ja jeg opdaterede Kies og løste også mit problem.

0 0
Jonas 15-10-2010 15:48:23

Lyder godt at det kom, men kunne de ikke godt have lavet et nyt Kies samtidig med. Det er noget af de ringeste jeg nogensinde har prøvet, havde besvær med bare at installere programmet. Man kunne ikke se hvad der stod det blev bare helt blank under installationen, så er det pænt svært at trykke videre. Og nu vil det ikke finde tlf. så jeg kan installere 2.2

Tag jer sammen! Samsung

0 0
LarsA 15-10-2010 17:02:05

Vil heller ikke ligefrem sige jeg er imponeret over kies :-(
Det er endnu ikke lykkedes at få det program til at fatte, at der er bluetooth i min Hp laptop. Alle mulige andre ting virker fint med bluetooth,mobil og laptop kan fx fint finde ud af at forbinde til hinanden gennem windows....

0 0
Miccoli 15-10-2010 15:14:24

Hvordan får jeg Android Marked programmet tilbage til min Galaxy S i menuen?
Da jeg opdaterede til 2.2 var den væk og ved ikke hvordan jeg får den igen.

Ellers fedt med opdatering endelig :)

0 0
spock123 15-10-2010 16:53:54

Du skal factory reset'e din telefon (desværre.).

Settings->Privacy->Factory Reset

0 0
Miccoli 15-10-2010 17:33:46

Sikke irriterende... Men tak for hjælpen.

0 0
Miccoli 15-10-2010 17:44:24

Jeg er ret ny bruger af smartphone og er derfor i tvivl med denne nulstilling af fabrikstilstand. Vil det sige at alle de apps/spil/programmer som jeg har downloadet vil gå tabt og oveni købet dem jeg har betalt for?

Er det muligt at tage backup eller overføre alle disse (værdifulde!) data på computeren og tilbage til mobilen når den er nulstillet?

0 0
Hest 15-10-2010 20:28:30

Dine købte apps ligger på din konto og du kan hente dem så ofte du vil uden at betale igen.

Alle apps og kontaktpersoner osv bliver slettet ved en factory reset. Det er som navnet antyder reset så den er som da den forlod fabrikken. Det interne SD kort bliver slettet, det externe gør IKKE, så du kan stadig lave backup eller gemme dine filer derpå.

0 0
Anders 16-10-2010 01:41:07

Factory reset betyder selvfølgelig ikke at opdateringen til froyo ryger vel!?...så man ryger tilbage til android 2.1!? Kun apps'ene, kontakter mv?

0 0
Hest 16-10-2010 08:06:01

Nej så meget resetter den heller ikke :) kun alt du selv har lagt på telefonen.

0 0
Dan 15-10-2010 14:44:23

Hvornår får vi Froyo at se på HTC Legend?

0 0
BE 16-12-2010 22:35:30

Jeg ved ikk med legend, men den kører sgu fint på desire.
Det værste problem er dog regnemaskine, den skal man ikke "regne2 med.
sin30 bliver ikke 0.5 som er det rigtige resultat.

0 0
mobiljoe 15-10-2010 14:51:17

nu handler den her tråd alså om galaxy s og ikke om HTC.

0 0
enzozoo 16-10-2010 10:35:54

Hvornår kommer Froyo til Iphone....hehe

0 0
Morten 15-10-2010 14:00:34

Jeg har TDC og kan ikke opdaterer... Er det sådan at folk med TDC blir bollet i røven yet again?! :/

0 0
enzozoo 16-10-2010 10:34:04

Har også TDC..men det virker fint på min, det tog 5 minutterm og så var det klaret....rigtigt nice update

0 0
mobiljoe 16-10-2010 10:46:35

@enzozoo

så kan du måske hjælpe mig jeg har osse TDC men jeg kan ikke opdatere,hvad gjorde du præcist da du opdateret?har den nye kies fra igår.

0 0
Rikke 17-10-2010 13:30:39

satte bare telefonen til pc, åbnede kies, og fik straks besked om at der var en ny software...fulgte bare vejledningen derfra. har den nye version af kies

0 0
mobiljoe 15-10-2010 14:22:06

jeg har osse TDC og kan heller ikke opdatere,har lige snakket med TDC support og de siger det er samsung man skal snakke med og samsung siger man skal snakke med TDC,damn....hos samsung siger de at hvis tlf. er operatør låst kan den først opdateres i midten af november måned,men min er ikke operatør låst,så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre,fuck det er frustrende.

