Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Nu kommer der fede 3D-spil til Android

Nu kommer der fede 3D-spil til Android

Endelig! Nu kommer de første rigtige 3D-spil til Android-mobiler som HTC Desire og Xperia X10.

Udvalget af spil i Android Market i Danmark er en trist affære, specielt fordi det hele er gratisversioner, som langt fra er lige så fede som 'rigtige' mobilspil.

Nu kommer spilproducenten Gameloft de spil-hungrende Android-brugerne til undsætning, med en række 3D-premium-spil i såkaldt "HD-kvalitet". Blandt titlerne er Asphalt 5 og Real Football 2010.

Gameloft oplyser at spillene kan hentes via www.gameloft.com, der skal åbnes i mobilens browser. Spillene betales over mobilregningen.

TDC bliver det første teleselskab som kan håndtere denne betalingsform. De øvrige teleselskaber ventes at følge efter i de nærmeste uger.

Mobilsiden.dk har testet blandt andet Asphalt 5 på HTC Desire. Kvaliteten af spillet er enestående - og bestemt meget underholdende.

Spil-titlerne til Android

Asphalt 5 – succesfuldt racerspil

Let’s Golf – underholdende golf-spil

Assassin’s Creed – snigmoder-spil

Hero of Sparta – krigerspil

Gangstar: West Coast Hustle – gangsterspil

Dungeon Hunter – fantasy-spil

Real Football 2010 – banebrydende fodboldspil

N.O.V.A. Near Orbit Vanguard Alliance – firstperson-shooter

Modern Combat: Sandstorm – actionpacked krigsspil

Tom Clancy’s H.A.W.X – sindsoprivende anti-terrorspil.

Se video-trailer

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

POsen 21-05-2010 13:22:11

hvis man logger på http://www.gameloft.com direkte på mobilen i WIFI mode, er det muligt at købe spillene :)

eller på http://www.gameloft.com/smartphone-games/ via PC 'en.

0 0
pip 23-05-2010 23:24:46

De virker kun til Desire. Har lige købt Assassin's Creed for 3 dollar. Hvis man går ind via computeren og betaler kommer der et link på sms, som man så følger og henter spillet ned fra. Umiddelbart tror jeg det er billigere at købe spillet på denne måde end over tlf-regningen og så behøver man heller ikke have TDC for at det virker.
Man skal bare vælge Android under "super-smatphones" og så kommer de ti forskellige spil frem.
Umiddelbart gemmer den det på sd-kortet, da der skulle downloades 146 mb, så sørg for at være på wifi!!
Det virker perfekt!

0 0
thedane9 24-05-2010 09:17:12

Assassin's Creed for 3 dollar - hos mig viser Gameloft den til $6.99??

0 0
pip 24-05-2010 14:24:54

Det gjorde den også ved mig lige indtil man siger "buy" og logger ind og kommer til betaling, så står der 3 dollar

0 0
pip 24-05-2010 14:27:05

Kom til at trykke "send" for tidligt:) Alle spillene viser 6,99, men de tre jeg har købt har jeg kun betalt 3 dollar for pr. stk. Har også fået en bekræftigelsesmail på dette beløb.

0 0
pip 23-05-2010 23:26:39

Og de virker selvfølgelig også på X10

0 0
thedane9 21-05-2010 12:20:20

Har netop donwload og spillet tre runder.

Hammersejt.

Betalingsmodellen er dog lidt uklar.

0 0
thedane9 21-05-2010 12:10:50

Asphalt 5 er vist her:
http://download.pandaapp.com/?app=soft&controller=android&action=show&f_id=1529

0 0
vonGoldschmidt 19-05-2010 21:23:33

Har prøvet linket på min legend og kommer ind på deres side, men det ser ud til, at jeg kun kan downloade java-spil.
Nogen der har fundet spillene, der referes til her på deres Legend?
Ellers kunne det godt tyde på, at spillene er til de mere kraftige telefoner. Øv bøv.

0 0
J-mand 19-05-2010 20:37:47

man ikke kan installere på sd kortet? Eller kan man det ? Spillene fylder en del mere end de 25 mb jeg har tilbage på desires tlf hukommelse.. ;)

0 0
daniel 19-05-2010 20:15:56

Deres mobilside failer fuldstændig... I hvertfald her :S
Jeg kan ikke umiddelbart vælge nogle spil.

HTC Hero.

0 0
Skytteman 19-05-2010 13:00:37

Når jeg logger på fra min Desire får jeg kun 5 spil at vælge imellem. Var interesseret i Asphalt 5. Men kommer ikke frem... HJÆLP..

0 0
imraneren 19-05-2010 12:46:45

virker det til legend?

0 0
CerB 19-05-2010 11:11:46

som du selv har skrevet er det kun TDC nu, kommer nok til 3 senere, men går man ind via sin pc, så kan man f.eks ikke se de spil i lister længere oppe

0 0
CerB 19-05-2010 10:45:07

hvor fandt i adroid spil ?

0 0
Mobilsiden.dk 19-05-2010 10:56:57

Man kan se udvalget her: http://www.gameloft.com/mobile-games

Men når man åbner gameloft.com på mobilen, vil den så vidt jeg er oplyst kun vise de spil, som passer til ens mobil.

0 0
CerB 19-05-2010 10:41:22

nu må vi så håbe der snart sker noget med apps på sd kortet, ellers kan det være ret så lige meget med de fede spil, hvis vi alligevel ikke har plads til nogen

0 0
Simon 19-05-2010 10:29:30

Kan man ikke købe dem til Magic? :)

0 0
Mobilsiden.dk 19-05-2010 10:54:23

Uden jeg ved det præcist, vil jeg ikke tro, at spillene kommer til Magic. Jeg tvivler på at maskinkraft og skærmopløsning passer til produkterne.

0 0
Simon 19-05-2010 10:28:28