0 0
spock123 15-10-2010 16:54:45

Min tlf er ikke operatørlåst men jeg har TDC som udbyder og havde intet problem med at opdatere.

Har du rootet din tlf eller brugt LagFix? Så skal du huske at unroote og afinstallere LagFix før du opgraderer til Froyo.

0 0
mobiljoe 15-10-2010 20:28:36

hvad betyder det at roote eller bruge lagfix?...aner ikke hvad det betyder,er det noget man er nød til at gøre for at opdatere sin tlf.?

0 0
michael 15-10-2010 15:16:05

Jeg har længere oppe linket et en kort guide til hvordan du kan få opdateret til 2.2 hvis din telefon er brandet til TDC, eller såmendt også andre.

0 0
Kristian Flindt 15-10-2010 12:17:39

SÅ er det opdateret! :D Fandme lækkert!!! God start på efterårsferien! :)

0 0
Hest 15-10-2010 10:23:59

Har opdateret min for en halv times tid og det virker indtil nu fint. Det krævede en wipe af tlf efter opdatering, da Marked ikke fandtes mere. Havde ikke taget backup, så skal lige sætte alt op igen ;)

Kan allerede se en masse små ting der er ændret til det bedre i menuerne, så er spændt på hvordan den nu kører.

0 0
Hest 15-10-2010 11:20:43

En af de bedste ting de har fixet er sms meddelelsen i statusbaren. Den forsvinder når du går ind til sms'erne nu.. DEJLIGT. Og så skriver den antal ulæste sns'er i menubar'en (nederst) også en go detalje :)

Hastigheden synes jeg ikke er så forskellig, men nu har jeg så heller ikke haft problemer med telefonen tidligere.

0 0
mobiljoe 15-10-2010 11:25:44

har prøvet flere gange nu at opdatere men det virker ikke,hvad mon jeg gør forkert?

0 0
Hest 15-10-2010 11:37:07

Hvad får du af fejl?

0 0
mobiljoe 15-10-2010 11:43:27

når jeg tilslutter tlf. til pcen siger den i kies at der ikke er nogen opdateringer til tlf.

0 0
Hest 15-10-2010 11:55:41

Ved ikke om det er tilfældigt hvem der kan få den til at starte med, på XDA er der andre der snakker om at de ikke kan se den, mens andre godt kan.

På den tyske Samsung side er en nyere Kies (fra 17. okt), den bruger jeg til det.

Jeg har ikke brugt nogle hacks eller noget for at se den, den poppede bare op i morges da jeg satte tlf til, så ved ikke lige hvorfor du ikke kan se den.

0 0
mobiljoe 15-10-2010 12:00:15

min er fra d.15/10 og den skriver citat:firmwareopdatering aktuel version:PDA:JFB/PHONE:JF5/CSC:TDC,den nyeste version er allerede installeret på den tilsluttede enhed.

0 0
michael 15-10-2010 12:53:34

Jeg har samme frustrende problem!

0 0
mobiljoe 15-10-2010 13:21:30

@michael

er dit problem det samme som mit?...har lige snakket med samsung support og de siger at hvis tlf. er operatør låst kommer der først opdatering i midten af november måned,men mit problem er at min er ikke operatør låst,så jeg ved ik hvad jeg skal gøre,damn.

0 0
Hest 15-10-2010 13:25:38

Det er ikke kun operatør, men også forskel på landene efter hvad jeg kan læse på XDA. Den skulle gerne komme inden for et døgn hvis ikke telefonen er låst.

0 0
Skitso 18-10-2010 14:27:24

Jeg har prøvet dette og det ser fint ud lige indtil den genstarter telefonen efter den har overført opdateringen. Jeg kan ikke helt nå at se hvad den skriver men det er 2 røde linier noget med "cannot write" et eller andet og så starter den 2.1 igen.

0 0
mobiljoe 15-10-2010 13:23:24

mon man skulle prøve at sætte den til fabriksindstillinger først,og så prøve at opdatere den?

0 0
michael 15-10-2010 13:59:18

Jeg har fundet en løsning :)

http://www.galaxyroot.com/tag/hidswver/

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=790256&page=3

Følg guiden på i første link, indsæt værdierne fra "pharaohdk" i andet link, og bag så kan der opdateres.

Held og lykke :)

0 0
michael 15-10-2010 14:15:06

Jeg skal lige gøre opmærksom på at man fjerne sin TDC branding, og derved ikke længere modtager officelle TDC applikationer.

0 0
Hest 15-10-2010 12:10:21

Min ser sådan ud.

http://vivaldi.dk/sgs.jpg

0 0